skip to Main Content

Persoonlijk communiceren met je klanten

Vrijwel iedereen kent en gebruikt WhatsApp. Het is gratis, snel en gemakkelijk. En bovendien persoonlijk. Daarom is het een perfect kanaal om uit te blinken in klantcontact. Je klanten zullen het waarderen als je ervoor zorgt dat je makkelijk bereikbaar bent via WhatsApp. DIRECT Klantcontact helpt je graag met een oplossing die jou tijd en moeite scheelt en tegelijkertijd jouw klanttevredenheid een boost geeft. Als je wilt, voeren we de WhatsApp-klantenservice zelfs buiten je eigen kantoortijden uit! Zo verruim je je openingstijden en je bereikbaarheid voor jouw klanten.

Hoe werkt de WhatsApp Service?

De WhatsApp Service van DIRECT Klantcontact werkt net zo simpel als je zou verwachten. Zelfs als je geen eigen 06-nummer hebt, regelen wij die voor je.

Vervolgens communiceer je dit 06-nummer op je website en in je andere middelen. Onze professionele medewerkers handelen de chats precies volgens jouw instructies af.

Je kunt ons opdracht geven om bijvoorbeeld reserveringen in te plannen of afspraken te maken. Ook kunnen we vragen doorzetten naar jouw eigen medewerkers. Via jouw persoonlijk portaal kun je aanvullende instructies achterlaten. 

Je bepaalt zelf op welke tijden we WhatsApp-chats voor je beantwoorden. Je kiest eenvoudigweg welk pakket het beste bij jouw bedrijf past en je kunt je abonnement altijd weer wijzigen. We kunnen snel schakelen. Als je jouw akkoord op onze WhatsApp-klantenservice hebt gegeven en alles gereed is, kunnen we binnen 24 uur van start.

Met onze WhatsApp Service bieden we je een laagdrempelig klantcontactkanaal. Die smartphone heeft iedereen in z’n broekzak, dus vanaf nu loop je geen klanten meer mis!

WhatsApp op je website

We regelen de afhandeling van alle appjes zonder zorgen

Mijn DIRECT Klantcontact

Jij bent en blijft altijd en overal in control. Met de app en desktopversie van Mijn DIRECT Klantcontact heb je realtime inzicht in jouw externe klantenservice.

Mijn DIRECT Klantcontact app

Je kunt heel voordelig gebruikmaken van onze WhatsApp-klantenservice. Al vanaf een laag bedrag per maand kunnen klanten met je chatten. Alle abonnementen kun je elk moment weer opzeggen of uitbreiden. Je zit dus nergens aan vast.

Wat kost het

Kies je abonnement:

BASICPLUSSMARTPREMIUM
24/7--
Incl. 50 gesprekken--
Abonnementskosten per maand€ 27,95€ 47,95€ 129,50€ 193,50

Laagdrempelig bereikbaar

Het grote voordeel van WhatsApp is de laagdrempeligheid. Ook mensen die niet zo snel met je zullen bellen, kunnen je op deze manier bereiken. Door een WhatsApp-nummer beschikbaar te stellen voeg je een klantvriendelijke contactmogelijkheid toe, die je klanten zullen waarderen.

WhatsApp Service: de voordelen voor jou

  • Ruimere openingstijden

Met onze WhatsApp Service kun je jouw openingstijden heel simpel flink verruimen. Zo kan je jouw klanten bedienen op de momenten die het hun uitkomt. Zo blink je pas écht uit in klantcontact.

  • Snel en direct

Klanten die via WhatsApp communiceren, verwachten snel een antwoord en krijgen dat ook. We handelen alle chats klantgericht en volgens jouw instructies af.

  • Voordelig

WhatsApp kost jouw klanten niets. Ook daarom is het een laagdrempelige manier van contact opnemen. Maar ook voor jou is het voordelig om WhatsApp uit te besteden aan DIRECT Klantcontact. Stel je eens voor dat je een eigen medewerker al die vragen moest laten beantwoorden.

  • Groter bereik

Iedereen heeft een smartphone en een appje versturen is in een vloek en een zucht gebeurd. Je komt in contact met mensen die anders de moeite niet hadden genomen.

  • Klanttevredenheid

Door een extra kanaal voor klantcontact te bieden, zal je klanttevredenheid stijgen. We beantwoorden de chats in naam van jouw bedrijf en als je dat wilt kunnen we ook met jouw systemen werken: bijvoorbeeld SAP, Navision, Zendesk of andere systemen.

  • 100% controle

Via onze portal kunnen we alles naar je rapporteren. Je houdt via de bijbehorende app zelf altijd de controle. Je ziet hoeveel en welke appjes er binnenkomen en je kunt ons altijd aanvullend briefen.

  • Foto en video

Jouw klanten kunnen direct een foto versturen of een filmpje maken om hun probleem of vraag duidelijk te maken. Een handig voordeel ten opzichte van een telefoongesprek.

