skip to Main Content

24/7 bereikbaar via je persoonlijke telefoondienst

Stel je eens voor dat elk telefoontje aan jouw bedrijf snel, vriendelijk en professioneel beantwoord wordt? Ook als je druk bent met een opdracht, als je onderweg bent en zelfs als je ligt te slapen? De telefoondienst van DIRECT Klantcontact biedt de oplossing die jouw bedrijf 24 uur per dag en 7 dagen per week laat groeien. Loop nooit meer klanten mis met jouw persoonlijke telefoonservice.

Hoe werkt de telefoonservice?

We nemen de telefoon vriendelijk aan met jouw bedrijfsnaam en we noteren alle berichten zorgvuldig in ons klantcontactsysteem. Laat ons eenvoudigweg weten wat je wilt dat we vervolgens doen. Zo kunnen we de gesprekken per e-mail of sms aan je bevestigen, afspraken voor je inplannen of reserveringen via een beveiligde verbinding voor je invoeren in jouw systeem. Dat wat we doen, doen we nauwgezet volgens jouw instructies.

Je kunt ons ook instructies geven om je eigen medewerkers of externen in te schakelen. Denk bijvoorbeeld aan het op pad sturen van monteurs bij storingsmeldingen. Je bepaalt daarnaast helemaal zelf op welke tijden je van onze diensten gebruik wilt maken.

Je kunt jouw zakelijke nummer zelf of automatisch laten doorschakelen naar een uniek 026-doorkiesnummer. Met *21 schakel je alle gesprekken direct naar ons door. Met *61 nemen we de telefoon na 5 keer overgaan voor je op. Vervolgens beantwoorden wij jouw binnenkomende gesprekken met jouw eigen bedrijfsnaam en handelen de zaken volgens jouw instructies af.

Aan de slag? Meld je nu gratis aan en binnen 24 uur kunnen we van start!

*21 + jouw unieke doorkiesnummer

Met *21 worden jouw gesprekken direct naar ons doorgeschakeld.

*61 + jouw unieke doorkiesnummer

Met *61 wordt de telefoon na vijf keer overgaan door ons opgenomen.

Mijn DIRECT Klantcontact

Jij bent en blijft altijd en overal in control. Met de app en desktopversie van Mijn DIRECT Klantcontact heb je realtime inzicht in jouw externe klantenservice.

Mijn DIRECT Klantcontact

Wat kost de telefoonservice?

Onze telefoonservice is voordeliger dan je denkt. Al vanaf een laag bedrag per maand en gesprek kun je gebruikmaken van professionele telefonische beantwoording door DIRECT Klantcontact. De maandelijkse abonnementskosten gelden per klantcontactkanaal. Je bepaalt eerst of je de dienst 24/7 af wilt nemen (standaard is tussen 7.00  en 20.00 uur). Bepaal vervolgens of je het abonnement inclusief 75 gesprekken af wilt nemen of niet (dit is voordeliger bij > 42 gesprekken) . Alle abonnementen kun je elk moment weer opzeggen. Je zit dus nergens aan vast.

BASICPLUSSMARTPREMIUM
24/7--
Incl. 75 gesprekken--
Abonnementskosten per maand€ 27,95€ 47,95€ 129,50€ 193,50

De voordelen

  • Ruimere openingstijden

Of je nu kiest voor 24/7 bereikbaarheid óf voor bereikbaarheid tussen 7.00 uur en 20.00 uur, je openingstijden kun je met onze hulp flink verruimen. Desgewenst nemen we 24 uur per dag de telefoon voor je aan, maken we notities en plannen we afspraken in.

  • AVG en ISO

Jouw gegevens en die van je klanten worden gewaarborgd in de AVG. Hiernaast is DIRECT Klantcontact ISO-gecertificeerd.

  • Snel en professioneel

We nemen snel en professioneel de telefoon op en handelen alle telefoontjes klantgericht en volgens jouw instructies af.

  • Directe afhandeling

Gemiddeld kunnen we ongeveer 60% van de binnenkomende telefoontjes direct voor je afhandelen. Geef je ons meer informatie, dan kan dat percentage nog verder omhoog.

  • Voordelig

Met de Telefoonservice van DIRECT Klantcontact betaal je voor je verbruik. In de meeste gevallen ben je veel voordeliger uit dan wanneer je jouw klantenservicemedewerkers 24 uur per dag de telefoon op laat nemen.

  • Service

In samenspraak met jou kunnen we bepalen wat de urgentie van verschillende meldingen is. Om bijvoorbeeld te beslissen of we een monteur op pad sturen. De servicegraad stemmen we graag samen met jou af.

  • Meer omzet

Doordat je jouw bereikbaarheid drastisch vergroot, loop je geen klanten meer mis. Daarmee werkt de Telefoonservice omzetverhogend.

  • Persoonlijk

Je kunt onze medewerkers zelf trainen of aangeven hoe je wilt dat wij onze medewerkers trainen. Graag leren ze jouw bedrijf kennen!

