Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
"Met DIRECT Klantcontact bieden we onze huurders 24 uur per dag een storingsdienst aan voor calamiteiten."

Yvonne Jeuring, Consulent Klant & Wonen bij Woonbedrijf ieder1

“Mijn functie binnen Woonbedrijf ieder1 is Consulent Klant & Wonen. Dat betekent dat ik in een wijkteam werk. Ons bedrijf heeft zeven wijkteams. In Deventer hebben we er vier en in Zutphen drie. En eigenlijk is elk wijkteam een gedeelte van de stad en een soort ‘minicorporatie’. Daarin ben ik verantwoordelijk voor een stukje technisch beheer, de storingsdienst en ben ik urgentiefunctionaris. Dus een beetje van alles wat! 

Woonbedrijf ieder1 is een woningcorporatie met zo’n 14.000 woningen in de sociale huursector. We proberen onze huurders zo goed mogelijk van dienst te zijn. Samen met Direct Klantcontact zorgen we ervoor dat we voor onze huurders 24 uur per dag bereikbaar zijn. Overdag nemen wij de telefoon zelf op, maar van 17.00 uur tot 08.30 uur en in het weekend maken we gebruik van DIRECT Klantcontact.” 

Flexibiliteit als meerwaarde

“Vóór de samenwerking met DIRECT Klantcontact zaten we bij een andere meldkamer. Daar waren we niet helemaal tevreden over. Toen zijn we op zoek gegaan naar een andere partij. Uiteindelijk hadden we een aantal gesprekken gevoerd met verschillende partijen en daar hebben we vooral gelet op: ‘Wat bieden jullie? Wat vragen wij? En wie kan dat dan ook leveren met de complexiteit die wij hebben?’ Het feit dat DIRECT Klantcontact dit kon bieden, maakte dat we voor jullie kozen. Ook de flexibiliteit als er een keer een bijeenkomst is; dat we een uurtje eerder of later opengaan. Als we dat op tijd aangeven, kan dat ook gewoon en dat is wel heel prettig. Daarnaast zijn telefoonstoringen of plotse weersveranderingen natuurlijk onvoorzien. Tijdens zulke momenten nemen jullie zonder morren de telefoon over. Dat is nooit een probleem geweest, terwijl dat ook bij jullie een druk oplegt.”

“De flexibiliteit vind ik zeker een extra toegevoegde waarde van DIRECT Klantcontact.”

Yvonne Jeuring, Consulent Klant & Wonen bij Woonbedrijf ieder1

Een vaste poule van klantcontactmedewerkers

“Het team van DIRECT Klantcontact heeft een strakke instructie voorhanden waarop staat vermeld wie ze voor welke klachten kunnen bellen. Bij Ieder1 hebben we altijd één persoon achter de hand voor als er echte grote calamiteiten zijn zoals brand. Dit komt gelukkig amper voor. DIRECT Klantcontact werkt voor ons met een vaste poule omdat we een redelijk bewerkelijk account hebben. Van ieder telefoontje krijgen wij een rapport, wat het ook voor melding is. Dat kunnen er in het weekend wel 30 of 40 zijn.”

Korte lijntjes, snelle respons en goed voorbereid

“We zijn super tevreden, omdat we weten dat we een vrij gecompliceerde klant zijn met een uitgebreid en soms ingewikkeld belscript. Met ups en downs wisten we uiteindelijk de samenwerking tot een succes te maken. Het contact met ons aanspreekpunt van DIRECT Klantcontact ervaren we als prettig. De lijntjes zijn kort, af en toe dat stapje extra en altijd goed voorbereid. Daarnaast vind ik de snelle responstijd heel prettig, want ik moet aan deze kant ook weer door met de huurders. Dan ben afhankelijk van DIRECT Klantcontact, en daarin is de responstijd heel snel dus dat is heel fijn. We hopen natuurlijk dat deze trend zich in de toekomst blijft voorzetten!”

Bekijk hier andere klantverhalen

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.

Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
  • Een vast professioneel team met korte lijnen
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Kom je er niet uit? Wij helpen graag verder.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

“Het fijnste aan de samenwerking vind ik dat we na sluitingstijd en in het weekend het werk kunnen toevertrouwen aan een andere partij.”

Annelore Pompen, Woonstichting Valburg

Woningcorporaties hebben te maken met alle facetten van een woning. Denk aan stroomvoorziening, installatie, een lekkage, een muur die instort, sleutels die kwijt zijn. Er komt veel bij kijken. Een betrouwbare partner aan wie je met een gerust hart je storingslijn kunt overlaten, is daarbij geen overbodige luxe. Sinds 2017 werken we samen met Woonstichting Valburg, een kleine corporatie met korte lijnen naar hun huurders. Ze hebben een eigen manier van werken waardoor hun huurders snel verder geholpen worden en prettig kunnen wonen. We zijn daarom trots dat we deze mooie woningcorporatie mogen ontzorgen en ondersteunen op het gebied van kwalitatief klantcontact!

“Vóór de samenwerking met DIRECT Klantcontact hadden we zelf een weekenddienst. Dan was het afwisselend één van onze collega’s die een weekend op zich nam om storingsmeldingen, zoals dringende reparatieverzoeken, te beantwoorden via de telefoon. En in het weekend werken vraagt toch wel wat van je… Daarnaast merkten we dat het ook doordeweeks soms te belastend was wanneer de telefoon veel ging, omdat we maar een kleine organisatie zijn. We kwamen daardoor niet aan bepaalde werkzaamheden toe en daarom besloten we om onze storingslijn uit te besteden voor in de middagen en buiten kantoortijden zoals in de avonden én weekenden.”

Meer rust ontstaan

“Sinds de samenwerking met DIRECT Klantcontact hebben we gemerkt dat er meer rust is ontstaan, omdat we niet telkens op de telefoon hoeven te letten. Aan het begin moesten onze klanten wennen aan het feit dat we een storingslijn hadden die ook buiten kantoortijden beschikbaar was, waardoor we eerst ’s middags ook nog veel werden gebeld. Maar inmiddels weten ze dat ze bij dringende zaken gewoon bij onze storingslijn terechtkunnen. Het is prettig dat DIRECT Klantcontact deze lijn van ons overneemt!”

Meer ruimte voor eigen werkzaamheden

Het fijnste aan de samenwerking vind ik dat we na sluitingstijd en in het weekend het werk kunnen toevertrouwen aan een andere partij. Dat we onze storingslijn buiten (en soms ook tijdens) werktijd niet zelf als corporatie hoeven op te pakken. Veel woningcorporaties hebben wel weekenddiensten met eigen personeel. 

"We vinden het heel fijn dat we nu DIRECT Klantcontact hebben die de storingslijn opneemt, waardoor er ook meer ruimte ontstaat voor andere werkzaamheden. Dat is wel echt een grote plus!”

Wijzingen worden netjes aangepast

“In principe hebben we geen jaarlijks of halfjaarlijks overleg. Als we iets gewijzigd willen hebben in bijvoorbeeld het script, dan stuur ik gewoon een mailtje met het verzoek om iets aan te passen. En dat wordt altijd doorgevoerd. Dan krijg ik netjes antwoord met: We hebben het aangepast! Misschien is het een idee om in de toekomst wel op jaarbasis te gaan overleggen, zodat we bijvoorbeeld het script in z’n geheel goed kunnen bekijken en dan gericht wijzigingen kunnen aanbrengen voor een nog beter script en een vloeiend werkproces.”  

Bekijk hier andere klantverhalen

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.

Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
  • Een vast professioneel team met korte lijnen
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Kom je er niet uit? Wij helpen graag verder.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

logo woonstichting valburg
“Samen bedienen we onze klanten. Juist daarom is de onderlinge samenwerking zo ontzettend belangrijk.”

Joke van Empelen, Officemanager bij Softwear

Softwear is al ruim 30 jaar actief in de wereld van retail en mode. Ooit opgericht door 3 eigenaren die zelf al werkzaam waren in de groothandelbranche. Al snel werden kansen in de markt gezien: het ontwikkelen van een voorraadprogramma dat nauw aansluit op de modebranche. Want wat het vooral zo gecompliceerd maakt in deze branche is de maten- en kleurenstructuur. Je wilt als retailer altijd binnen mum van tijd zien hoe je voorraad erbij staat.