  • Persoonlijk

Onze medewerkers leren jouw bedrijf met elke chat beter kennen. Zo verzamelen we waardevolle input, waarmee we onze antwoorden nog persoonlijker kunnen maken. Dat is toch veel beter dan communiceren via een chatbot?

  • Flexibel

Bij DIRECT Klantcontact doen we niet aan contracten. Je zit dus nergens aan vast en je kunt jouw abonnement elke maand weer opzeggen of uitbreiden. Zo makkelijk en flexibel kan het zijn!

De drempel om te bellen of een e-mail te verzenden is hoger dan om een appje te sturen. Daarom kan een WhatsApp-service een prettige toevoeging aan je klantenservice zijn. Je verhoogt de klanttevredenheid en je laat je bedrijf sneller groeien.

Ja, dat kan. Let er wel op dat je dan via dit nummer alleen nog onze WhatsApp-service kunt gebruiken. Je kunt het niet meer zelf beheren. Uiteraard heb je via onze portal Mijn DIRECT Klantcontact wel altijd inzicht in alle chats.

Dat doen we gratis en vlot voor je. WhatsApp uitbesteden was nog nooit zo makkelijk.

Bij DIRECT Klantcontact bieden we je graag de meest flexibele oplossingen om jou uit te laten blinken in klantcontact. De WhatsApp Service kunnen we supersnel voor je opzetten. Maar als het onverhoopt niet bevalt, kun je er elk moment ook weer vanaf. We doen graag alles om jouw klanten de beste ervaring te bieden, zodat jij je op de groei van je bedrijf kunt richten.

Dat is heel simpel. Met één druk op de knop meld je jezelf aan en we gaan meteen voor je aan de slag. Je kunt gratis gebruikmaken van een proefperiode van 14 dagen.

Wil je de WhatsApp Service snel opzetten? Geen probleem. Laat het ons weten als je haast hebt, dan zetten we alle zeilen bij om je nog dezelfde dag te helpen.

Jazeker. We kunnen terugbelverzoeken voor je achterlaten, maar ook direct afspraken inplannen als je ons toegang geeft tot jouw agenda via internet. Niet alleen afspraken inplannen maar ook reserveringen opnemen en direct in jouw systeem plaatsen.

Uiteraard. We kunnen alle chats rapporteren.

De kosten hangen af van het pakket dat je kiest, maar beginnen al bij een laag abonnementsbedrag per maand, inclusief 50 gratis chats. Je kunt op onze website direct berekenen welk pakket het beste bij jouw business past.

Ja, afhankelijk van onze informatie en je instructie kunnen we alle binnenkomende chats direct beantwoorden. Onze medewerkers zijn getraind in het opvolgen van de instructies die jij bepaalt. Die instructies kun je overigens op elk moment aanpassen. Hiernaast leren we jouw bedrijf steeds beter kennen, zodat we vragen nog beter af kunnen handelen.

We staan je klant te woord zoals je dat zelf ook zou doen. Precies volgens jouw instructies. We zeggen ‘u’ of ‘je’ en we gebruiken jouw ‘tone-of-voice’.

Live chat vindt plaats op je website, we noemen een live chat ook wel een synchroon kanaal. Dit houdt in dat je een direct gesprek met een klant / medewerker hebt. Bezoekers hebben meestal een probleem met het bestelproces of een andere acute vraag. WhatsApp doe je op je smartphone en werkt hetzelfde als wanneer je een berichtje stuurt naar een bekende. We spreken van een asynchroon kanaal bij WhatsApp. Je verwacht niet direct een antwoord. De verwachte reactietijd is bij live chat wat korter dan bij WhatsApp.

Nee, je hoeft in principe niets te installeren op jouw computer of telefoon. Verder kun je er volledig op vertrouwen dat we alle binnenkomende whatsappjes professioneel voor je afhandelen.

Voor de WhatsApp Service van DIRECT Klantcontact krijg je een vaste contactpersoon. Onze helpdesk is tussen 7.00 uur en 22.00 uur altijd voor je beschikbaar. Je kunt ons bereiken via telefoon, mail, live chat, sociale media en natuurlijk ook via WhatsApp!

Andere diensten waarmee we je helpen groeien

DIRECT Klantcontact helpt je jouw bedrijf te laten groeien. Naast de WhatsApp Service kunnen we je ook helpen met andere manieren om jouw bereikbaarheid te vergroten en je klanttevredenheid te verhogen.

telefoonservice

Telefoonservice

Met onze telefoonservice ben je altijd bereikbaar, ook als je niet bereikbaar bent.

social media

Social media services

Proactief reageren op berichten via sociale media verhoogt je reputatie en vergroot je zichtbaarheid.

live chat

Live chat-service

Een live chat op je website neemt drempels weg en biedt extra service.

e-mail

E-mailservice

Laat ons je belangrijke e-mails afhandelen op het moment dat jij er niet aan toekomt.

1
Hallo, hoe kunnen we je helpen?
Powered by
Back To Top