skip to Main Content

Branches
E-commerce

Hoe blink jij online uit?

Branches
E-commerce

Hoe blink jij online uit?

Succesvol zijn in de e-commerce. Dat kan best een uitdaging zijn. Je ziet je klanten niet fysiek en je shop is 24/7 open. Je klanten kunnen op elk moment ‘aankloppen’. En daarbij kan je ze zó kwijt zijn. De concurrentie op internet is grenzeloos; hier geen stadsgrenzen of landsgrenzen. Je hebt in de e-commerce meer concullega’s dan in welke branche ook – en moet daarom zorgen voor een uitstekende klantbeleving.

Met een laagdrempelige klantenservice die goed bereikbaar is, zorg je voor een klantbeleving die uitblinkt en beter is dan je concurrent. Niet alleen verleen je zo die speciale, goede service – ook neem je er twijfels mee weg. Door op het moment suprême je klant te helpen, kan je die naar het winkelmandje bewegen – en dus je omzet verhogen.

Klantenservice die altijd
stand-by staat

Op het juiste moment daar zijn voor je klant – dat vergt nogal wat energie. Daarom kan je de klantenservice uitbesteden aan DIRECT. Onze klantenservice-experts staan voor jou stand-by. Je kan ze inzetten voor het beheren van live chat, whatsapp, social media, e-mail en telefoon.

Met laagdrempelig klantcontact houd je je klanten tevreden, help je nieuwe klanten sneller over de streep, en voorkom je dat ongegronde klachten zomaar de (online) wereld in worden geslingerd.

DIRECT Klantcontact kun je inzetten voor deze klantcontactkanalen:

Conversieverhogende klantenservice

Shoppen jouw klanten tijdens kantoortijden? Of vooral in de avonden, of weekenden? Wel zo handig dat je klantenservice op deze piekmomenten ook open is. Zo staan kopers niet voor een ‘dichte deur’ als ze een vraag hebben. En niet onbelangrijk: door deze snelle support op het moment suprême kan je problemen oplossen en twijfels wegnemen, wat de conversie zeker zal verhogen.

Met DIRECT Klantcontact verruim je de openingstijden van je klantenservice enorm – zonder dat je daar zelf tijd mee kwijt bent, of er een medewerker voor vrij hoeft te maken. Vanuit ons kantoor in Arnhem beheren onze klantenservice-experts jouw klantcontactkanalen wanneer jij wilt. Bijvoorbeeld gedurende ruime kantoortijden: op werkdagen van zeven uur ‘s ochtends tot acht uur ’s avonds. Of 24/7 en dus ook tijdens weekenden en in de nacht.

Hoeveel klanten kan jij op deze manier te woord staan, die je anders misliep?

Aan welke kosten kun je denken?

Om van onze diensten gebruik te maken, neem je een abonnement af. Per maand betaal je dan een vast bedrag voor de klantenservice. Met ons goedkoopste abonnement ben je op werkdagen bereikbaar tussen 07.00 en 20.00 uur. Ga je voor een duurder abonnement, dan ben je 24/7 bereikbaar. Bevalt onze dienst je niet? Dan kan je opzeggen wanneer je wilt. Geen kleine lettertjes!

Bekijk de tarieven en stel je eigen klantenservice samen

Een kei in
klantenservice

Of je nu aan consumenten verkoopt, of een groothandel hebt en aan bedrijven levert – in een online winkel heb je te maken met klantvragen. Met DIRECT achter de hand, ben je straks een kei in klantenservice. Wij pakken klantcontact namelijk aan op een schaal die voor de meeste webwinkels niet haalbaar is.

Probeer onze diensten twee weken gratis

Vragen? Neem contact op

Back To Top