Softwear levert volledige automatiseringsoplossingen. Dit doen we door retailers en ondernemers te ontzorgen door ze de juiste tools te bieden om hun werkzaamheden uit te voeren. Van het inboeken van een artikel tot het mailen van een kassabon of factuur, uitgebreide rapportages maken en nog veel meer.”

Een compact maar heel efficiënt team

“Jaren terug hadden we nog best een groot team aan het werk hier intern. Alleen al op onze serviceafdeling werkten destijds ongeveer 12 personen. Al gauw besloot men processen efficiënter in te richten. Men wilde vragen inzichtelijker maken om nóg sneller te kunnen anticiperen op bepaalde kwesties. Een ticketsysteem bood die oplossing. Met een ticketsysteem help je winkeliers met elke unieke vraag. Hierbij is het goed te weten dat sommige vragen wel eens wat langer de tijd kosten om correct af te handelen. Wat we ook niet moeten vergeten is dat we nog altijd een IT-bedrijf zijn en dus met calamiteiten te maken kunnen krijgen. Denk hierbij aan storingen met betrekking tot het kassasysteem bijvoorbeeld. Niets is zo vervelend als een winkelier druk bezig is met een klant en juist precies op het moment van afrekenen een storing ervaart. Dat is vervelend. Dan wil je er direct bij zijn.”

“Consumenten van vandaag worden kritischer en mondiger. Klantenservice werk is niet gemakkelijk. Voor ons niet en voor DIRECT Klantcontact niet. Maar samen weten we altijd een passende oplossing te vinden.”

Onze telefoondienst is 7 dagen per week actief

“Anderzijds is het verantwoordelijkheidsgevoel dat je met je meedraagt als klein team natuurlijk ook enorm. Toen we nog geen extern klantcontactbedrijf hadden aangehaakt werden onze collega’s continu uit hun concentratie gehaald door alle inkomende belletjes. Efficiënt was het dus niet. Vrij snel hebben we besloten om als toevoeging op het ticketsysteem een externe telefoondienst in te schakelen. Ons kleine, gespecialiseerde team wilden we niet meer opzadelen met binnenkomende telefonie. Intern ontfermen we ons voor de volle 200% over binnenkomende tickets, waardoor we de tijd kunnen nemen voor een correcte afhandeling.

DIRECT Klantcontact helpt ons vandaag de dag met alle inkomende telefonie. Dit doet ze aan de hand van een zogeheten beslisboom. Deze hebben we samen met het DIRECT Klantcontact team opgesteld bij de start van onze samenwerking. In deze beslisboom zijn ongeveer 10 vraag-antwoordmogelijkheden opgesomd waar onze klanten mogelijk over zouden kunnen bellen.”

"In onze zoektocht naar een externe klantcontactbedrijf hebben we meerdere organisaties aangeschreven én zijn op meerdere locaties op bezoek geweest. We wilden ‘feeling’ krijgen bij de teams en manier van werken."

Op bezoek om ‘feeling’ te krijgen bij het bedrijf

“In onze zoektocht naar een extern klantcontactbedrijf hebben we meerdere organisaties aangeschreven en zijn we op meerdere locaties op bezoek geweest. We wilden ‘feeling’ krijgen bij de teams en manier van werken. Zo waren we expliciet op zoek naar kleinschaligheid én 24/7 dienstverlening. DIRECT Klantcontact voldeed aan onze wensen. Vrij snel daarna vond de onboarding plaats. Toen we net begonnen merkten we dat sommige klantcontactmedewerkers zich nog niet helemaal goed konden inbeelden hoe ons kassacomputersysteem eruitzag en precies werkte. We besloten daarom een computer en kassabonprinter mee te nemen naar Arnhem. In de fysieke trainingen zorgt een echt apartaat natuurlijk direct voor meer begrip en empathie.”

