skip to Main Content
Blink Uit In Klantbeleving: Kennisevent Van DIRECT Klantcontact

Blink uit in Klantbeleving: kennisevent van DIRECT Klantcontact

Laatste update op 23 april 2019 om 02:49 pm
Leestijd: 2 minuten

ARNHEM – DIRECT Klantcontact, specialist op het gebied van bereikbaarheidsdiensten in Nederland, organiseert op woensdag 10 april aanstaande het kennisevent ‘Blink uit in klantbeleving’. Relaties en andere geïnteresseerden zijn die middag van harte welkom in het hoofdkantoor van DIRECT Klantcontact in hartje Arnhem. Deelname aan deze leerzame bijeenkomst is geheel gratis. Aanmelden kan via de website.

Programma vol sprekers van topniveau

Tijdens het evenement komen met Hans Zomer en Gea Krechting twee absolute specialisten op het gebied van klantbeleving aan het woord. Hans Zomer, oprichter van MeerBlijeKlanten.nl, legt de aanwezigen haarfijn uit hoe ze van tevreden klanten blije klanten kunnen maken. Blije klanten zijn
tenslotte de sleutel naar het lange termijn succes van ieder bedrijf. Na afloop van zijn inspirerende sessie weten aanwezigen exact hoe ze samen met collega’s het beste uit klantcontact kunnen halen.

Gea Krechting, Channel Manager Inbound Klantenservice bij Het Financieele Dagblad, neemt de aanwezigen mee in de wereld van Service Excellence, een organisatiebrede en integrale benadering waarbij je op zowel strategisch als tactisch en operationeel niveau optimale klantbeleving kunt creëren.

Meld je snel aan

Het kennisevent is bestemd voor iedereen die de verwachtingen van zijn of haar klanten wil overtreffen. Het evenement duurt van 14.30 uur tot 18.30 uur en vindt plaats in het hoofdkantoor van DIRECT Klantcontact aan de Jansbuitensingel 7 te Arnhem.

Meer over DIRECT Klantcontact

Sinds de oprichting in 1992 is DIRECT Klantcontact uitgegroeid tot dé landelijke specialist op het gebied van bereikbaarheid. Het Arnhemse bedrijf beantwoordt binnenkomende telefoontjes, e-mails, live chats en WhatsApp-berichten van ongeveer 1000 opdrachtgevers. DIRECT Klantcontact weet daardoor als geen ander hoe je kunt uitblinken in klantcontact en klantbeleving. Om die kennis met relaties te delen, organiseert het bedrijf met regelmaat diverse evenementen.

Wil je meer informatie over het evenement of over onze gastsprekers? Bekijk dan de volgende pagina en meld je direct aan. Voor de kaartverkoop geldt op=op!

Back To Top