Flexibel op- en afschalen rondom geplande pieken

“Na een kennismakingsgesprek met DIRECT Klantcontact merkte ik direct dat deze partij aansluit bij mijn wensen: een flexibele én professionele partij. Professioneel in de omgang, opvolging en uitvoer. Flexibel door tijdens geplande piekmomenten een stap extra te zetten en onze medewerkers en bellers te ontzorgen.”

Professioneel in de omgang en uitvoer. Flexibel door tijdens geplande piekmomenten een stap extra te zetten en onze medewerkers te ontzorgen.
Saskia Moester, Gemeente Arnhem

Professionele medewerkers die het klantservice vak écht begrijpen

“De meerwaarde van DIRECT Klantcontact zit voor de Gemeente Arnhem in de rust die binnen ons team is ontstaan door tijdens piekmomenten extra ondersteuning te hebben. Het flexibel opschalen tijdens pieken zorgt voor minder lange wachttijden. DIRECT Klantcontact schakelt snel door hun professionele agents die het klantenservice vak écht begrijpen. Opgeleide professionals die weten hoe ze bellers te woord moeten staat. We werken met vooraf opgestelde telefoonscripts waardoor een beller niet weet of ze een agent van ons of DIRECT Klantcontact aan de telefoon hebben.”

De meerwaarde zit in de rust die binnen ons team is ontstaan door tijdens piekmomenten extra ondersteuning te hebben.
Saskia Moester, Gemeente Arnhem

Snel, zakelijk en adequaat

“DIRECT Klantcontact heeft onze wachttijd sterk teruggebracht, met enkele minuten. Door deze korte doorlooptijd stijgt de klanttevredenheid logischerwijs. De samenwerking met DIRECT Klantcontact beschrijf ik als prettig, zakelijk, adequaat en snel.”

Gerelateerde artikelen in de kennisbank

Blink uit in klantcontact
11 maart 2025

Onlangs verschenen onze Judith en Deniz Akdag, teammanager bij Eneco, in het vakblad Installatie Totaal. In het interview vertellen ze in detail over de succesvolle samenwerking …

Lees meer
Klantverhalen
20 juni 2024

Klantcontact uitbesteden is voor ons een win-win situatie waarin de huurder contact heeft en wordt geholpen terwijl onze eigen medewerker alleen in actie komt wanneer dat echt nodig is.

Lees meer
Klantverhalen
14 maart 2024

Onze ervaringen zijn heel goed en wat fijn is, is dat DIRECT klantcontact naast buiten kantooruren, ook op piekmomenten ons KCC ondersteunt. Dat creëert ruimte en rust …

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT