Webshop klantenservice uitbesteden = voorsprong in de online wereld.

In de online wereld is je webshop altijd open, en klanten verwachten direct antwoord. Daarom moet jouw webshop klantenservice ‘pico bello’ zijn! Met onze 24/7 bereikbaarheid geef je klanten zekerheid, waardoor ze sneller kopen én terugkomen. Wij zorgen voor een vlekkeloze klantervaring, zelfs tijdens piekdrukte. Zo mis je geen kansen, verhoog je conversies en blijf je de concurrentie voor. Klaar om je webshop naar een hoger niveau te tillen? Wij helpen je graag!

Waarom webshops voor ons kiezen ...

Altijd bereikbaar, altijd klaar.

Jouw webshop stopt nooit – wij ook niet. 24/7, het hele jaar door staan we klaar voor jouw klanten.

Schaal moeiteloos op- en af.

Drukte tijdens Black Friday of is het juist rustig? Wij bewegen flexibel mee, zodat je altijd perfect bemand bent.

Wij werken in jouw systemen.

Veilig en direct in jouw software (BPO), zonder gedoe. Zo blijft alles soepel draaien en hou jij de controle.

Persoonlijke service die klanten bindt.

Meer dan 60% van de vragen lossen we direct op – blije klanten, meer conversies!
Consumenten van vandaag verwachten steeds meer. Samen met DIRECT Klantcontact weten we altijd een passende oplossing te vinden.
Joke van Empelen, Officemanager bij Softwear

24/7 klantenservice voor jouw webshop.

Bij DIRECT klantcontact zijn we het verlengstuk van jouw webshop en helpen we je klanten verder op basis van een volledig script op maat. We handelen meldingen van klanten efficiënt af met service die verwachtingen overtreffen. Je ontvangt een uniek doorkiesnummer, waarbij je zelf bepaalt wanneer je ons inzet, bijvoorbeeld tijdens piekmomenten of in het weekend!

  • Ondersteuning mogelijk op alle kanalen
  • Script volledig op maat gemaakt
  • Flexibel op- en afschalen

Schitterende klantenservice oplossingen voor webshops.

Maak van elk contactmoment een kans om te verbinden met je klanten! Met onze 24/7 klantenservice staan we altijd klaar – via telefoon, chat, e-mail en WhatsApp. Word ook een uitblinker in klantcontact!

Telefoonservice

Jouw klanten verwachten direct hulp bij bestellingen, retouren en productvragen. Met onze telefoonservice mis je geen verkoop of klant – wij zijn altijd bereikbaar, ook als jij dat niet bent.

  • 24/7 bereikbaar
  • 60% is geholpen met 1 gesprek
  • Flexibel op- en afschalen bij seizoensdrukte of acties
  • Veilig werken in jouw eigen systeem (BPO)
Ontdek jouw oplossing
Vanaf €1,75 per gesprek

Omnichannel service

Klanten shoppen overal en willen contact via hun favoriete kanaal. Wij zorgen voor snelle, consistente service via telefoon, chat, e-mail en social media, zodat elke klant soepel geholpen wordt.

  • Overal en altijd bereikbaar
  • Nóg persoonlijkere klantervaring
  • Flexibel op- en afschalen bij seizoensdrukte of acties
  • Veilig werken in jouw eigen systeem (BPO)

Elke dag zijn wij bezig om jouw klanten blij te maken. Dit doen we door hun oproep direct op te nemen en zo snel mogelijk een gepaste oplossing te bieden. Hierdoor zorgen we ervoor dat 99,8% van de klanten tevreden hun telefoon weer ophangt.

Wat kunnen wij nog meer voor jouw webshop betekenen?

Wij zorgen ervoor dat jouw webshop altijd bereikbaar is en jouw klanten de allerbeste service krijgen. Of het nu midden in de nacht, tijdens feestdagen of tijdens drukke piekmomenten is. Zo laat je jouw online klantenservice schitteren!

Live chat service

DIRECT contact tijdens het shoppen. Houd klanten op je site met snelle, persoonlijke live chat support.

WhatsApp service

Snel en laagdrempelig klantcontact via WhatsApp Business API. Perfect voor vragen over bestellingen en retouren.

E-mail management

Direct grip op je mailbox. Wij handelen klantvragen snel en professioneel af, zodat je altijd bijblijft.

Social media

Altijd online, altijd responsief. Wij beheren je social kanalen 24/7 en versterken je merk én klantrelaties.

Download jouw gratis gids.

De Klantenservice Checklist.

We leven in een wereld waarin aandacht voor de klant hét verschil maakt. Maar hoe klantgericht en bereikbaar is jouw webshop echt? In de concurrerende e-commerce markt is uitblinken in klantenservice dé manier om je te onderscheiden.

Met de Klantenservice Checklist krijg je direct inzicht in hoe jouw service presteert én ontdek je kansen om je klantenervaring te optimaliseren. Zo maak je van tevreden klanten, loyale ambassadeurs!

Wat onze opdrachtgevers over ons zeggen.

Nieuwsgierig hoe anderen onze dienstverlening ervaren? Al meer dan 600 bedrijven gingen je voor.
Lees hier de succesverhalen van onze opdrachtgevers!

DIRECT Klantcontact sluit aan bij de werkwijze van Van der Sluis Technische Bedrijven.

Lees het verhaal

Softwear is al ruim 30 jaar actief in de wereld van retail en mode. Ooit opgericht door 3 eigenaren die zelf al werkzaam waren in de groothandelbranche.

Lees het verhaal

Goed bereikbaar zijn wanneer klanten te maken hebben met storingen en calamiteiten buiten reguliere tijden is natuurlijk erg belangrijk, DIRECT Klantcontact …

Lees het verhaal
Meer klantverhalen
Contact

Jouw webshop klantenservice naar een hoger niveau? Regelen we!

Of je nu beter bereikbaar wil zijn in een sterk veranderende markt, hulp op piekmomenten nodig hebt of met een gerust hart je volledige klantenservice of storingsdienst wil uitbesteden, wij zijn er voor jou.

Neem gerust contact op via onderstaand formulier of plan direct een afspraak in, dan kijken we samen hoe we jouw klantenservice naar een hoger niveau gaan tillen!

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier

Marketinginformatie

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
https://www.directklantcontact.nl/wp-content/uploads/2024/06/Sabrina-Contact-2.jpg

Veelgestelde vragen over klantenservice uitbesteden voor webshops.

Hier vind je een overzicht met veelgestelde vragen over klantenservice uitbesteden en de daarbij horende antwoorden. Staat je vraag er niet tussen? Check dan onze veelgestelde vragen pagina of neem gerust contact met ons op!

Door je webshop klantenservice uit te besteden, bied je klanten altijd de beste service – zonder dat jij alles zelf hoeft te doen. Wij handelen vragen af zoals jij dat wilt: snel, professioneel en volledig in jouw tone of voice. Retourneren, bestellingen of product vragen? We regelen het direct en veilig vanuit jouw systeem (BPO). Zo blijven jouw klanten tevreden en jij ontzorgd. De voordelen op een rij:

  • Altijd en overal bereikbaar voor je klanten, ook buiten kantoortijden
  • Flexibel opschalen tijdens piekperiodes
  • 60% is geholpen met 1 gesprek
  • Altijd persoonlijk en snel klantcontact
  • Meer focus op je kernactiviteiten
  • Verhoogde klanttevredenheid

Wij zorgen ervoor dat jouw webshop de klantenservice krijgt die het verdient. Onze medewerkers kennen jouw bedrijf, systemen en nemen de volledige verantwoordelijkheid voor een goede merkbeleving. Klanten worden 24/7 persoonlijk en professioneel geholpen, alsof ze direct met jouw eigen team spreken. Of het nu gaat om een vraag, bestelling of klacht – wij handelen het snel en klantgericht af.

Het resultaat? Tevreden klanten, hogere conversies en een ijzersterke klantervaring die past bij jouw merk!

Voordat je je officieel aanmeldt voor onze dienstverlening, bieden we je de mogelijkheid om het zelf te ervaren. In een tweeweekse proefperiode kun je ontdekken wat onze service kan bijdragen aan jouw organisatie. Dit is geheel vrijblijvend en zonder verplichtingen. Meld je hier aan voor jouw gratis proefperiode.

De meest flexibele oplossingen bieden om verwachtingen te overtreffen in klantcontact. Dat is het doel van DIRECT klantcontact. Onze service is gemakkelijk en snel voor je op te zetten. Mocht het niet bevallen, is het mogelijk om meteen weer op te zeggen. Wij streven ernaar jouw klanten de beste ervaring te geven.

 

Absoluut! Wij zijn erop voorbereid om moeiteloos mee te bewegen tijdens piekdrukte, zoals feestdagen, sales en acties als Black Friday. Of de vraag nu verdubbelt of zelfs verdrievoudigt, wij zorgen dat je klanten altijd snel geholpen worden en tevreden het gesprek beëindigen.

Onze bezetting groeit mee met de drukte, zodat je klanten nooit hoeven te wachten. Zo blijft je service soepel draaien en haal je het maximale uit elke piekperiode!

Maak kennis met onze kennisbank.

Blink uit in klantcontact
11 oktober 2024

Stel je voor… Het is zaterdagavond. Een gezin arriveert eindelijk op hun vakantieplek na een lange rit, klaar om van hun welverdiende vrije tijd te genieten. Maar er is één probleem: de sleutel van het vakantiehuis ontbreekt. De paniek en …

 

Lees meer
Blink uit in klantcontact
21 augustus 2024

Wil je jouw klantenservice naar een hoger niveau tillen, maar wil je eerst ervaren wat dat precies betekent? Dat begrijpen wij heel goed. Daarom bieden we bij DIRECT Klantcontact een geheel vrijblijvende …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
15 februari 2024

Kwalitatief klantcontact is essentieel bij succesvol ondernemen. Tijdens klantinteracties maak je namelijk hét verschil door direct resultaat, flexibiliteit, een luisterend oor en meer te bieden. Je klant voelt zich hierdoor écht begrepen en zal zich sneller verbonden voelen met jouw bedrijf …

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT