E-mailafhandeling

DIRECT Klantcontact

E-mailafhandeling

De hoeveelheid zakelijk e-mailverkeer groeit explosief, ook buiten kantoortijden. Dus lopen de mailboxen snel vol. Met het risico dat klanten en leads verloren gaan. Hoe houdt u de responstijd binnen de perken?

Mailcontact als basis voor betere klantenbinding

DIRECT Klantcontact kan uw binnenkomende e-mail desgevraagd op 24/7 basis afhandelen. Daarbij maken we vooraf afspraken over de maximale responstijd. We beantwoorden informatieverzoeken volgens uw voorschriften en leggen de afhandeling van elk bericht vast in ons klantcontactsysteem. Desgewenst kunnen we ook orders of reserveringen invoeren in uw systeem via een beveiligde VPN-verbinding. Verder kunt u instructies geven voor het inschakelen van servicemedewerkers bij calamiteiten of storingen en kunnen we afspraken inplannen voor terugbellen of bezoek. En na uw akkoord zijn nagenoeg alle diensten binnen 24 uur operationeel.

Download gratis whitepaper

Teleservice

KlantContact anno nu

Live Chat

KlantContact anno nu

Veel gestelde vragen

Waarom zou ik mijn e-mailafhandeling uitbesteden?

Het beantwoorden van e-mailberichten of het verwerken van automatisch gegenereerde meldingen over de mail, kunnen voor een hoop werk zorgen. Uit onderzoek blijkt dat men binnen 3 a 4 uur een reactie verwacht. Zeer urgente e-mailberichten worden geacht om direct beantwoord te worden. Uiteraard is dit voor veel bedrijven een enorme belasting voor haar medewerkers en daarom meestal niet haalbaar. Door uw e-mailafhandeling uit te besteden kunt u met uw eigen relaties gemakkelijk afspraken maken over de responstijd. Wij kunnen namelijk ook die afspraak met u maken.

Tijdens welke tijden kunnen e-mailberichten verwerkt worden?

Wij kunnen al uw inkomende e-mailberichten 24 uur per dag, 365 dagen per jaar verwerken.

Hoe snel kan ik van jullie diensten gebruik maken?

Vanaf het moment dat wij over uw ondertekende overeenkomst en het ingevulde intakeformulier beschikken, hebben wij gemiddeld één werkdag nodig om alles in gereedheid te brengen. In uitzonderlijke gevallen proberen we er voor te zorgen dat u dezelfde dag nog van onze diensten gebruik kunt maken.

Welke type e-mailberichten kan ik uitbesteden?

Door onze ervaring in de meest uitlopende branches gelden hier geen beperkingen voor. Wij kunnen persoonlijk contact met uw relaties verzorgen, maar ook uw medewerkers aansturen in het geval van een calamiteit of uw gehele klantenservice overnemen.

Kan ik ook andere berichten dan e-mailberichten uitbesteden?

Ja, naast e-mailberichten kunnen wij ook uw klantcontact vanuit uw eigen omgeving, CRM applicatie of ander soort soort systeem voor u verwerken.