skip to Main Content

Voor
Start-ups & Scale-ups

Jouw groei ambitie in goede handen

Voor
Start-ups & Scale-ups

Jouw groei ambitie in goede handen

Start-ups en Scale-ups kiezen voor
flexibiliteit

Of je nu in healthcare, fintech, energy, social platforms of blockchain zit. Jouw ambitie is om succesvol te zijn. DIRECT Klantcontact heeft ruime ervaring met start- en scale-ups. Wij groeien mee met jullie succes en tegelijk blijven de kosten variabel en dus flexibel! Dat is win-win!

Zo werkt het

Zodra we de samenwerking aangaan, stellen we samen een script op. Hierin staat precies hoe wij de telefoon aannemen, de e-mails beantwoorden en de meldingen afhandelen.

Indien gewenst krijg je de mogelijkheid onze medewerkers persoonlijk een training te geven. Zo weet je 100% zeker dat de afhandeling vlekkeloos gaat verlopen.

Jij schakelt je zakelijke nummer zelf of automatisch door naar een voor jou uniek doorkiesnummer.

Wij beantwoorden de binnenkomende gesprekken met jouw bedrijfsnaam, en wikkelen de zaken geheel volgens jouw instructies af.

Op het moment dat het jou uitkomt ontvang je een overzicht van alle correspondentie via e-mail of sms.

Wat kost het

Basic
€27,95
per maand
    • Uniek doorkiesnummer
    • E-mail en/of  Live Chat
    • Persoonlijke beantwoording
    • Maandag t/m vrijdag
    • 07:00 - 20:00
Plus
€129,50
per maand
    • Uniek doorkiesnummer
    • E-mail en/of Live Chat
    • Persoonlijke beantwoording
    • 7 dagen per week,
    • 24 uur per dag
Premium
€193,50
per maand
  • Uniek doorkiesnummer
  • E-mail en/of Live Chat
  • Persoonlijke beantwoording
  • 7 dagen per week,
  • 24 uur per dag
  • Inclusief 75 gesprekken

De voordelen

  • Schaalbaar meebewegen in jouw groeitempo
  • Evt. op maat getrainde medewerkers
  • Zelf scripts beheren

Alles duidelijk?
Start direct

Nog vragen?
contact

De kosten van onze dienst zijn volledig afhankelijk van het gekozen pakket en het volume, oftewel het aantal binnenkomende telefoontjes en/of e-mails. Grofweg zijn er vier manieren waarop we onze samenwerking in kunnen richten:

Optie 1: 24/7
Wij vormen 24/7 de externe servicedesk van jouw organisatie. Je hoeft zelf niet meer om te kijken naar de binnenkomende meldingen.

Optie 2: Weekend/nacht
Je schakelt ons in buiten kantoortijden. Overdag neemt jouw eigen servicedesk meldingen aan, ’s nachts en in het weekend doen wij het.

Optie 3: Overflow
Je schakelt ons in bij hoge pieken. Zo voorkom je dat je klanten in de wacht komen te staan bij onverwachte storingen.

Optie 4: Flexibel
Je zet onze servicedesk simpelweg aan wanneer je ons nodig hebt, en uit wanneer je het zelf wel weer even aankunt.

Snel geregeld

Dagelijks opzegbaar

100% flexibel

"We zijn pro-actief, niet afwachtend. We zijn snel en we werken met passie. We zijn betrokken en persoonlijk. We zijn eerlijk en u kunt ons contacten waar en wanneer u ons nodig heeft. Wij zijn DIRECT."

x
Chat met één van onze medewerkers.
Back To Top