Met een laagdrempelige klantenservice die goed bereikbaar is, zorg je voor een klantbeleving die uitblinkt en beter is dan je concurrent. Niet alleen verleen je zo die speciale, goede service – ook neem je er twijfels mee weg. Door op het moment suprême je klant te helpen, kan je die naar het winkelmandje bewegen – en dus je omzet verhogen.
Klantenservice voor e-commerce bedrijven
Op het juiste moment daar zijn voor je klant – dat vergt nogal wat energie. Daarom kan je de klantenservice uitbesteden aan DIRECT. Onze klantenservice-experts staan voor jou stand-by. Je kan ze inzetten voor het beheren van live chat, WhatsApp, social media, e-mail en telefoon.
Met laagdrempelig klantcontact houd je je klanten tevreden, help je nieuwe klanten sneller over de streep, en voorkom je dat ongegronde klachten zomaar de (online) wereld in worden geslingerd.
DIRECT Klantcontact inzetten voor deze e-commerce klantcontactkanalen:
Conversieverhogende klantenservice
Shoppen jouw klanten tijdens kantoortijden? Of vooral in de avonden, of weekenden? Wel zo handig dat je klantenservice op deze piekmomenten ook open is. Zo staan kopers niet voor een ‘dichte deur’ als ze een vraag hebben. En niet onbelangrijk: door deze snelle support op het moment suprême kan je problemen oplossen en twijfels wegnemen, wat de conversie zeker zal verhogen.
Met DIRECT Klantcontact verruim je de openingstijden van je klantenservice enorm – zonder dat je daar zelf tijd mee kwijt bent, of er een medewerker voor vrij hoeft te maken.
Vanuit ons kantoor in Arnhem beheren onze klantenservice-experts jouw klantcontactkanalen wanneer jij wilt. Bijvoorbeeld gedurende ruime kantoortijden: op werkdagen van zeven uur ‘s ochtends tot acht uur ’s avonds. Of 24/7 en dus ook tijdens weekenden en in de nacht.
Hoeveel klanten kan jij op deze manier te woord staan, die je anders misliep?
Wat kost klantenservice uitbesteden voor e-commerce bedrijven?
Of je nu aan consumenten verkoopt, of een groothandel hebt en aan bedrijven levert – in een online winkel heb je te maken met klantvragen. Met DIRECT achter de hand, ben je straks een kei in klantenservice. Wij pakken klantcontact namelijk aan op een schaal die voor de meeste webwinkels niet haalbaar is.
Of je per maand nu tien, vijftig of vijfhonderd telefoontjes, chats, e-mails of berichten ontvangt – onze klantenservice is er voor iedere ondernemer. Je bepaalt simpelweg welk abonnement het beste past bij jouw bedrijf. Afhankelijk van welk abonnement dit is, betaal je extra bij voor je verbruik óf profiteer je van 75 gesprekken inclusief. We houden onze kosten scherp en werken zonder contracten. Blijkt het uitbesteden van de klantenservice niets voor jou? Dan kan je gewoon opzeggen.
In 6 stappen naar succesvol online klantcontact
In een continu veranderende wereld wordt het een steeds grotere uitdaging om te voldoen aan klantverwachtingen. Hoe maak je een succes van je reeds bestaande contactkanalen? En hoe implementeer je nieuwe (online) kanalen? Met deze 6 kant-en-klare stappen kan jij in no time ‘online’ het verschil maken.
Omnichannel klantcontact uitbesteden. Ontdek onze e-commerce diensten.
Altijd binnen 30 seconden iemand aan de lijn.
Voortaan altijd een lege mailbox. Het kan.
Verhoog direct jouw online bereikbaarheid.
Altijd laagdrempelig contact met je klanten.
Wees online zichtbaar en verzorg snelle reacties.
Een klantenservice specialist spreken? Neem contact op.
Meer weten over klantenservice uitbesteden? De vraag of jouw klanten online of offline beter af zijn is soms wat moeilijk te bepalen. Dat kunnen we ons erg goed voorstellen. Laat je daarom geheel vrijblijvend adviseren door onze klantcontact specialisten. Neem middels het formulier contact op met onze adviseurs en we komen op werkdagen binnen 24 uur bij je terug.