Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
"Met DIRECT Klantcontact bieden we onze huurders 24 uur per dag een storingsdienst aan voor calamiteiten."

Yvonne Jeuring, Consulent Klant & Wonen bij Woonbedrijf ieder1

“Mijn functie binnen Woonbedrijf ieder1 is Consulent Klant & Wonen. Dat betekent dat ik in een wijkteam werk. Ons bedrijf heeft zeven wijkteams. In Deventer hebben we er vier en in Zutphen drie. En eigenlijk is elk wijkteam een gedeelte van de stad en een soort ‘minicorporatie’. Daarin ben ik verantwoordelijk voor een stukje technisch beheer, de storingsdienst en ben ik urgentiefunctionaris. Dus een beetje van alles wat! 

Woonbedrijf ieder1 is een woningcorporatie met zo’n 14.000 woningen in de sociale huursector. We proberen onze huurders zo goed mogelijk van dienst te zijn. Samen met Direct Klantcontact zorgen we ervoor dat we voor onze huurders 24 uur per dag bereikbaar zijn. Overdag nemen wij de telefoon zelf op, maar van 17.00 uur tot 08.30 uur en in het weekend maken we gebruik van DIRECT Klantcontact.” 

Flexibiliteit als meerwaarde

“Vóór de samenwerking met DIRECT Klantcontact zaten we bij een andere meldkamer. Daar waren we niet helemaal tevreden over. Toen zijn we op zoek gegaan naar een andere partij. Uiteindelijk hadden we een aantal gesprekken gevoerd met verschillende partijen en daar hebben we vooral gelet op: ‘Wat bieden jullie? Wat vragen wij? En wie kan dat dan ook leveren met de complexiteit die wij hebben?’ Het feit dat DIRECT Klantcontact dit kon bieden, maakte dat we voor jullie kozen. Ook de flexibiliteit als er een keer een bijeenkomst is; dat we een uurtje eerder of later opengaan. Als we dat op tijd aangeven, kan dat ook gewoon en dat is wel heel prettig. Daarnaast zijn telefoonstoringen of plotse weersveranderingen natuurlijk onvoorzien. Tijdens zulke momenten nemen jullie zonder morren de telefoon over. Dat is nooit een probleem geweest, terwijl dat ook bij jullie een druk oplegt.”

“De flexibiliteit vind ik zeker een extra toegevoegde waarde van DIRECT Klantcontact.”

Yvonne Jeuring, Consulent Klant & Wonen bij Woonbedrijf ieder1

Een vaste poule van klantcontactmedewerkers

“Het team van DIRECT Klantcontact heeft een strakke instructie voorhanden waarop staat vermeld wie ze voor welke klachten kunnen bellen. Bij Ieder1 hebben we altijd één persoon achter de hand voor als er echte grote calamiteiten zijn zoals brand. Dit komt gelukkig amper voor. DIRECT Klantcontact werkt voor ons met een vaste poule omdat we een redelijk bewerkelijk account hebben. Van ieder telefoontje krijgen wij een rapport, wat het ook voor melding is. Dat kunnen er in het weekend wel 30 of 40 zijn.”

Korte lijntjes, snelle respons en goed voorbereid

“We zijn super tevreden, omdat we weten dat we een vrij gecompliceerde klant zijn met een uitgebreid en soms ingewikkeld belscript. Met ups en downs wisten we uiteindelijk de samenwerking tot een succes te maken. Het contact met ons aanspreekpunt van DIRECT Klantcontact ervaren we als prettig. De lijntjes zijn kort, af en toe dat stapje extra en altijd goed voorbereid. Daarnaast vind ik de snelle responstijd heel prettig, want ik moet aan deze kant ook weer door met de huurders. Dan ben afhankelijk van DIRECT Klantcontact, en daarin is de responstijd heel snel dus dat is heel fijn. We hopen natuurlijk dat deze trend zich in de toekomst blijft voorzetten!”

Bekijk hier andere klantverhalen

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.

Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
  • Een vast professioneel team met korte lijnen
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Kom je er niet uit? Wij helpen graag verder.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Back To Top