skip to Main Content

Klantcontact in jouw branche

Klantcontact in jouw branche

Hoe goed scoort jouw bedrijf op klanttevredenheid?

Talloze branches, talloze bedrijven. En ook: talloze klanten. Met al die doelgroepen is het klantcontact voor elk bedrijf verschillend. Misschien wordt er in jouw branche heel wat afgebeld. Of misschien mailt, appt of chat je klant liever – iets wat vandaag de dag heel normaal is.

Door het klantcontact goed op je klant aan te laten sluiten, verhoog je de klanttevredenheid. In welke branche je ook zit! Maar de kunde, kennis en capaciteit om te scoren met een laagdrempelige, goed bereikbare klantenservice, heeft niet iedere organisatie in huis.

Vind jouw branche

HANDEL & ADMINISTRATIE

DIRECT beantwoordt (bijna) elk telefoontje binnen 30 seconden.

  • Advocatuur
  • Retail
  • Makelaardij
  • ICT
  • Uitvaartbranche
  • Woningcorporaties

E-COMMERCE

 

DIRECT helpt je online bezoekers via webcare, live chat en WhatsApp.

  • Webshops
  • Start-ups
  • Scale-ups

INSTALLATIE & TECHNIEK

DIRECT zorgt dat je 24/7 bereikbaar bent voor storingen en meer.

  • Installatietechniek
  • Elektrotechniek
  • Bouw
  • Koeltechniek

VRIJETIJDSBESTEDING

 

DIRECT springt in het hoogseizoen bij voor boekingen en vragen.

  • Horeca
  • Recreatie
  • Sport- en ontspanning

Voor momenten waarop het klantcontact erbij inschiet

Soms schiet het klantcontact er misschien een beetje bij in. Een telefoon blijft bijvoorbeeld maar rinkelen, omdat het simpelweg te druk is op de werkvloer. Of omdat iedereen net even van kantoor is voor een ommetje.

Omdat zo’n telefoontje zomaar een hele belangrijke kan zijn, is het wel zo fijn als die gewoon wordt opgenomen. Bij DIRECT is klantcontact onze corebusiness. Het is ons vak. Met ons achter de hand, kán je die telefoon gewoon laten rinkelen – zonder dat het je klanten kost.

Scoren op klanttevredenheid

Klantenservice draait om de doelgroep en haar wensen. Of je klantenkring nu bestaat uit consumenten of zakelijke klanten. Hóé neemt jouw klant het liefst contact met je bedrijf op? Is dat via de telefoon, e-mail, live chat? Of maak je je klant blij als die kan whatsappen, of vragen kan stellen via social media?

En wánneer neemt jouw klant het liefst contact met je bedrijf op? Is dat tijdens werkdagen of in het weekend? Tijdens kantooruren of in de avonduren. Door goed gehoor te geven aan jouw klant, kan je scoren op klanttevredenheid. En een tevreden klant – die vertelt het door!

We helpen jouw klanten alsof het de onze zijn

Bij DIRECT pakken we klantcontact aan op een schaal die binnen jouw organisatie onmogelijk is. Op ons kantoor in Arnhem zitten zo’n honderd klantexperts klaar om jouw klanten te helpen alsof het de onze zijn. Ze helpen vanuit jouw bedrijfsnaam. En dit doen ze nauwgezet volgens jouw instructies.

Met DIRECT ben je 24/7 bereikbaar

Stel je eens voor dat jouw bedrijf voortaan ook in de avonden, weekenden en op feestdagen bereikbaar is? Deze ruime openingstijden van je klantenservice zorgen niet alleen voor een hogere klanttevredenheid, ook loop je geen klanten meer mis, en los je klachten op – nog voor ze (online) de wereld in zijn geslingerd. Zo houd je de regie over de reputatie van je bedrijf.

Ontdek onze diensten

telefoonservice

Als ondernemer heb je niet altijd de mogelijkheid om de telefoon op te nemen.  Met de telefoonservice ben je altijd bereikbaar, ook als jij dat niet bent.

e-mail

Met de slimme e-mail service van DIRECT verras je klanten met een snelle mail terug.

social media

Social media is essentieel voor je zakelijke imago. Bijblijven en snel actie ondernemen kost veel tijd. Ontdek de voordelen van onze services.

live chat

Real-time chatten met echte mensen kan je verkoop verhogen en extra service toevoegen. Loop geen klanten meer mis met de live chat service van DIRECT.

whatsapp

Altijd laagdrempelig in contact met je klanten. Met de WhatsApp service van DIRECT is je klantenservice voor iedereen benaderbaar.

telefoonservice

Verschillende werkzaamheden zijn uit te besteden aan DIRECT. Onze experts kunnen op afstand voor je werken. Zo kan jij echt aan de slag.

DIRECT zet je in voor deze klantcontactkanalen

Met DIRECT ga je scoren op klanttevredenheid. Want voortaan sta je áltijd voor je klanten klaar.

Probeer een dienst naar keuze twee weken gratis

Voordelen voor jouw organisatie

  • Ruimere openingstijden: met DIRECT ben je ook in de avonden / weekenden bereikbaar
  • Bespaar geld: met DIRECT hoef je geen medewerkers binnen het bedrijf vrij te maken voor klantcontact
  • Bespaar tijd: Met DIRECT hoef je niet meer zelf de klantenservice te beheren
  • Scoor op klanttevredenheid: onze vriendelijke klantenservice-experts helpen jouw klant op een professioneel en efficiënt. Ze beantwoorden vragen, maken reserveringen, en noteren afspraken. Wat we bij DIRECT niet zelf kunnen oplossen, sturen we door naar jou, of we noteren een terugbelverzoek

Ondernemen makkelijk maken. Dat doen we bij DIRECT door het klantcontact uit handen te nemen. Iets wat voor bedrijven in uiteenlopende branches een uitkomst is: van webshop tot makelaar, en van installatiebedrijf tot advocatenkantoor. En op deze manier maken we van Nederland een nóg klantvriendelijker land, onze missie!

Meer weten?
Neem contact op

Back To Top