Een continu verbeterproces

“Met zo’n uitgedachte beslisboom kunnen de klantcontactmedewerkers van DIRECT Klantcontact snel en correct handelen. Maar dit is natuurlijk niet allemaal in beton gegoten. Ervaring leert dat we met regelmaat nieuwe vragen en kwesties binnenkrijgen. Daarom sparren we zo nu en dan om de beslisboom aan te scherpen.  DIRECT Klantcontact denkt hierin kritisch met ons mee. En naar onze mening gaat dit ook wel erg goed. Door over en weer kritisch te blijven zijn we in staat het best mogelijke resultaat te behalen. Samen bedienen we onze klanten zo goed mogelijk. Juist daarom is de onderlinge samenwerking zo ontzettend belangrijk.”

Bekijk hier andere klantverhalen

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.

Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
  • Een vast professioneel team met korte lijnen
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Kom je er niet uit? Wij helpen graag verder.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Softwear
“Van der Sluis Technische Bedrijven is actief in de bedrijfstakken Installatie, Constructie en Agri. Op deze uiteenlopende terreinen is Van der Sluis een betrouwbare partner voor integrale en duurzame (bouw)processen.”

Bart van Uuden, Teamleider en Bedrijfsleider Beheer & Onderhoud van Van Der Sluis Technische Bedrijven

Actief in verschillende divisies

“De verschillende bedrijfsonderdelen van Van Der Sluis Technische Bedrijven hebben elk hun eigen specifieke en technische kennis in huis. Toch hebben ze ook veel met elkaar gemeen. Ze bieden stuk voor stuk betrouwbaarheid, deskundigheid en kwaliteit. Een succesvolle combinatie. De installatietak focust zich met name op de installatietechniek in de nieuwbouw woningbouw. Naast de aanleg van installaties houden we ons ook bezig met het onderhouden van de installaties. Daarnaast kun je bij ons terecht voor advies. We noemen onszelf dan ook steeds meer een adviescentrum. Of het nu om tien of honderd woningen gaat, wij werken aan woningen die klaar zijn voor de toekomst. Comfort, duurzaamheid en betrouwbaarheid spelen hierin een belangrijke rol.”

Professionele klantenservice

“Jarenlang hebben we zelf de inkomende telefonie afgehandeld. Door de snelle groei van het bedrijf was dit niet meer bij te benen. Een sterke toename in projecten zorgde voor een extra stroom aan klantcontactmomenten. Onze monteurs in de buitendienst hadden behoefte aan accurate, tijdige en volledige aansturing om hun werk uit te kunnen voeren. Het was tijd om ons klantcontact efficiënter en consistenter te organiseren. Er was behoefte aan meer professionaliteit. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een externe partij die onze klanten en onze servicemonteurs correct te woord zou staan. Zo zijn we bij DIRECT Klantcontact uitgekomen. We voelden ons direct begrepen. Dat DIRECT Klantcontact het contact voor veel meer installatietechniekbedrijven verzorgt is een geruststellende gedachte. Ervaring, kennis en kunde. Dat merkte je direct.”

24 uur per dag bereikbaar

“We hadden behoefte aan een telefonische storingsdienst die 24 uur per dag bereikbaar is. We willen bewoners altijd te woord kunnen staan. Een calamiteit kan zich, namelijk altijd voordoen. Denk bijvoorbeeld aan een ketel die niet meer werkt. Mensen staan dan letterlijk in de kou. Dat willen we zo snel mogelijk oplossen. Wij verplaatsen ons in de bewoners en zorgen voor installaties die zorgen voor een aangenaam klimaat in een woning. We hebben hierbij één doel voor ogen: een veilige, comfortabele en betrouwbare leef- en werkomgeving.”

“Onderhoud en reparaties van verwarmings-, ventilatie- of lichtsystemen zijn bij onze deskundige en ervaren medewerkers in goede handen.”

Bart van Uuden, Teamleider en Bedrijfsleider Beheer & Onderhoud van Van Der Sluis Technische Bedrijven

Een goede band met onze service monteurs

“DIRECT Klantcontact sluit aan bij de werkwijze van Van der Sluis Technische Bedrijven. Zo loggen de klantcontactmedewerkers van DIRECT eenvoudig in via onze systemen en sturen zo de monteurs in het veld aan. We hebben samen protocollen opgesteld waarin uitgebreid vermeld staat wat de correcte werkwijze is. Een goede aansturing met volledige en correcte informatievoorziening is naar mijn mening het belangrijkste.

DIRECT Klantcontact is een professionele partij waarmee we een fijne samenwerking hebben. Ik heb één vast contactpersoon. Mijn contactpersoon weet precies hoe het werkt. Ik kan er altijd op vertrouwen dat er snel gehandeld wordt.”

Bekijk hier andere klantverhalen

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.

Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
  • Een vast professioneel team met korte lijnen
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Kom je er niet uit? Wij helpen graag verder.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Van Der Sluis Technische Bedrijven
“Om mijn eigen mensen te beschermen, investeer ik graag wat meer in een externe klantenservice voor de 24/7 bereikbaarheidsdienst.”

Hennie Havelaar, GMR B.V. en GLAD B.V.

GMR B.V. staat voor Gladheidbestrijding Mainport Rotterdam B.V. en is ontstaan in 2002 vanuit een samenwerking tussen MNO Vervat, Eurosalt Winter Services en Roos Zand en Grint. Aanvankelijk bestond de dienstverlening uit het ijsvrij houden van de openbare wegen in het havengebied van Rotterdam, in opdracht van de gemeente Rotterdam. GMR B.V. werd hierdoor al snel een vertrouwd gezicht waardoor vanuit de zakelijke markt steeds meer aanvragen voor gladheidbestrijding binnenkwamen. En juist met onze sterke belofte van een 24/7 service is GMR een organisatie waar betrouwbaarheid, veiligheid en snelheid centraal staat.”

Van Rotterdam Mainport tot ver over de provinciegrenzen

“In de afgelopen jaren hebben we een ongekende groei doorgemaakt. Op dit moment verzorgt GMR B.V. samen met GLAD B.V. op meer dan 500 bedrijfslocaties de gladheidbestrijding in Nederland met eigen gladheidbestrijdingsmaterieel. Tevens coördineert GMR B.V. de gladheidbestrijding voor diverse overheden zoals provincies, gemeenten, Rijkswaterstaat en Waterschappen.

Gladheidbestrijding is een calamiteitendienst die erom vraagt lokaal gevestigd te zijn. Bij sneeuwval moeten we immers onze klanten ook snel kunnen bereiken. Ook is het weerbeeld niet overal gelijk in Nederland, een kilometer afstand kan het verschil maken tussen dag en nacht. Om die reden hebben we ons verzorgingsgebied opgedeeld in meerdere regio’s. Elke regio heeft een gladheidscoördinator die 24/7 bereikbaar moet zijn voor klanten in diezelfde regio. Hij of zij bepaalt hoe en wanneer er een actie wordt uitgevoerd. Toen we gingen uitbreiden van het havengebied van Rotterdam naar andere provincies hebben we eerst gewerkt met doorkiesnummers per regio. Dit had echter niet de gewenste resultaten. Zo kwamen klanten uit Amsterdam uit bij onze coördinatoren in Noord-Brabant en vis versa. Deze miscommunicatie was voor alle partijen vervelend. Toen hebben we gezegd dat de communicatie écht gestroomlijnd moest worden.”

“Dalende temperaturen + meer neerslag = meer effectieve gladheidsbestrijding nodig. GMR zorgt in heel Nederland voor effectieve gladheidsbestrijding tijdens de wintermaanden.”

Hennie Havelaar, GMR B.V. en GLAD B.V.

24/7 paraat staan tijdens de wintermaanden

“Onze coördinatoren staan in de winterperiode 24/7 in contact met alarmcentrale van meteogroep (DTN) met als doelstelling de dienstverlening uit te voeren vóórdat het glad kan worden. Vaste klanten hoeven ons niet te bellen. Zij gaan automatisch mee op route. Mocht zich dus een spoed situatie voordoen, dan kunnen klanten ons dag én nacht bellen. Maar vaak bellen prospects ons uit ‘paniek’ ook eens last-minute.

