skip to Main Content

Online aanwezig zonder zorgen

De sterke groei van social media vraagt steeds meer aandacht voor het managen van jouw bedrijfsreputatie. Helaas is het vaak niet mogelijk om de berichtenstroom non-stop te checken en zo nodig te reageren op berichten.

Hoe werkt het?

Online responsiviteit versterkt jouw reputatie

DIRECT Klantcontact volgt jouw online imago op de voet. Krijg je klachten of complimenten op Facebook, Twitter of public portals? Dan helpen we die snel en conform jouw protocollen de wereld uit. Daarnaast kunnen we standaardvragen die via jouw social media accounts en Whatsapp binnenkomen beantwoorden op basis van jouw instructies. Je kunt ons ook inschakelen om met een bepaalde frequentie basis berichten te plaatsen op social media pagina’s die je opgeeft. Verder stimuleren we dat goede berichten over jouw bedrijf viral gaan door ze op de juiste plaatsen te posten. En dat alles doen we desgewenst op 24/7 basis. Zodra jij akkoord hebt gegeven, kunnen we de telefoonservice binnen 24 uur live zetten!

Wat kost het

Kies je abonnement:

Basic
€27,95
per maand
    • Persoonlijke beantwoording
    • Maandag t/m vrijdag
    • 07:00 - 20:00
Plus
€47,95
per maand
    • Persoonlijke beantwoording
    • 7 dagen per week,
    • 24 uur per dag
Premium
€193,50
per maand
  • Persoonlijke beantwoording
  • 7 dagen per week,
  • 24 uur per dag
  • Incl 75 gesprekken (telefonie), óf
  • Incl 50 berichten (overig)

De voordelen

  • Snelle afhandeling
  • 24/7 aanwezig op Social
  • Jouw externe klantenservice

Veelgestelde vragen

Er zijn steeds meer bedrijven die zich actief bevinden in social media land. Ze willen graag goed in het daglicht staan als het gaat om online reputatie. Een terechte keuze, want al jouw relaties zitten tenslotte ook op social media en die gaan zeker naar jouw firma op zoek of proberen jou te benaderen via een privé bericht. Maak je een misstap, zou het zo maar eens tegen je kunnen werken. Maar met de juiste reacties kan het bericht ook een boost geven aan jouw imago.

Wij kunnen Twitter-, Facebook messenger- en desgewenst Whatsapp berichten voor je beantwoorden. Voor andere social media kanalen kun je contact met ons op nemen voor de mogelijkheden.

Naast een positieve online reputatie met de juiste benadering van jouw relaties, zorgt het uitbesteden van jouw social media voor een enorme ontlasting van jouw andere communicatiekanalen. Jouw relaties kiezen er namelijk steeds meer voor om via social media vragen te stellen of gesprekken op jouw pagina te voeren.

Er zijn slechts enkele bedrijven die momenteel 24 uur per dag bereikbaar zijn via social media. DIRECT Klantcontact biedt je de mogelijkheid om 24 uur per dag jouw inkomende vragen te beantwoorden, maar ook gelijk te reageren wanneer op openbare berichten indien jouw imago op het spel staat.  Uiteraard kun je zelf beslissen of je daadwerkelijk 24 uur online wilt zijn.

Vanaf het moment dat wij over jouw ondertekende overeenkomst beschikken, hebben wij gemiddeld één werkdag nodig om alles in gereedheid te brengen. In uitzonderlijke gevallen proberen we er voor te zorgen dat je dezelfde dag nog van onze diensten gebruik kunt maken.

Back To Top