Operational manager, Geneesmiddelenleverancier
“Nadat ik dagelijks bestookt werd met vele, niet relevante telefoontjes besloot ik om hulp in te schakelen van een externe klantenservice, die zal fungeren als filter. Voorheen kwamen alle telefoontjes automatisch bij mij binnen waardoor ik door elk telefoontje uit mijn taak gehaald werd. Of ik had te maken met veel gemiste oproepen, en wanneer ik terug belde bleken deze gesprekken niet relevant te zijn. Zonde van mijn tijd.”
Meer focus op mijn core business
“DIRECT Klantcontact verlichtte mijn werkzaamheden snel – waar ik voorheen circa 20 telefoontjes per dag ontving, krijg ik nu door de ondersteuning van DIRECT Klantcontact nog maar 3 relevante telefoontjes per week doorgeschakeld. Ik kan me weer volledig focussen op mijn core business.”
Directe ontzorging en enorme tijdwinst
“De klantcontactmedewerkers van DIRECT Klantcontact zijn in staat om alle telefoontjes te categoriseren en weten direct wat er met de inkomende telefoontjes gebeuren moet. Doordat we werken met een duidelijk vooropgesteld belscript en logboek kan DIRECT Klantcontact zelf de bellers te woord staan en per gesprek bepalen welke handelingen wordt verwacht: doorschakelen, mij informeren via e-mail of zelf afhandelen. Ik word hiermee direct ontzorgt en heb te maken met een enorme tijdwinst.”
Operational manager, Geneesmiddelenleverancier
Flexibel, oplossing- en servicegericht
“De samenwerking met DIRECT Klantcontact omschrijf ik als prettig, en vriendelijk. Flexibel, meedenkend, en oplossings- en servicegericht. Van tijd tot tijd schaven we het belscript en het logboek bij naar relevantie en actualiteit. De vaste crew is van zeer hoog niveau.”
Bekijk hier andere klantverhalen
Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.
Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.
Kom je er niet uit? Wij helpen graag verder.
Direct antwoord
Binnen 24 uur antwoord
Binnen 5 min. antwoord