skip to Main Content

Voor
ZZP'ers

Ook bereikbaar tijdens klantbezoek en buiten kantoortijden

Voor
ZZP'ers

Ook bereikbaar tijdens klantbezoek en buiten kantoortijden

Verhoog je
bereikbaarheid

Hoe bereikbaar ben jij voor (nieuwe) klanten?

Als ZZP-er moet je veel zelf doen en kun je vaak niet gestoord worden. Bijvoorbeeld als je in een verkoopgesprek zit of aan het werk bent bij een klant. In het laatste geval weet men het niet te waarderen als je gaat bellen in de tijd die je hen in rekening brengt. Verder is het telefonisch bereik onderweg vaak niet optimaal. En misschien moet je zelfs 24/7 bereikbaar zijn voor het oplossen van storingen. Wanneer het te lang duurt voordat mensen contact met je krijgen, is dat niet bevorderlijk voor je imago en het kan je klanten kosten.

Zo werkt het

Zodra we de samenwerking aangaan, stellen we samen een script op. Hierin staat precies hoe wij de telefoon aannemen, de e-mails beantwoorden en de meldingen afhandelen.

Indien gewenst krijg je de mogelijkheid onze medewerkers persoonlijk een training te geven. Zo weet je 100% zeker dat de afhandeling vlekkeloos gaat verlopen.

Jij schakelt je zakelijke nummer zelf of automatisch door naar een voor jou uniek doorkiesnummer.

Wij beantwoorden de binnenkomende gesprekken met jouw bedrijfsnaam, en wikkelen de zaken geheel volgens jouw instructies af.

Op het moment dat het jou uitkomt ontvang je een overzicht van alle correspondentie via e-mail of sms.

Wat kost het

Kies je abonnement:

Basic
€27,95
per maand
    • Persoonlijke beantwoording
    • Maandag t/m vrijdag
    • 07:00 - 20:00
Plus
€47,95
per maand
    • Persoonlijke beantwoording
    • 7 dagen per week,
    • 24 uur per dag
Premium
€193,50
per maand
  • Persoonlijke beantwoording
  • 7 dagen per week,
  • 24 uur per dag
  • Incl 75 gesprekken (telefonie), óf
  • Incl 50 berichten (overig)

De voordelen

  • Elke dag flexibiliteit
  • Zelf scripts beheren

Alles duidelijk?
Start direct

Nog vragen?
contact

De kosten van onze dienst zijn volledig afhankelijk van het gekozen pakket en het volume, oftewel het aantal binnenkomende telefoontjes en/of e-mails. Grofweg zijn er vier manieren waarop we onze samenwerking in kunnen richten:

Optie 1: 24/7
Wij vormen 24/7 de externe servicedesk van jouw organisatie. Je hoeft zelf niet meer om te kijken naar de binnenkomende meldingen.

Optie 2: Weekend/nacht
Je schakelt ons in buiten kantoortijden. Overdag neemt jouw eigen servicedesk meldingen aan, ’s nachts en in het weekend doen wij het.

Optie 3: Overflow
Je schakelt ons in bij hoge pieken. Zo voorkom je dat je klanten in de wacht komen te staan bij onverwachte storingen.

Optie 4: Flexibel
Je zet onze servicedesk simpelweg aan wanneer je ons nodig hebt, en uit wanneer je het zelf wel weer even aankunt.

Snel geregeld

Dagelijks opzegbaar

100% flexibel

"We zijn pro-actief, niet afwachtend. We zijn snel en we werken met passie. We zijn betrokken en persoonlijk. We zijn eerlijk en u kunt ons contacten waar en wanneer u ons nodig heeft. Wij zijn DIRECT."

Back To Top