skip to Main Content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
"We verwachten dat DIRECT Klantcontact een onderdeel blijft zijn van onze doorontwikkeling en veel kan blijven bijdragen in deze groei."

Louise, ParkBee

Louise

“Meer dan ooit hebben we wereldwijd, maar ook op landelijke niveau, behoefte aan bereikbare, leefbare en gezonde steden, met meer ruimte voor groen en minder luchtvervuiling. ParkBee is een tech scale-up die bijdraagt aan de oplossing van dit probleem, met een uniek internationaal platform voor digitaal parkeren.

Onze organisatie is in 2015 gestart in Delft en uitgegroeid tot een organisatie met meer dan 80 medewerkers in Amsterdam en in Londen. We zijn inmiddels uitgegroeid tot een tech scale-up met een duidelijke missie, namelijk: het leiden van de onvermijdelijke digitalisering van de parkeerindustrie in Europa. Als één van ’s werelds eerste digitale parkeerbeheerders zorgt ParkBee ervoor dat geparkeerde auto’s idealiter niet op straat worden geparkeerd maar op andere bruikbare locaties in Nederland. Dit doet ParkBee door automobilisten naar bestaande, handige en toch onderbenutte parkeerlocaties te trekken. Via een netwerk van (commerciële) parkeergarages aan de ene kant en een grote hoeveelheid apps (Parkmobile, Yellowbrick, Google Maps, Waze etc.) aan de andere, wordt de vraag naar parkeren snel en eenvoudig gekoppeld aan beschikbare parkeerplaatsen. Beschikbare commerciële parkeerplaatsen kunnen bijvoorbeeld zijn: valet parkings bij diverse grote hotelketens maar ook appartementcomplexen in verschillende steden.”

24/7 bereikbaar zijn is een enorme operationele uitdaging

“Doordat ParkBee een uitgebreid netwerk heeft van meer dan 250 locaties door heel Nederland (en Europa) vinden we het erg belangrijk om goed bereikbaar te zijn voor onze gebruikers. We willen gebruikers assisteren waar nodig en willen om die reden dus ook 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar zijn. Voor iedereen de juiste klantenservice bieden: waar, wanneer en op welke manier dan ook. Zoals je al hoort is dat nogal een operationele uitdaging om 24 uur per dag bereikbaar te zijn, zo één die je dus liever uitbesteedt.

Na een enthousiaste aanbeveling van een collega-app partner, opererend in dezelfde branche, zijn we al snel bij DIRECT Klantcontact uitgekomen. Doordat DIRECT Klantcontact een duidelijke én populaire 24/7 bereikbaarheidsservice propositie heeft waren we snel overtuigd.”

Een nauwe samenwerking tussen intern én extern

“We werken momenteel in een samenwerkingsconstructie waarbij we intern én extern samenbrengen. Buiten kantoortijden neemt DIRECT Klantcontact voor ons waar en bij urgente escalaties staat ons interne team ook 24 uur per dag klaar, om het team van DIRECT Klantcontact te assisteren waar nodig. Dit houdt in dat alle eerstelijns gesprekken binnenkomen bij de klantcontactmedewerkers van DIRECT Klantcontact. Zij werken rechtstreeks in ons systeem en kunnen op afstand bijvoorbeeld garagedeuren en slagbomen openen. Is er echt iets urgents aan de hand, zoals bijvoorbeeld een stroomuitval, dan kunnen ze naar ons interne storingsdienst doorverbinden.”

"24/7 bereikbaar zijn is een enorme operationele uitdaging."

Louise, ParkBee

Louise

Op- en afschalen, zelfs tijdens uitzonderlijke situaties

“Tijdens het begin van de coronacrisis waren er een stuk minder verkeersbewegingen. De persconferenties hadden een directe impact op onze business. In zulke uitzonderlijke situaties is het fijn als je direct kunt op- en afschalen. Zodra er in het land weer meer mogelijk werd, zagen we een razendsnelle toename, het is in zulke situaties fijn om te weten dat er een heel team klaar staat om de drukte op te vangen.”

Als scale-up verwachten we verdere groei en ontwikkeling

“We zien dat ParkBee heel snel groeit. We hebben grote plannen en verwachten aan het eind van het jaar zelfs onze diensten uit te rollen naar andere landen. Denk hierbij aan nieuwe partners, nieuwe locaties en natuurlijk nieuwe talen. We verwachten dat DIRECT Klantcontact een onderdeel blijft zijn van onze doorontwikkeling en veel kan blijven bijdragen in deze groei.

Als scale-up zijn we bezig met het continu blijven innoveren. Dat betekent dat we vooraf niet altijd werten wat we precies kunnen verwachten. Het gevoel dat DIRECT Klantcontact ons geeft is in ieder geval erg betrouwbaar. Want als een van de klantcontactmedewerkers van DIRECT Klantcontact met een urgente escalatie om 4 uur ’s ochtends belt, dan weet ik in ieder geval zeker dat de telefoon ook netjes ’s nachts (en in het weekend) wordt opgenomen. Dat geeft me een prettig gevoel.”

Volledige ondersteuning wanneer wij dit nodig hebben

“We beoordelen onze samenwerking met DIRECT Klantcontact met 4 sterren. DIRECT Klantcontact is ontzettend flexibel. Ze zorgt voor een hoge bereikbaarheid en biedt volledige ondersteuning wanneer dit nodig is.”

Bekijk hier andere klantverhalen

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.

Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
  • Een vast professioneel team met korte lijnen

Kom je er niet uit? Wij helpen graag verder.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Back To Top