Hoe werkt de bereikbaarheidsdienst in de mobiliteit?
Loop nooit een klant meer mis met onze 24/7 bereikbaarheid service. Met 24/7 telefoonservice en storingsdienst optimaliseren wij de bereikbaarheid van mobiliteitsbedrijven. Onze klantenservice specialisten worden geheel naar jouw wensen en behoefte opgeleid. Zo kunnen zij jouw klanten te woord staan, precies zoals jij dat wil en ben je altijd bereikbaar – ook als jij dat niet bent.
Diensten speciaal voor de mobiliteitsbranche
Bij DIRECT Klantcontact staat de klantbehoefte centraal. Onze klantenservice experts staan 24/7 paraat om jouw klanten op te vangen. Elk telefoontje wordt binnen 30 seconden beantwoord, ongeacht het tijdstip. Uiteraard nemen we de telefoon op namens jouw bedrijf en volgens jouw instructies. Middels een script of gedeelde kennisbank kunnen wij meer dan 70% van de binnenkomende telefoontjes direct afhandelen. Met een gedeelde kennisbank kunnen wij ook de inhoudelijke vragen oppakken.
Ook hulp bij storingen en defecten
Speciaal voor ondernemers in de mobiliteitsbranche bieden wij 24/7 storingsdienst. Hier filteren wij de complexere zaken van de basisvragen om zo jouw klanten sneller en effectiever te helpen. Zo vangt onze eerstelijns service de basisvragen op, en worden de complexere vragen doorverbonden naar een tweedelijns of zelfs derdelijns contact. Bij storingen en defecten kunnen wij direct een monteur inschakelen of een afspraak inplannen.
Download gratis gids: In 9 stappen naar een efficiënt klantproces
Download onze gratis gids ‘In 9 stappen naar een efficiënt klantproces’ en lees alles over het stellen van de juiste doelen en prioriteiten om jouw klantproces zo optimaal mogelijk in te richten. De gids biedt aan de hand van een customer journey roadmap en relevante klantcases een praktisch stappenplan waarmee je direct aan de slag kunt.

Wat zijn de voordelen?
Je eigen online omgeving: Mijn DIRECT Klantcontact
Via Mijn DIRECT Klantcontact heb je zelf de volledige regie over de manier waarop en wanneer wij jouw klanten en relaties te woord staan. Bovendien kun je actuele informatie over het contact direct inzien en beheren.
Bij dit platform hoort ook een app. Daarmee geef je via je smartphone of tablet aan wanneer je beschikbaar bent. Je hebt alle berichten en notities in je broekzak én je kunt contacten direct terugbellen of mailen vanuit de app. De app kun je downloaden in de App Store of Google Play Store.

Wat kost de bereikbaarheidsdienst voor de mobiliteit?
Kies je abonnement. Afhankelijk van welk abonnement dit is, betaal je extra bij voor je verbruik óf profiteer je van 75 gesprekken inclusief. Bij DIRECT houden we de kosten scherp en werken we niet met contracten. Blijkt het uitbesteden van de 24/7 bereikbaarheids- of storingsdienst niets voor jou? Dan kan je gewoon opzeggen. Bovendien kun je de dienst geheel vrijblijvend 14 dagen uitproberen.
Veelgestelde vragen
Het liefst sta je elke klant direct te woord zodra deze contact opneemt. Helaas lukt dit niet altijd. Met de 24/7 bereikbaarheidsdienst van DIRECT Klantcontact kan het wél. Wanneer je eigen team druk is, je een klus hebt, onderweg bent of even jezelf even oplaadt: Wij zijn er voor jouw klanten.
De meest flexibele oplossingen bieden om te overtreffen in klantcontact. Dat is ons doel. DIRECT Klantcontact als verlengstuk of ter vervanging van jouw eigen klantenservice is snel en gemakkelijk in te richten. Bovendien bedienen wij een hoop bedrijven in de mobiliteit, waardoor onze medewerkers (en hun kennis) al helemaal thuis zijn in de branche. Mocht de dienstverlening niet naar wens zijn, dan zit je nergens aan vast en kun je diezelfde dag nog stoppen. Wij streven ernaar jouw klanten de beste ervaring te geven. 24/7.
Wij zetten ons volledig in om jouw bedrijf zo snel mogelijk te ondersteunen. Binnen 24 uur zitten onze telefonisten voor jouw klanten klaar, vanaf het moment dat wij een ondertekende overeenkomst hebben ontvangen. Mocht je écht haast hebben, geef het bij ons aan. We doen ons best je dezelfde dag te helpen.
Online aanmelden is heel eenvoudig. Meld je hier aan voor de gratis proefperiode van 14 dagen. Een van onze medewerkers neemt dan zo snel mogelijk contact met je op om je wensen en behoeften te bespreken. Daarna kunnen we live!
Heb je meer behoefte aan een adviesgesprek alvorens je je klantenservice uitbesteedt? Geen probleem onze consultants denken maar al te graag met je mee. Vraag hier een adviesgesprek aan.
Dit zeggen partners over ons

“Ik help je graag!”
Joyce Alberg, accountmanager
Vrijblijvend videoconsult met Nadja
“Behoefte aan een adviesgesprek? In een videocall bekijken wij samen hoe we jouw klantenservice efficiënt(er) in kunnen richten. Laat je e-mail adres achter, en ik plan een afspraak met je in.”