Over ons
De bereikbaarheid van uw bedrijf is cruciaal voor uw imago en de klantenbinding. Bent u niet (altijd) in de gelegenheid om de telefoon, e-mail of live chats te beantwoorden? Dan is uitbesteding een optie. Maar dan wel aan een bedrijf dat z’n sporen verdiend heeft en uw sector kent.
AL 25 JAAR ERVARING IN ANTWOORDSERVICES
DIRECT Klantcontact is sinds de oprichting in 1992 uitgegroeid tot marktleider in Nederland in telefonische antwoordservice, e-mailafhandeling en webcare. Inmiddels verzorgen we de bereikbaarheid van bijna 2.000 bedrijven. Dat doen we met vriendelijke medewerkers die meestal al meer dan 5 jaar bij ons in dienst zijn. We formeren een vast team voor u dat uw branche kent en uw instructies nauwgezet volgt. Ook agendabeheer en het invoeren van orders is mogelijk. De diensten worden dag en nacht onder permanente supervisie afgehandeld vanuit ons kantoor in Arnhem.
Meer zekerheid over uw bereikbaarheid kunt u niet krijgen.
Download gratis whitepaper
Teleservice
KlantContact anno nu
Live Chat
KlantContact anno nu
Veel gestelde vragen
DIRECT Klantcontact verzorgt uw antwoordservice, e-mailafhandeling, Live Chat en webcare.
DIRECT Klantcontact is in bijna 25 jaar tijd uitgegroeid tot marktleider op het gebied van antwoordservice in Nederland. De kwaliteit van de dienstverlening wordt gewaarborgd door deskundig management, ervaren medewerk(st)ers en het gebruik van de meest geavanceerde technologie
Vanaf het moment dat wij over uw ondertekende overeenkomst beschikken, hebben wij gemiddeld één werkdag nodig om alles in gereedheid te brengen. In uitzonderlijke gevallen proberen we er voor te zorgen dat u dezelfde dag nog van onze diensten gebruik kunt maken.
Wanneer u zich telefonisch of via de website bij ons aanmeldt, ontvangt u van ons een overeenkomst en een instructieformulier. Wanneer wij deze volledig ingevuld en getekend retour hebben, nemen wij contact met u op om de zaken door te spreken en u een doorkiesnummer door te geven. Desgewenst is uw account reeds binnen 24 uur actief.