  • Hogere klanttevredenheid

Door ruimere mogelijkheden te bieden om jouw bedrijf te bereiken, zal je klanttevredenheid omhoog gaan. We nemen op met jouw bedrijfsnaam en kunnen met jouw systemen werken, zoals SAP, Navision, Zendesk en andere systemen.

  • Flexibel

Met onze Telefoonservice kun je kiezen uit verschillende pakketten die je kunt uitbreiden als dat nodig is. We werken niet met contracten, dus je zit nergens aan vast. Wij zijn graag zo flexibel dat we perfect bij jouw organisatie passen!

  • Volledige controle

Via de portal en de bijbehorende app houd je altijd een vinger aan de pols. Je ziet direct welke telefoontjes er binnen zijn gekomen en je kunt je belscript op elk moment aanpassen.

Veelgestelde vragen

Ondanks alle digitale mogelijkheden, is de telefoon nog altijd het meest gekozen communicatiemiddel. Logisch ook, want mensen praten het liefst met mensen. Door bereikbaar te zijn en te blijven kun je de klanttevredenheid verhogen en je bedrijf sneller laten groeien.

DIRECT Klantcontact is de meest flexibele oplossing die je kunt wensen. Je bent in no-time bereikbaar en je kunt op elk moment weer opzeggen. Daarnaast bieden we een persoonlijke aanpak en doen we er alles aan om jouw klanten de beste ervaring te bieden.

Héél eenvoudig. Via één druk op de knop meld je je online aan. Jouw gratis proefperiode van 14 dagen begint binnen 24 uur.

Wil je snel live? Dat kan! Vanaf het moment dat wij over jouw ondertekende overeenkomst beschikken, zit jouw telefoniste op afstand binnen 24 uur voor je klant en klaar. Heb je nog meer haast? Laat het ons weten, dan zetten we alle zeilen bij om je nog dezelfde dag te helpen.

Zeker! We koppelen jouw webagenda graag aan ons systeem, zodat wij afspraken voor je kunnen maken en bij binnenkomende gesprekken kunnen zien of je op dat moment al dan niet bereikbaar bent.

Bij elk telefoontje dat bij ons binnenkomt, krijg je een notificatie in de app en in de portal. Daarin vind je het bericht en het eventuele terugbelverzoek terug.

De Telefoonservice is voordeliger dan je denkt! Je kunt kiezen uit verschillende aantrekkelijke pakketten. Bereken hier direct welk pakket het beste past bij jouw bedrijf.

Ja, we kunnen vragen inhoudelijk beantwoorden. Hoe meer informatie je met ons deelt, hoe meer binnenkomende telefoontjes wij direct kunnen afhandelen. Je brieft ons met een belscript dat we gezamenlijk opstellen of dat je voor ons klaarzet in de portal. In de gevallen dat we de vraag van je klant niet kunnen beantwoorden, verbinden we graag door of maken we een terugbelverzoek voor je aan.

Ja, we plannen desgewenst direct afspraken voor je in en maken aantekeningen of doen registraties in jouw systeem. In overleg is heel veel mogelijk.

Voordat onze klantenservicemedewerkers voor je aan de slag gaan, vragen we je om een actuele lijst met contactpersonen. Deze personen kun je trouwens ook zelf beheren in de portal van Mijn DIRECT Klantcontact.

Volgens jouw instructies. In veel gevallen vanuit jouw bedrijfsnaam. We staan je klant te woord zoals een medewerker van jouw bedrijf dat zelf ook zou doen.

Ja, we verzorgen kosteloos een uniek doorkiesnummer voor jouw bedrijf.

We kunnen onze Telefoonservice zo voordelig aanbieden doordat onze medewerkers voor verschillende bedrijven de telefoon opnemen. Voor je klanten zal het echter zijn alsof jouw eigen medewerkers achter de telefoon zitten.

Voor de Telefoonservice van DIRECT Klantcontact voorzien we je graag van een vaste contactpersoon. Daarnaast staat de helpdesk tussen 7.00 uur en 22.00 uur altijd voor je klaar.  Je kunt ons bereiken via telefoon, mail, live chat, WhatsApp en sociale media.

Dit zeggen onze partners:

Onze andere diensten

DIRECT Klantcontact helpt je jouw bedrijf te laten groeien. Naast de telefoonservice kunnen we je ook helpen met andere manieren om jouw bereikbaarheid te vergroten en je klanttevredenheid te verhogen.

live chat

Live chat-service

Een live chat op je website neemt drempels weg en biedt extra service.

whatsapp

WhatsApp-service

Laat je klanten informeel en laagdrempelig communiceren via WhatsApp.

e-mail

E-mailservice

Laat ons je belangrijke e-mails afhandelen op het moment dat jij er niet aan toekomt.

social media

Social media services

Proactief reageren op berichten via sociale media verhoogt je reputatie en vergroot je zichtbaarheid.

1
Hallo, hoe kunnen we je helpen?
Powered by
Back To Top