Live Chat

DIRECT Klantcontact

Live chat

Onderzoek wijst uit dat 98% van de sitebezoekers geen order plaatst of offerte aanvraagt. Hoe komt dat? Is de informatie op de site duidelijk en volledig genoeg? Of willen mensen meer weten? En hoe makkelijk maakt u dat?

Chat via uw site verhoogt de verkoop en service

Toevoeging van een live chat op uw website heeft verschillende voordelen ten opzichte van andere media. Allereerst heeft 83% van de sitebezoekers hulp nodig bij het afronden van een aankoop volgens onderzoek van Econsultancy. Als dat via een live chat sessie gebeurt is 73% tevreden. E-mail en telefoon scoren veel lager (61% en 44%) 
 
Verder kunt u serviceverzoeken veel sneller afhandelen via live chats dan via e-mail.  Bedenk daarbij dat mensen tot 35 jaar oud nu al de voorkeur geven aan live chats boven contact via andere media.
 
DIRECT Klantcontact kan uw website binnen een dag verrijken met een aantrekkelijke en functionele chatfunctie of desgewenst uw bestaande cloud chat applicatie van ZOPIM, ZOHO of Freshdesk bij drukte of buiten kantoortijden voor uw beantwoorden. 

Download gratis whitepaper

Teleservice

KlantContact anno nu

Live Chat

KlantContact anno nu

Veel gestelde vragen

Wat levert Live Chat mij op?

Live Chat via uw website kan uw verkoop en service verhogen. Voor verschillende doelgroepen geldt al dat dit de meest gebruikte vorm van communicatie is.

Hoe krijg ik een Live Chat functie op mijn website?

Zodra u bij ons klant bent geworden sturen wij u kosteloos één van onze chatvensters of avatars toe. Met onze handleiding kan u of uw webdesigner gemakkelijk de aanpassing op uw website maken.

Kunnen jullie ook ook social media berichten beantwoorden?

Wij kunnen al uw social media berichten aannemen en beantwoorden volgens uw protocol. Indien gewenst is dit 24 uur per dag mogelijk.

Hoe snel kan ik van jullie diensten gebruik maken?

Vanaf het moment dat wij over uw ondertekende overeenkomst en het ingevulde intakeformulier beschikken, hebben wij gemiddeld één werkdag nodig om alles in gereedheid te brengen. In uitzonderlijke gevallen proberen we er voor te zorgen dat u dezelfde dag nog van onze diensten gebruik kunt maken.