skip to Main Content

Bereikbaarheid 2.0:

Wij appen jouw klanten

WhatsApp_txt

Binnenkort beschikbaar!

Vanaf begin 2019 introduceert DIRECT Klantcontact Whatsapp als extra klantcontactkanaal! Optimaal bereikbaar zijn voor jouw klanten, zonder dat je daar ook maar een seconde naar om hoeft te kijken.

Meld je direct aan en ontvang een voucher om Whatsapp in 2019 2 weken gratis uit te proberen:

Probeer whatsapp 2 weken gratis

De voordelen van WhatsApp als klantenservice-kanaal

Contact via WhatsApp is realtime, waardoor de afhandeling ook direct plaats kan vinden.

WhatsApp biedt de mogelijkheid om beeldmateriaal te versturen, waardoor een probleem sneller verholpen kan worden.

Met name voor klanten die minder snel telefonisch contact opnemen is WhatsApp een aantrekkelijk kanaal en daarmee een goede toevoeging aan je klantenservice.

Vrijwel iedereen heeft een smartphone en een appje versturen is zo gebeurd.

Klanten krijgen één op één contact met een klantenservicemedewerker. Hier komt geen chatbot aan te pas.

Wat kost het

Basic
€27,95
per maand
    • Uniek doorkiesnummer
    • E-mail en/of  Live Chat
    • Persoonlijke beantwoording
    • Maandag t/m vrijdag
    • 07:00 - 20:00
Plus
€129,50
per maand
    • Uniek doorkiesnummer
    • E-mail en/of Live Chat
    • Persoonlijke beantwoording
    • 7 dagen per week,
    • 24 uur per dag
Premium
€193,50
per maand
  • Uniek doorkiesnummer
  • E-mail en/of Live Chat
  • Persoonlijke beantwoording
  • 7 dagen per week,
  • 24 uur per dag
  • Inclusief 75 gesprekken

Download

Download de ‘Gids voor ondernemers’

gids

Vragen?

Heb je specifieke wensen of vragen? Neem contact op!

marinka
x
Chat met één van onze medewerkers.
Back To Top