In de dynamische wereld van online verkoop is je webshop altijd open en staan je klanten klaar om op elk moment te kopen. Maar let wel, ze kunnen net zo snel weer vertrekken! De concurrentie is wereldwijd en gigantisch. Daarom moet jouw klantbeleving ‘pico bello’ zijn.
Een laagdrempelige en 24/7 bereikbare klantenservice is jouw geheime wapen. Dit geeft je klanten de zekerheid die ze nodig hebben, waardoor ze sneller hun winkelmandje vullen en afrekenen. Laat ons je helpen.
Wil je altijd klaarstaan voor je klanten zonder jezelf uit te putten? Dat kan! Onze specialistische klantadviseurs staan 24/7 paraat om je klanten te ondersteunen via Live Chat, WhatsApp, Social Media, E-mail én Telefoon.
Samen met ons zorg je voor tevreden klanten, win je razendsnel nieuwe klanten én voorkom je ongegronde klachten die online de ronde doen. Juist als het winkelmandje hapert, maken wij het verschil voor je. Zo laat jij je concurrentie ver achter je!
Via een belletje kunnen je klanten snel vragen stellen, afspraken maken of spoedmeldingen doorgeven. Met onze efficiënte telefoonservice ben je altijd bereikbaar – ook als jij dat niet bent!
Creëer een naadloze en persoonlijkere klantervaring met omnichannel klantenservice. Meerdere kanalen, één consistente klantbeleving. Dat is nog eens uitblinken in klantcontact!
Elke dag zijn wij bezig om jouw klanten blij te maken. Dit doen we door hun oproep direct op te nemen en zo snel mogelijk een gepaste oplossing te bieden. Hierdoor zorgen we ervoor dat 99,8% van de klanten tevreden hun telefoon weer ophangt.
Het is heel simpel: wij helpen je klanten verder op alle kanalen met onze eigen (technische) kennis én die van jou. Daarmee zijn wij het verlengstuk van jouw organisatie. Zo werkt het:
DIRECT Klantcontact sluit aan bij de werkwijze van Van der Sluis Technische Bedrijven.
“Softwear is al ruim 30 jaar actief in de wereld van retail en mode. Ooit opgericht door 3 eigenaren die zelf al werkzaam waren in de groothandelbranche.
“GO Sharing wil duurzaam deelvervoer voor iedereen van deur tot deur toegankelijk maken. Daarmee staat het bedrijf aan het roer van de transitie …
Of je nu beter bereikbaar wil zijn in een sterk veranderende markt, hulp op piekmomenten nodig hebt of met een gerust hart je volledige klantenservice of storingsdienst wil uitbesteden, wij zijn er voor jou.
Neem gerust contact op via onderstaand formulier of plan direct een afspraak in, dan kijken we samen hoe we jouw klantenservice naar een hoger niveau gaan tillen!
Stel je voor… Het is zaterdagavond. Een gezin arriveert eindelijk op hun vakantieplek na een lange rit, klaar om van hun welverdiende vrije tijd te genieten. Maar er is één probleem: de sleutel van het vakantiehuis ontbreekt. De paniek en …
Lees meer
Wil je jouw klantenservice naar een hoger niveau tillen, maar wil je eerst ervaren wat dat precies betekent? Dat begrijpen wij heel goed. Daarom bieden we bij DIRECT Klantcontact een geheel vrijblijvende …
Lees meerKwalitatief klantcontact is essentieel bij succesvol ondernemen. Tijdens klantinteracties maak je namelijk hét verschil door direct resultaat, flexibiliteit, een luisterend oor en meer te bieden. Je klant voelt zich hierdoor écht begrepen en zal zich sneller verbonden voelen met jouw bedrijf …
Lees meer