24/7 bereikbaar, voor elk soort probleem.

Of het nu gaat om een gesloten garagedeur, een sleutel die kwijt is of een kapotte airco. Op zulke momenten wil je jouw gasten, huurders of klanten direct verder helpen. Maar soms schiet het klantcontact erbij in, of heb je simpelweg niet genoeg personeel beschikbaar. Omdat elk telefoontje zomaar een hele belangrijke kan zijn, is het wel zo fijn als die gewoon wordt opgenomen. Gelukkig is het (uit de brand) helpen van mensen onze passie en toevallig ook ons vak. Wij zijn er om je 24/7 op te vangen!

Branches waarin wij actief zijn.

En deze kennen we als de besten. Dankzij onze specialistische kennis, super-volledige scripts en het werken in jouw eigen systeem helpen we je klanten vaak direct verder!

Handel & Administratie

(Bijna) elk telefoontje binnen 30 seconden beantwoord.

E-commerce

Wij helpen je online bezoekers via webcare, live chat en WhatsApp.

Installatie & Techniek

DIRECT zorgt dat je 24/7 bereikbaar bent in het geval van bijvoorbeeld storingen.

Vrije tijd

Pieken en dalen opvangen in het hoog- en laagseizoen.

Staat jouw branche er niet bij?

Geen zorgen, ook jou kunnen we helpen! Wij maken meer dan 600 bedrijven 24/7 bereikbaar. Dus dat kunnen we ook voor jou!

Vraag je voorstel op maat aan

Extra blije klanten met onze oplossingen.

Telefoonservice

Via een belletje kunnen je klanten snel vragen stellen, afspraken maken of spoedmeldingen doorgeven. Met onze efficiënte telefoonservice ben je altijd bereikbaar – ook als jij dat niet bent!

  • 24/7 bereikbaar
  • 60% is geholpen met 1 gesprek
  • Flexibel op- en afschalen
  • Veilig werken in jouw eigen systeem (BPO)
Ontdek jouw oplossing
Vanaf €1,68 per gesprek
Omnichannelservice

Creëer een naadloze en persoonlijkere klantervaring met omnichannel klantenservice. Meerdere kanalen, één consistente klantbeleving. Dat is nog eens uitblinken in klantcontact!

  • Overal en altijd bereikbaar
  • Nóg persoonlijkere klantervaring
  • Flexibel op- en afschalen
  • Veilig werken in jouw eigen systeem (BPO)

Elke dag zijn wij bezig om jouw klanten blij te maken. Dit doen we door hun oproep direct op te nemen en zo snel mogelijk een gepaste oplossing te bieden. Hierdoor zorgen we ervoor dat 99,8% van de klanten tevreden hun telefoon weer ophangt.

Flink scoren op klanttevredenheid.

Stel je eens voor: jouw bedrijf is voortaan ook in de avonden, weekenden en op feestdagen telefonisch bereikbaar. Niet alleen zorgen deze ruime openingstijden van je klantenservice voor hogere klanttevredenheid, maar ook loop je geen klanten meer mis, én los je klachten op – nog voor ze (online) de wereld in zijn geslingerd! Zo houd je de regie over de reputatie van je bedrijf.

Verhalen van onze opdrachtgevers.

Samen met Direct Klantcontact zorgen we ervoor dat we voor onze huurders 24 uur per dag bereikbaar zijn. Overdag nemen wij …

Lees het verhaal

Stadsparkeren is een landelijke aanbieder van belparkeren in de ruimste zin van het woord. Gebruikers kunnen betaald parkeren …

Lees het verhaal

Goed bereikbaar zijn wanneer klanten te maken hebben met storingen en calamiteiten buiten reguliere tijden is natuurlijk erg belangrijk, DIRECT Klantcontact …

Lees het verhaal
Meer klantverhalen
Contact

Jouw klantenservice naar een hoger niveau? Regelen we!

Of je nu beter bereikbaar wil zijn in een sterk veranderende markt, hulp op piekmomenten nodig hebt of met een gerust hart je volledige klantenservice of storingsdienst wil uitbesteden, wij zijn er voor jou.

Neem gerust contact op via onderstaand formulier of plan direct een afspraak in, dan kijken we samen hoe we jouw klantenservice naar een hoger niveau gaan tillen!

Hidden

Marketinginformatie

Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
https://www.directklantcontact.nl/wp-content/uploads/2024/05/Joyce-Contact.jpg

Maak kennis met onze kennisbank.

Blink uit in klantcontact
20 juni 2024

Afgelopen dinsdag verscheen de 2e editie van CorporatieGids Magazine 2024. Hierin vind je een interview met SSH&: een Nijmeegse woningcorporatie voor studenten én trouwe klant van ons sinds 2019. Rico Visser en Ko Roelofs (SSH&) …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
21 mei 2024

Woningcorporaties hebben iedere dag veel contact met hun huurders. Tijdens die contactmomenten is het erg belangrijk om je huurders snel, transparant en efficiënt te ondersteunen of te woord te staan. Je voorziet ze tenslotte van …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
22 april 2024

Nog iets meer dan twee maanden te gaan, en dan is het officieel zomer in ons land. De zomerperiode betekent voor veel branches topdrukte. De recreatiebranche herkent zich daar vast en zeker in. Of je nu een camping, een vakantiepark, of een …

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT