Professionele klantenservice

“Jarenlang hebben we zelf de inkomende telefonie afgehandeld. Door de snelle groei van het bedrijf was dit niet meer bij te benen. Een sterke toename in projecten zorgde voor een extra stroom aan klantcontactmomenten. Onze monteurs in de buitendienst hadden behoefte aan accurate, tijdige en volledige aansturing om hun werk uit te kunnen voeren. Het was tijd om ons klantcontact efficiënter en consistenter te organiseren. Er was behoefte aan meer professionaliteit. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een externe partij die onze klanten en onze servicemonteurs correct te woord zou staan. Zo zijn we bij DIRECT Klantcontact uitgekomen. We voelden ons direct begrepen. Dat DIRECT Klantcontact het contact voor veel meer installatietechniekbedrijven verzorgt is een geruststellende gedachte. Ervaring, kennis en kunde. Dat merkte je direct.”

Van der Sluis Technische Bedrijven is actief in de bedrijfstakken Installatie, Constructie en Agri. Op deze uiteenlopende terreinen is Van der Sluis een betrouwbare partner voor integrale en duurzame (bouw)processen.
Bart van Uuden, Teamleider en Bedrijfsleider Beheer & Onderhoud van Van Der Sluis Technische Bedrijven

24 uur per dag bereikbaar

“We hadden behoefte aan een telefonische storingsdienst die 24 uur per dag bereikbaar is. We willen bewoners altijd te woord kunnen staan. Een calamiteit kan zich, namelijk altijd voordoen. Denk bijvoorbeeld aan een ketel die niet meer werkt. Mensen staan dan letterlijk in de kou. Dat willen we zo snel mogelijk oplossen. Wij verplaatsen ons in de bewoners en zorgen voor installaties die zorgen voor een aangenaam klimaat in een woning. We hebben hierbij één doel voor ogen: een veilige, comfortabele en betrouwbare leef- en werkomgeving.”

Onderhoud en reparaties van verwarmings-, ventilatie- of lichtsystemen zijn bij onze deskundige en ervaren medewerkers in goede handen.
Bart van Uuden, Teamleider en Bedrijfsleider Beheer & Onderhoud van Van Der Sluis Technische Bedrijven

Een goede band met onze service monteurs

“DIRECT Klantcontact sluit aan bij de werkwijze van Van der Sluis Technische Bedrijven. Zo loggen de klantcontactmedewerkers van DIRECT eenvoudig in via onze systemen en sturen zo de monteurs in het veld aan. We hebben samen protocollen opgesteld waarin uitgebreid vermeld staat wat de correcte werkwijze is. Een goede aansturing met volledige en correcte informatievoorziening is naar mijn mening het belangrijkste.

DIRECT Klantcontact is een professionele partij waarmee we een fijne samenwerking hebben. Ik heb één vast contactpersoon. Mijn contactpersoon weet precies hoe het werkt. Ik kan er altijd op vertrouwen dat er snel gehandeld wordt.”

Gerelateerde artikelen in de kennisbank

Klantverhalen
04 januari 2024

Samen met Direct Klantcontact zorgen we ervoor dat we voor onze huurders 24 uur per dag bereikbaar zijn. Overdag nemen wij …

Lees meer
Klantverhalen
20 december 2023

Het fijnste aan de samenwerking vind ik dat we na sluitingstijd en in het weekend het werk kunnen toevertrouwen aan een andere partij.

Lees meer
Klantverhalen
15 juni 2022

Softwear is al ruim 30 jaar actief in de wereld van retail en mode. Ooit opgericht door 3 eigenaren die zelf al werkzaam waren in de groothandelbranche.

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT