skip to Main Content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
“DIRECT Klantcontact fungeert als een verlenging van onze organisatie”

Mark Leeuwesteijn, GO Sharing

Mark Leeuwesteijn

GO Sharing wil duurzaam deelvervoer voor iedereen van deur tot deur toegankelijk maken. Daarmee staat het bedrijf aan het roer van de transitie van traditioneel vervoer naar duurzaam, milieuvriendelijk en compact deelvervoer. GO Sharing zet zich in voor deelmobiliteit dat houdt in dat we met ruim tienduizend elektrische deelvoertuigen door heel Europa, en straks hopelijk ook met fietsen en auto’s, duurzaam vervoer beschikbaar maken voor iedereen. Het idee is ontstaan door drie ondernemers die in een vroeg stadium de mogelijkheden van elektrische deelvervoer in het buitenland hebben ontdekt.”

Regie over de algehele internationale klantenservice

“Binnen GO Sharing ben ik verantwoordelijk voor de algehele internationale klantenservice. Dat houdt in, inkoop, procesoptimalisatie en nog veel meer. Ik ontferm me over alle klantcontactuitdagingen en probeer daar zo snel mogelijk en zo goed mogelijk een oplossing voor te vinden.”

Een grote vraag naar klantcontact in de mobiliteitsbranche

“Een van de grootste klantcontactuitdagingen waar wij voor hebben gestaan was de vraag naar 24/7 bereikbaarheid. In onze branche is er een enorme vraag naar klantcontact. Werkt het unlocken van een scooter even niet of is er schade aan de scooter, dan wensen klanten dit zo snel mogelijk opgelost te hebben. We hebben per dag met duizend(en) inkomende contactmomenten te maken, dat is een fikse operatie om zelf intern op te pakken. Daar hadden we echt hulp bij nodig. Al voordat ik bij GO Sharing kwam werken was DIRECT Klantcontact aangehaakt bij onze klantenservice uitdagingen. We deden eerst zaken met een andere partij, echter konden zelfs zij de drukte niet aan. Ze schakelden om die reden DIRECT Klantcontact in en sindsdien werken we graag samen met DIRECT.”

Met een gerust hart het klantcontact uitbesteed

“Wat we zelf kunnen, doen we zelf. We hebben intern een callcenter van circa 40 telefonisten die tussen 06:00 uur en 23:00 uur, iedere dag van de week, heel het jaar door, de telefoon opnemen. In het weekend zijn ze bereikbaar tussen 08:30 uur en 23:00 uur. Alles wat buiten die tijden binnenkomt, schakelen we door naar DIRECT Klantcontact. Als externe klantenservice helpen ze ons enorm. Terwijl ik ’s avonds in bed lig, weet ik dat onze klantenservice met een gerust hart is uitbesteed. Sinds kort besteden we ook de reguliere overflow uit aan DIRECT Klantcontact. Dit betekent dat wanneer wij te veel gesprekken in de wacht hebben staan, deze worden doorverbonden naar het klantcontactcenter van DIRECT Klantcontact. Op die manier zorgen we dat onze klanten zo snel mogelijk worden geholpen en de wachttijden worden geminimaliseerd.”

"Terwijl ik ’s avonds in bed lig, weet ik dat onze klantenservice met een gerust hart is uitbesteed."

“Alles wat buiten die tijden binnenkomt, schakelen we door naar DIRECT Klantcontact. Als externe klantenservice helpen ze ons enorm.”

Mark Leeuwesteijn, GO Sharing

Mark Leeuwesteijn

Grootste toegevoegde waarde is flexibiliteit

“De grootste toegevoegde waarde van onze samenwerking is toch wel de flexibiliteit. Het komt weleens voor dat we echt overlopen met het aantal inkomende gesprekken. Dan is het eigenlijk gewoon een kwestie van een belletje plegen met de teamleiding en de lijnen worden direct overgenomen. Daarnaast vinden we DIRECT als team ook erg betrokken en geïnteresseerd, en bovenal goedwillig om de beste service te leveren. Dit uit zich bijvoorbeeld in het feit dat we de klantcontactmedewerkers van DIRECT Klantcontact zelf mogen trainen om zodoende onze dienstverlening zo goed mogelijk te laten begrijpen. Door zulke initiatieven krijgen we direct een vertrouwd gevoel. Men neemt ons en onze dienstverlening serieus. We zien DIRECT ook echt als een verlengde van onze organisatie.”

Bekijk hier andere klantverhalen

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.

Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
  • Een vast professioneel team met korte lijnen

Kom je er niet uit? Wij helpen graag verder.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Back To Top