skip to Main Content

Een dag in het leven van
Miriam

Terug naar Werken Bij DIRECT

Een dag in het leven van
Miriam

“Als ik medewerkers zie groeien en verder ontwikkelen ben ik daar trots op!”

Miriam van der Zee, teamleider

Als teamleider bij DIRECT Klantcontact heeft Miriam van der Zee een bijzonder afwisselende baan. Haar belangrijkste taken zijn de dagelijkse aansturing van de vloer, het coachen en begeleiden van medewerkers en contact onderhouden met klanten. Daarnaast is zij eindverantwoordelijke voor het ontwikkelen van e-learnings en voor alles met betrekking tot de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). Eén van de dingen waar zij persoonlijk nog steeds veel voldoening uit haalt, is het coachen van de medewerkers.

agent telefoon lachen

Toenemende betrokkenheid

Naast het coachen kunnen medewerkers zich ook ontplooien doordat zij de kans krijgen om extra taken en verantwoordelijkheden op te pakken. Zo helpen ze de teamleiders bijvoorbeeld bij het coachen op gesprekstijden of op schrijfvaardigheid of werken zij nieuwe medewerkers in. “We zetten onze medewerkers in op hun talenten. Hiermee creëren we extra betrokkenheid met onze organisatie en blijven wij onze medewerkers uitdagen zich verder te ontplooien.”

Tevreden klanten

Het behouden en vergroten van de klanttevredenheid behoort ook tot het takenpakket van Miriam. “Wanneer er om welke reden dan ook iets misgaat bij een klant, ben ik één van hun eerste aanspreekpunten. Omdat ik dagelijks betrokken ben bij de aansturing van de vloer weet ik vaak al snel waar de schoen wringt. Samen met de klant luister ik onder andere gesprekken uit, kijk ik kritisch naar het belscript om vervolgens de benodigde veranderingen door te voeren. We verwachten daarnaast van onze medewerkers een pro-actieve houding in het doorgeven van eventuele moeilijkheden waar zij tegenaan lopen. Mede dankzij deze signalen zijn we in staat om samen met de klant onze dienstverlening te optimaliseren en toe te werken naar een goede en hopelijk langdurige relatie.”

E-learning

Tot slot is Miriam binnen DIRECT Klantcontact ook nog de eerstverantwoordelijke voor alle zaken die met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) te maken hebben, en het opzetten en uitbreiden van het platform met e-learnings. “E-learnings biedt ons als organisatie veel voordelen ten opzichte van groepstrainingen. We besparen op trainingstijd en kunnen de e-learnings op ieder moment en iedere plaats inzetten. Het medium leent zich daarnaast erg goed voor het combineren van verschillende leerstijlen, bijvoorbeeld door het afwisselen van video’s met stukken tekst en het uitvoeren van een korte opdracht of maken van een toets. Daarnaast is het trainen via e-learning voor onze medewerkers een leuke manier om te leren. Ze ervaren het als helemaal ‘hip and happening’. Het is een ontzettend leuke uitdaging om medewerkers ook op deze manier in de gelegenheid te stellen verder te groeien in hun job”.

Ontdek ook de verhalen van andere collega's

Nieuwsgierig geworden naar andere functies binnen onze organisatie? Lees dan ook de verhalen van andere collega’s.

Back To Top