skip to Main Content
Ieder1 Logo

“Wij bieden onze huurders 24 uur per dag een storingsdienst aan voor calamiteiten. Overdag pakken wij de telefoon zelf op maar van 17.00 tot 8.30 uur de volgende dag maken we gebruik van DIRECT Klantcontact. Ook het hele weekend zit hun team voor ons paraat. Soms zetten we ze extra in als we een werkoverleg hebben”, aldus Yvonne Jeuring, medewerker klantcontactcenter.

Woonbedrijf Ieder1 heeft ruim 200 medewerkers in dienst om 14.500 huurders prettig te laten wonen. De storingsdienst is daarbij een veel gebelde service van deze woningcorporatie.

Rapport van iedere melding

Het team van DIRECT Klantcontact heeft een strakke instructie voorhanden waarop staat vermeld wie ze voor welke klachten kunnen bellen. Woonbedrijf Ieder1 heeft altijd 1 persoon achter de hand voor als er echte grote calamiteiten zijn zoals brand. Jeuring: “Dit komt gelukkig amper voor. Ze werken voor ons met een vaste poule omdat we een redelijk bewerkelijk account hebben. Van ieder telefoontje krijgen wij een rapport, wat het ook voor melding is. Dat kunnen er in het weekend wel 30 of 40 zijn. We maken nu zo’n 5 jaar gebruik van de service van DIRECT Klantcontact en zijn daarover erg tevreden. Als wij maar zorgen dat ons script goed is dan loopt de rest vanzelf. We hebben een heel kort lijntje met het bedrijf dus eventuele wijzigingen worden direct teruggekoppeld en aangepast in de instructie. We betalen een vast bedrag voor een standaard aantal telefoontjes en alles wat daarboven komt, betalen we extra. Natuurlijk voeren ook wij wel eens de discussie of we zelf niet beter nachtdiensten kunnen gaan draaien maar zolang het allemaal goed loopt denkt iedereen: heerlijk dat zij ’s nachts de boel van ons overnemen.”

Ieder1
1
Hallo, hoe kunnen we je helpen?
Powered by
Back To Top