Jouw voorsprong in de online wereld.

In de dynamische wereld van online verkoop is je webshop altijd open en staan je klanten klaar om op elk moment te kopen. Maar let wel, ze kunnen net zo snel weer vertrekken! De concurrentie is wereldwijd en gigantisch. Daarom moet jouw klantbeleving ‘pico bello’ zijn.

Een laagdrempelige en 24/7 bereikbare klantenservice is jouw geheime wapen. Dit geeft je klanten de zekerheid die ze nodig hebben, waardoor ze sneller hun winkelmandje vullen en afrekenen. Laat ons je helpen.

Waarom bedrijven voor ons kiezen ...

Wij zijn écht 24/7 bereikbaar.
7 dagen in de week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar voor jouw klanten.
Bij ons kan je flexibel op- en afschalen.
Heb je het even te druk of is het juist rustig? Wij veren mee met jouw behoeftes.
Wij werken in jouw systeem.
Wij werken veilig in jouw eigen systeem (BPO). Zo hoef jij er niet naar om te kijken!
Wij zorgen voor blije klanten.
Meer dan 60% van de binnenkomende vragen in één keer afgehandeld.
Consumenten van vandaag worden kritischer en mondiger. Samen met DIRECT Klantcontact weten we altijd een passende oplossing te vinden.
Joke van Empelen, Officemanager bij Softwear

Jouw webshop altijd in de lucht met onze klantenservice.

Wil je altijd klaarstaan voor je klanten zonder jezelf uit te putten? Dat kan! Onze specialistische klantadviseurs staan 24/7 paraat om je klanten te ondersteunen via Live Chat, WhatsApp, Social Media, E-mail én Telefoon.

Samen met ons zorg je voor tevreden klanten, win je razendsnel nieuwe klanten én voorkom je ongegronde klachten die online de ronde doen. Juist als het winkelmandje hapert, maken wij het verschil voor je. Zo laat jij je concurrentie ver achter je!

Wij zorgen voor extra blije klanten met onze oplossingen.

Telefoonservice

Via een belletje kunnen je klanten snel vragen stellen, afspraken maken of spoedmeldingen doorgeven. Met onze efficiënte telefoonservice ben je altijd bereikbaar – ook als jij dat niet bent!

  • 24/7 bereikbaar
  • 60% is geholpen met 1 gesprek
  • Flexibel op- en afschalen
  • Veilig werken in jouw eigen systeem (BPO)
Ontdek jouw oplossing
Vanaf €1,68 per gesprek
Omnichannel service

Creëer een naadloze en persoonlijkere klantervaring met omnichannel klantenservice. Meerdere kanalen, één consistente klantbeleving. Dat is nog eens uitblinken in klantcontact!

  • Overal en altijd bereikbaar
  • Nóg persoonlijkere klantervaring
  • Flexibel op- en afschalen
  • Veilig werken in jouw eigen systeem (BPO)

Elke dag zijn wij bezig om jouw klanten blij te maken. Dit doen we door hun oproep direct op te nemen en zo snel mogelijk een gepaste oplossing te bieden. Hierdoor zorgen we ervoor dat 99,8% van de klanten tevreden hun telefoon weer ophangt.

Hoe werkt 24/7 bereikbaar zijn?

Het is heel simpel: wij helpen je klanten verder op alle kanalen met onze eigen (technische) kennis én die van jou. Daarmee zijn wij het verlengstuk van jouw organisatie. Zo werkt het:

  • We beginnen met het in kaart brengen van jouw bedrijf en veelvoorkomende klantvragen;
  • Vervolgens stellen we een service op maat op;
  • Na een geslaagde testperiode is jouw klantenservice een feit!

Verhalen van onze opdrachtgevers.

 

DIRECT Klantcontact sluit aan bij de werkwijze van Van der Sluis Technische Bedrijven.

Lees het verhaal

Softwear is al ruim 30 jaar actief in de wereld van retail en mode. Ooit opgericht door 3 eigenaren die zelf al werkzaam waren in de groothandelbranche.

Lees het verhaal

GO Sharing wil duurzaam deelvervoer voor iedereen van deur tot deur toegankelijk maken. Daarmee staat het bedrijf aan het roer van de transitie …

Lees het verhaal
Meer klantverhalen
Contact

Jouw klantenservice naar een hoger niveau? Regelen we!

Of je nu beter bereikbaar wil zijn in een sterk veranderende markt, hulp op piekmomenten nodig hebt of met een gerust hart je volledige klantenservice of storingsdienst wil uitbesteden, wij zijn er voor jou.

Neem gerust contact op via onderstaand formulier of plan direct een afspraak in, dan kijken we samen hoe we jouw klantenservice naar een hoger niveau gaan tillen!

Hidden

Marketinginformatie

Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
https://www.directklantcontact.nl/wp-content/uploads/2024/05/Wybe-Contact.jpg

Maak kennis met onze kennisbank.

Blink uit in klantcontact
15 februari 2024

Kwalitatief klantcontact is essentieel bij succesvol ondernemen. Tijdens klantinteracties maak je namelijk hét verschil door direct resultaat, flexibiliteit, een luisterend oor en meer te bieden. Je klant voelt zich hierdoor écht begrepen en zal zich sneller verbonden voelen met jouw bedrijf …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
24 augustus 2023

Voor veel ondernemers klinkt het uitbesteden van hun klantenservice als een ideaal, maar spannend scenario. Je draagt tenslotte al het contact met jouw klanten, en daarmee een groot deel van de algemene klant …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
10 maart 2023

Het leveren van uitstekende service is waar jij voor de klant het verschil kan maken. Nu kan je hierin nog een stap verdergaan. Maar hoe doe je dit? Dit doe je door de regie bij de klant te leggen en ze de keuze te geven om zelf te bepalen via welk kanaal …

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT