skip to Main Content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
gemeente arnhem

“Wij hebben bij de gemeente Arnhem een eigen middelgrote klantenservice van circa 20 parttime telefonistes die 5 dagen per week Arnhemse ondernemers en bewoners te woord staan. Wij beantwoorden inkomende vragen en werken daarnaast in 12 verschillende systemen. Sinds de start van ons volledig gratis telefoonnummer merkten we dat bellers steeds langer in de wacht stonden – een logisch vervolg, maar dit zorgde voor onrust bij zowel de beller als binnen ons team. Tijd om hulp in te schakelen!

Flexibel op- en afschalen rondom geplande pieken

Na een kennismakingsgesprek met DIRECT Klantcontact merkte ik direct dat deze partij aansluit bij mijn wensen: een flexibele én professionele partij. Professioneel in de omgang, opvolging en uitvoer. Flexibel door tijdens geplande piekmomenten een stap extra te zetten en onze medewerkers en bellers te ontzorgen.”

Professionele agent die het klantservice vak écht begrijpen

“De meerwaarde van DIRECT Klantcontact zit voor de Gemeente Arnhem in de rust die binnen ons team is ontstaan door tijdens piekmomenten extra ondersteuning te hebben. Het flexibel opschalen tijdens pieken zorgt voor minder lange wachttijden. DIRECT Klantcontact schakelt snel door hun professionele agents die het klantenservice vak écht begrijpen. Opgeleide professionals die weten hoe ze bellers te woord moeten staat. We werken met vooraf opgestelde telefoonscripts waardoor een beller niet weet of ze een agent van ons of DIRECT Klantcontact aan de telefoon hebben.”

Snel, zakelijk en adequaat

“DIRECT Klantcontact heeft onze wachttijd sterk teruggebracht, met enkele minuten. Door deze korte doorlooptijd stijgt de klanttevredenheid logischerwijs. De samenwerking met DIRECT Klantcontact beschrijf ik als prettig, zakelijk, adequaat en snel.”

Gemeente Arnhem
Back To Top