Je bent zzp’er en daar ben je trots op. Maar zzp’en is geen negen-tot-vijf-baan: er is altijd wel wat te doen. Niet alleen tijdens kantoortijden, maar ook daarbuiten. Want jij bent niet alleen de drijvende kracht en eindverantwoordelijke – maar ook de klantenservice-medewerker!
Als geen ander weet jij hoe belangrijk het is om nieuwe klanten niet te laten wachten, en bestaande klanten tevreden te houden. Maar de praktijk wijst uit dat je daar overdag gewoon niet aan toekomt. Laat staan ’s avonds.
De diensten van DIRECT Klantcontact op een rijtje
Dit kun je aan ons over laten:
Wij staan jouw klanten te woord alsof het de onze zijn
Jij blinkt uit in zzp’en, wij in klantcontact. Vanuit ons kantoor in Arnhem staan tientallen klantenservice-experts voor jouw klanten klaar – dag en nacht. Oók in het weekend, op feestdagen, en tijdens jouw vakantie. Bij DIRECT pakken we klantcontact aan met de kennis en kunde en op een schaal waarop jij dat als zzp’er niet kan.
Bij DIRECT Klantcontact handelen uit jouw bedrijfsnaam en werken we volgens de instructies die jij ons geeft. Dit doen we heel nauwgezet. Want als ondernemer, weten wij hoe belangrijk je klanten voor jou zijn. Daarom staan wij jouw klanten te woord alsof het de onze zijn!
Krijg je veel belletjes?
De hele dag door gebeld worden; het is een teken van dat de zaak goed loopt. Maar in sommige situaties is het helemaal niet handig om de telefoon op te nemen. Terwijl een belletje zomaar een hele belangrijke kan zijn. En het niet opnemen je zomaar klanten kan kosten.
Hoeveel rust geeft de wetenschap dat je de telefoon gewoon kan laten rinkelen? Daarom nemen wij jouw telefoon aan, terwijl jij…
Je eigen salon?
Tijdens een behandeling bij een klant kan een rinkelende telefoon een behoorlijke storende factor zijn. Maar natuurlijk wil je geen afspraken mislopen. Daarom nemen wij jouw telefoon aan, en plannen wij die afspraak in.
Winkeleigenaar?
In je fysieke winkel help je elke klant als een koning. Maar die klant die je belt, of mailt? Of die bestelt in de webshop? Help je deze klanten net zo goed, of moeten zij (te) lang wachten op een mailtje terug?
Webshopeigenaar?
Dan weet je maar al te goed dat online het leven nooit stilstaat: hier geen kantoortijden, en geen weekenden. Je online shop is 24/7 open. Dat is nogal een uitdaging, want je staat altijd ‘aan’.
Boekhouder?
Ben je net geconcentreerd bezig met die jaarbalans, gaat je telefoon. Weg concentratie… Natuurlijk kan je niet niét opnemen: straks is het een nieuwe klant. Maar na je belletje duurt het wel even voordat je weer goed en wel verder kunt met waar je was gebleven.
De voordelen van DIRECT Klantcontact als partner
Benieuwd naar jouw maandelijkse kosten?
Voor een maand kan je taken aan ons uitbesteden. Je kiest simpelweg een pakket met een x-aantal binnenkomende telefoontjes en/of mails dat bij je onderneming past. Het bijbehorende bedrag heb je zó terugverdiend: de tijd die je bespaart besteed jij straks aan je corebusiness
Zie hier de abonnementskosten van onze telefoonservice: