Of je nu maandelijks tien, vijftig of vijfhonderd telefoontjes en berichten ontvangt – onze oplossingen zijn voor alle soorten bedrijven – klein en groot. Start met een 24/7 bereikbare klantenservice en blink uit in jouw klantcontact.
Via een belletje kunnen je klanten snel vragen stellen, afspraken maken of spoedmeldingen doorgeven. Met onze efficiënte telefoonservice ben je altijd bereikbaar – ook als jij dat niet bent!
Creëer een naadloze en persoonlijkere klantervaring met omnichannel klantenservice. Meerdere kanalen, één consistente klantbeleving. Dat is nog eens uitblinken in klantcontact!
Elke dag zijn wij bezig om jouw klanten blij te maken. Dit doen we door hun oproep direct op te nemen en zo snel mogelijk een gepaste oplossing te bieden. Hierdoor zorgen we ervoor dat 99,8% van de klanten tevreden hun telefoon weer ophangt.
Ieder bedrijf is uniek en vraagt om een eigen aanpak in probleemoplossing. Dus ook jouw bedrijf. We luisteren graag naar jouw specifieke wensen en adviseren je over hoe we samen jouw klanten blij gaan maken met het gewenste resultaat!
Met Mijn DIRECT Klantcontact til je jouw klantcontactervaring naar een hoger niveau. Je hebt 24/7 controle over je contactpersonen, verbruik en facturen, allemaal vanuit één handige locatie.
Samen met Direct Klantcontact zorgen we ervoor dat we voor onze huurders 24 uur per dag bereikbaar zijn. Overdag nemen wij …
Goed bereikbaar zijn wanneer klanten te maken hebben met storingen en calamiteiten buiten reguliere tijden is natuurlijk erg belangrijk, DIRECT Klantcontact …
DIRECT Klantcontact sluit aan bij de werkwijze van Van der Sluis Technische Bedrijven.
Of je nu beter bereikbaar wil zijn in een sterk veranderende markt, hulp op piekmomenten nodig hebt of met een gerust hart je volledige klantenservice of storingsdienst wil uitbesteden, wij zijn er voor jou.
Neem gerust contact op via onderstaand formulier of plan direct een afspraak in, dan kijken we samen hoe we jouw klantenservice naar een hoger niveau gaan tillen!
Met hulp van DIRECT Klantcontact kan je in één keer jouw klantcontact optimaliseren. In het vervolg ben je via alle denkbare klantcontactkanalen bereikbaar. Desgewenst 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar. Onze klantadviseurs staan jouw klanten in jouw taal te woord, op de momenten dat jij dit wenst. Ook als dit midden in de nacht is.
Wij kunnen je openingstijden flink verruimen. Of je nu kiest voor 24/7 bereikbaarheid óf voor bereikbaarheid tussen 7.00 uur en 20.00 uur. Daarbij ontzorgen we jou en je personeel en blijft er meer ruimte over voor jouw kernactiviteiten. We handelen snel, professioneel, klantgericht en volgens jouw instructies de binnenkomende gesprekken af. Schakel DIRECT in en uit wanneer het nodig is. Wij veren mee met jouw behoeftes!
De meest flexibele oplossingen bieden om verwachtingen te overtreffen in klantcontact. Dat is het doel van DIRECT Klantcontact. We maken jouw bedrijf écht 24/7 bereikbaar en zetten specialistische teams op specifieke vragen en problemen van jouw klanten. De telefoonservice is gemakkelijk en snel voor je op te zetten. Mocht het niet bevallen, is het mogelijk om meteen weer op te zeggen. Wij streven ernaar jouw klanten de beste ervaring te geven. En dat doen we al meer dan 30 jaar.
Het is op ieder moment mogelijk om inzicht te krijgen in gespreksverslagen zodat je jouw ideale klantenservice efficiënt kunt blijven beheren. En via de app doe je dit ook nog eens vanaf je tablet of je smartphone!
Als je de wens hebt om een maandrapportage te ontvangen, dan kan dit uiteraard ook. Houd er wel rekening mee dat hier mogelijk extra kosten bij komen kijken.