Webcare

DIRECT Klantcontact

Webcare

De groeiende macht van social media vraagt meer aandacht voor het managen van uw bedrijfsreputatie. Maar het is voor u geen optie om de berichtenstroom non-stop te checken en zo nodig direct te reageren.

Online responsiviteit versterkt uw reputatie

DIRECT Klantcontact volgt uw online imago op de voet. Krijgt u klachten of complimenten op Facebook, Twitter of public portals? Dan helpen we die snel en conform uw protocollen de wereld uit. Daarnaast kunnen we standaardvragen die via uw social media accounts en Whatsapp binnenkomen beantwoorden op basis van uw instructies. U kunt ons ook inschakelen om met een bepaalde frequentie basis berichten te plaatsen op social media pagina’s die u opgeeft. Verder stimuleren we dat goede berichten over uw bedrijf viral gaan door ze op de juiste plaatsen te posten. En dat alles doen we desgewenst op 24/7 basis.

Download gratis whitepaper

Teleservice

KlantContact anno nu

Live Chat

KlantContact anno nu

Veel gestelde vragen

Waarom zou ik kiezen voor Webcare?

Er zijn steeds meer bedrijven die zich actief zich bevinden in social media land. Ze willen graag goed in het daglicht staan als het gaat om online reputatie. Een terechte keuze, want al uw relaties zitten tenslotte ook op social media en die gaan zeker naar uw firma op zoek of proberen u te benaderen via een privé bericht. Maakt u een misstap, zou het zo maar eens tegen u kunnen werken. Maar met de juiste reacties kan het bericht ook een boost geven aan uw imago.


Welke webcare kanalen kan ik aan jullie uitbesteden?

Wij kunnen voor u Twitter-, Facebook messenger- en desgewenst Whatsapp Berichten voor u beantwoorden. Voor andere social media kanalen kunt u contact met ons op nemen voor de mogelijkheden.


Wat levert webcare mij op?

Naast een positieve online reputatie met de juiste benadering van uw relaties, zorgt het uitbesteden van uw webcare voor een enorme ontlasting van uw andere communicatiekanalen. Uw relaties kiezen er namelijk steeds meer voor om via social media vragen te stellen of gesprekken op uw pagina te voeren.


Is webcare 24/7, moet ik altijd online zijn?

Er zijn slechts enkele bedrijven die momenteel 24 uur per dag bereikbaar zijn via webcare. DIRECT Klantcontact biedt u de mogelijkheid om 24 uur per dag uw inkomende vragen te beantwoorden, maar ook gelijk te reageren wanneer op openbare berichten indien uw imago op het spel staat.  Uiteraard kunt u zelf beslissen of u daadwerkelijk 24 uur online wilt zijn.


Hoe snel kan ik van jullie diensten gebruik maken?

Vanaf het moment dat wij over uw ondertekende overeenkomst en het ingevulde intakeformulier beschikken, hebben wij gemiddeld één werkdag nodig om alles in gereedheid te brengen. In uitzonderlijke gevallen proberen we er voor te zorgen dat u dezelfde dag nog van onze diensten gebruik kunt maken.