Oh nee! De airco houdt er plotseling mee op, en dat tijdens een stralend weekend! En dan die klant die s’ avonds vastzit met een defecte laadpaal, wat nu? Geen zorgen, voor elk probleem bieden we 24/7 een passende oplossing. Bellen je klanten met wel hele specifieke problemen? Dan zetten we er een gespecialiseerd team op. Zo streven we altijd naar een oplossing bij het eerste contactmoment (first-time-fix). Daar word je toch blij van?
Je bent slechts één belletje verwijderd van klantcontact succes.
We luisteren naar je wensen en geven je advies over hoe we samen jouw klantenservice naar een torenhoog niveau gaan tillen. Zodat zowel jij als je klanten niets anders dan blij zullen zijn!
Samen ontwikkelen we een passend script in jouw toon en jargon, zodat we jouw bedrijf of merk optimaal kunnen representeren. Naar wens gedeeltelijk of volledig geïntegreerd in jouw systeem.
Belangrijke informatie slaan wij op in onze kennisbank, die wij vervolgens gebruiken tijdens het trainen van onze klantadviseurs. Zo voorzien we jouw klanten altijd van de juiste kennis en informatie.
Het is tijd om onze op maat gemaakte service te testen bij jouw klanten. Waar kunnen we nog extra van leren of op letten?
Samen blikken we terug op de resultaten van onze proefperiode. Na een succesvolle evaluatie starten we nu écht met onze dienstverlening. Hoera!
Op basis van data en gesprekken met jouw klanten schaven we onze service continu bij om jouw klanten de meest ideale ervaring te bieden.
Vanaf nu worden je klanten op ieder moment geholpen, zonder dat jij daar extra tijd aan kwijt bent. Eén zorg minder, één glimlach rijker. Samen maken we van een tevreden klant, een blije klant!
Samen met ons ben je altijd bereikbaar – ook als jij dat niet bent. 😉 Leg een solide basis voor jouw klantenserviceactiviteiten en start met een altijd bereikbare telefoonservice. Start nu met ons Basis abonnement en maak je klanten blij!
Heb jij meer klantcontact? Óf wil je alléén doorschakelen buiten kantoortijden? Met ons premium abonnement ben je altijd bereikbaar, krijg je 75 gratis gesprekken en is je tarief lager.
Met Mijn DIRECT Klantcontact til je jouw klantcontactervaring naar een hoger niveau. Je hebt 24/7 controle over je contactpersonen, verbruik en facturen, allemaal vanuit één handige locatie.
Samen met Direct Klantcontact zorgen we ervoor dat we voor onze huurders 24 uur per dag bereikbaar zijn. Overdag nemen wij …
Het fijnste aan de samenwerking vind ik dat we na sluitingstijd en in het weekend het werk kunnen toevertrouwen aan een andere partij.
“Softwear is al ruim 30 jaar actief in de wereld van retail en mode. Ooit opgericht door 3 eigenaren die zelf al werkzaam waren in de groothandelbranche.
Bij DIRECT Klantcontact geloven we in de kracht van goed opgeleide klantadviseurs. We trainen onze klantadviseurs voortdurend om op de juiste en kwalitatieve manier antwoord te geven op vragen van jouw klanten, ongeacht de branche waarin je actief bent. We bieden individuele coaching en uitgebreide e-learnings aan, waardoor onze klantadviseurs zich voortdurend ontwikkelen. Deze e-learnings zijn beschikbaar in een speciale online omgeving die is afgestemd op het bedrijf en de branche. Ze zijn onderverdeeld in verschillende niveaus, en klantadviseurs kunnen door middel van het behalen van examens doorgroeien naar hogere niveaus. Op deze manier blijven onze klantadviseurs altijd leren en groeien in kennis.
Bij DIRECT Klantcontact besteden we niet alleen aandacht aan inhoudelijke kennis, maar ook aan andere belangrijke vaardigheden die essentieel zijn in klantcontact. We trainen onze klantadviseurs op verschillende aspecten, waaronder:
Bij DIRECT Klantcontact vinden we het continu blijven leren en slimmer worden heel belangrijk. Dit betekent dat we met een continue ‘learning loop’ werken, waarbij elke wijziging automatisch wordt meegenomen in onze ontwikkeltrajecten. We updaten onze e-learnings nauwkeurig wanneer er wijzigingen plaatsvinden. Op die manier gaat kennis nooit verloren. Wijzigingen binnen je organisatie kun je altijd doorgeven aan onze helpdesk, zodat we deze aanpassingen direct door kunnen voeren in zowel het script als de e-learnings.
Bij DIRECT Klantcontact streven we ernaar om klantadviseurs continu te laten leren en groeien. Door middel van individuele coaching en e-learnings ontwikkelen ze zich zowel inhoudelijk als op het gebied van vaardigheden. We trainen onze klantadviseurs om telefoongesprekken op een professionele en klantgerichte manier af te handelen. Ze beschikken over de juiste vaardigheden, zoals gespreksvaardigheden, analysevaardigheden en oplossingsgerichte antwoorden. Op deze manier zorgen we ervoor dat onze klantadviseurs altijd de beste service bieden en blijven groeien in kennis en vaardigheden.
Ja zeker! Voordat je je officieel aanmeldt voor onze dienstverlening, bieden we je de mogelijkheid om het zelf te ervaren. In een gratis proefperiode van 2 weken kun je ontdekken wat onze telefoonservice kan bijdragen aan jouw organisatie. Dit is geheel vrijblijvend en zonder verplichtingen. Voor meer informatie of direct aanmelden, ga dan naar onze proefperiode pagina.
Na elk afgehandeld telefoontje ontvang je automatisch via de e-mail een gespreksverslag, waarin je precies kunt zien wat er is gezegd en welke actie er eventueel nog nodig is.
Wil je een direct overzicht van alle afgehandelde gesprekken in één maand? Dan heb je de optie om maandelijks een maandrapportage te ontvangen.
Je klantenservice uitbesteden? Het kan gewoon. Het is namelijk niet zo spannend als je zou denken. Tuurlijk klinkt het eng dat andere mensen voor jou de telefoon gaan opnemen en jouw klanten te woord gaan staan. Maar zoals wij graag zeggen: Geen zorgen. 😉
Lees meerAfgelopen dinsdag verscheen de 2e editie van CorporatieGids Magazine 2024. Hierin vind je een interview met SSH&: een Nijmeegse woningcorporatie voor studenten én trouwe klant van ons sinds 2019. Rico Visser en Ko Roelofs (SSH&) …
Lees meerCorporatieGids Magazine 2024 ligt weer op de deurmat! En deze editie is er niet zomaar één… In deze uitgave vertellen niemand minder dan Marco en Ilona van Stichting de Woonmensen over hoe je …
Lees meerJoyce vertelt je er alles over in een gratis vrijblijvend demo-gesprek van 30 minuten!