Echter is het zo dat de professionele machines die wij gebruiken voor gladheidsbestrijding erg kapitaal intensief zijn. Vaak zijn deze machines al gereserveerd door onze vaste klanten die daarvoor ook betaald hebben en daarom altijd eerst bediend worden. Ook dient vraag en aanbod op elkaar afgestemd te worden. Om die reden werken we met vrachtwagens en kleine voertuigen. Enkel telefonisch is het onmogelijk een compleet beeld te vormen van de toegankelijkheid van een locatie. Als de planning het toelaat, schuwen we een last-minute verzoek van een prospect natuurlijk niet. Toch is helaas vaak zo dat we verzoeken moeten weigeren door een vol rooster en/of een overvolle bezetting van de machines.

Om onze coördinatoren niet zo zwaar te belasten hebben we besloten om onze klantenservice deels uit te besteden aan een externe klantenservice. Ons doel is om onze mensen te beschermen en hen niet continu uit hun slaap te halen indien dit niet nodig is. Sommige vragen kunnen we namelijk prima op een andere manier afvangen.”

Een gestroomlijnd klantcontactproces

“Om onze klantenservice te stroomlijnen én mensen te ontlasten hebben we gekozen voor een samenwerking met DIRECT Klantcontact. DIRECT Klantcontact biedt een 24/7 bereikbaarheidsservice waar we vanaf 16:00 uur ’s middag tot ’s ochtends vroeg gebruik van maken. We hebben uitgedachte belschema’s opgesteld waar de klantenservicemedewerkers zich aan kunnen houden. Ondanks dat we niet altijd aan alle vragen kunnen voldoen, vinden wij het belangrijk om een ieder correct te woord te staan. Daarom zorgen we ervoor dat iedereen altijd wordt teruggebeld. We krijgen van DIRECT Klantcontact e-mailberichten met terugbelverzoeken waardoor wij de volgende dag het potentieel van de aanvraag kunnen beoordelen en bespreken. Het mooiste is dat ik DIRECT Klantcontact in principe maximaal twee keer per jaar spreek. Ik vraag dan om de dienstverlening weer aan te zetten en het script te hanteren van vorig seizoen. Daarna gaat het automatisch goed: we controleren of het wordt doorgeschakeld door ons eigen nummer te bellen en dat is het. Keep it simpel.

“Het mooiste is dat ik DIRECT Klantcontact in principe maximaal twee keer per jaar spreek. Ik vraag dan om de dienstverlening weer aan te zetten en het script te hanteren van vorig seizoen. Daarnaast gaat het automatisch goed: we controleren of het wordt doorgeschakeld door ons eigen nummer te bellen en dat is het. Keep it simpel.”

Pieken en dalen in vraag

“In onze branche zijn wij geheel afhankelijk van het weer. Onze projectorganisatie werkt in de basis maar met een kleine groep mensen. Maar tijdens de winterpieken kunnen dit er met gemak honderden zijn. Denk hierbij aan een flex-pool aan hoveniers, loonwerkers, aannemers, en zo voort. Met zo’n loyale groep harde werkers om ons heen kunnen we de pieken en dalen aan, en kunnen we continuïteit garanderen. Door DIRECT Klantcontact aan ons te binden hebben we ook een specialist in klantcontact. Echte ontzorging noemen we dat!”

Bekijk hier andere klantverhalen

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.

Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
  • Een vast professioneel team met korte lijnen
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Kom je er niet uit? Wij helpen graag verder.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

GMR Gladheidsbestrijding
“DIRECT Klantcontact fungeert als een verlenging van onze organisatie”

Mark Leeuwesteijn, GO Sharing

Mark Leeuwesteijn

GO Sharing wil duurzaam deelvervoer voor iedereen van deur tot deur toegankelijk maken. Daarmee staat het bedrijf aan het roer van de transitie van traditioneel vervoer naar duurzaam, milieuvriendelijk en compact deelvervoer. GO Sharing zet zich in voor deelmobiliteit dat houdt in dat we met ruim tienduizend elektrische deelvoertuigen door heel Europa, en straks hopelijk ook met fietsen en auto’s, duurzaam vervoer beschikbaar maken voor iedereen. Het idee is ontstaan door drie ondernemers die in een vroeg stadium de mogelijkheden van elektrische deelvervoer in het buitenland hebben ontdekt.”

Regie over de algehele internationale klantenservice

“Binnen GO Sharing ben ik verantwoordelijk voor de algehele internationale klantenservice. Dat houdt in, inkoop, procesoptimalisatie en nog veel meer. Ik ontferm me over alle klantcontactuitdagingen en probeer daar zo snel mogelijk en zo goed mogelijk een oplossing voor te vinden.”

Een grote vraag naar klantcontact in de mobiliteitsbranche

“Een van de grootste klantcontactuitdagingen waar wij voor hebben gestaan was de vraag naar 24/7 bereikbaarheid. In onze branche is er een enorme vraag naar klantcontact. Werkt het unlocken van een scooter even niet of is er schade aan de scooter, dan wensen klanten dit zo snel mogelijk opgelost te hebben. We hebben per dag met duizend(en) inkomende contactmomenten te maken, dat is een fikse operatie om zelf intern op te pakken. Daar hadden we echt hulp bij nodig. Al voordat ik bij GO Sharing kwam werken was DIRECT Klantcontact aangehaakt bij onze klantenservice uitdagingen. We deden eerst zaken met een andere partij, echter konden zelfs zij de drukte niet aan. Ze schakelden om die reden DIRECT Klantcontact in en sindsdien werken we graag samen met DIRECT.”

Met een gerust hart het klantcontact uitbesteed

“Wat we zelf kunnen, doen we zelf. We hebben intern een callcenter van circa 40 telefonisten die tussen 06:00 uur en 23:00 uur, iedere dag van de week, heel het jaar door, de telefoon opnemen. In het weekend zijn ze bereikbaar tussen 08:30 uur en 23:00 uur. Alles wat buiten die tijden binnenkomt, schakelen we door naar DIRECT Klantcontact. Als externe klantenservice helpen ze ons enorm. Terwijl ik ’s avonds in bed lig, weet ik dat onze klantenservice met een gerust hart is uitbesteed. Sinds kort besteden we ook de reguliere overflow uit aan DIRECT Klantcontact. Dit betekent dat wanneer wij te veel gesprekken in de wacht hebben staan, deze worden doorverbonden naar het klantcontactcenter van DIRECT Klantcontact. Op die manier zorgen we dat onze klanten zo snel mogelijk worden geholpen en de wachttijden worden geminimaliseerd.”

"Terwijl ik ’s avonds in bed lig, weet ik dat onze klantenservice met een gerust hart is uitbesteed."

“Alles wat buiten die tijden binnenkomt, schakelen we door naar DIRECT Klantcontact. Als externe klantenservice helpen ze ons enorm.”

Mark Leeuwesteijn, GO Sharing

Mark Leeuwesteijn

Grootste toegevoegde waarde is flexibiliteit

“De grootste toegevoegde waarde van onze samenwerking is toch wel de flexibiliteit. Het komt weleens voor dat we echt overlopen met het aantal inkomende gesprekken. Dan is het eigenlijk gewoon een kwestie van een belletje plegen met de teamleiding en de lijnen worden direct overgenomen. Daarnaast vinden we DIRECT als team ook erg betrokken en geïnteresseerd, en bovenal goedwillig om de beste service te leveren. Dit uit zich bijvoorbeeld in het feit dat we de klantcontactmedewerkers van DIRECT Klantcontact zelf mogen trainen om zodoende onze dienstverlening zo goed mogelijk te laten begrijpen. Door zulke initiatieven krijgen we direct een vertrouwd gevoel. Men neemt ons en onze dienstverlening serieus. We zien DIRECT ook echt als een verlengde van onze organisatie.”

Bekijk hier andere klantverhalen