Altijd bereikbaar voor iedereen met een smartphone.

Appen is het nieuwe bellen. Niet zo gek dat het voor bedrijven dé manier is om klanten te woord te staan. Je bereikt er vanwege de laagdrempeligheid namelijk veel meer klanten mee. Met onze WhatsApp service handelen wij alle binnenkomende gesprekken volgens jouw instructies af. We zijn online wanneer jij dat wil. Tijdens piekuren? Of buiten kantoortijden? Waar je ook voor kiest – jouw bereikbaarheid wordt flink verbeterd!

Waarom bedrijven voor ons kiezen ...

Wij zijn écht 24/7 bereikbaar.
Heb je het even te druk of is het juist rustig? Wij veren mee met jouw behoeftes.
Bij ons kan jij flexibel op- en afschalen.
Gegarandeerd 150+ getrainde medewerkers met ieder een eigen expertise die je flexibel kunt inzetten wanneer je die nodig hebt.
Wij werken in jouw systeem.
Wij werken veilig in jouw eigen systeem (BPO). Zo hoef jij er niet naar om te kijken!
Wij zorgen voor blije klanten.
Meer dan 60% van de binnenkomende vragen in één keer afgehandeld.
Zo goed als iedereen heeft WhatsApp tegenwoordig. En met deze service ben je in een klap bereikbaar voor al deze mensen!
Wybe de Groes, Directeur DIRECT Klantcontact

Een professionele WhatsApp service voor ondernemers en bedrijven.

WhatsApp Business brengt je klantenservice naar een nieuw niveau: het is net zo snel en eenvoudig als het sturen van een appje naar een vriend. En het is voor klanten helemaal gratis! Voor deze service hoef je niet tegelijkertijd online te zijn, zowel de klant als de WhatsApp-specialist reageren wanneer het hen uitkomt.

Wij maken snel en gratis een nummer voor je aan, zelfs als je er nog geen hebt. Deel dit nummer op je website en andere kanalen, en laat onze WhatsApp-specialisten de rest doen!

Alles onder controle. Download onze app!

Met Mijn DIRECT Klantcontact til je jouw klantcontactervaring naar een hoger niveau. Je hebt 24/7 controle over je contactpersonen, verbruik en facturen, allemaal vanuit één handige locatie.

  • Houd je contactpersonen moeiteloos actueel
  • Direct inzicht in jouw verbruik en facturen
  • Altijd veilige toegang tot je gegevens

Hoe werkt de WhatsApp service?

Via onze WhatsApp service nemen je klanten laagdrempelig en snel contact op met jouw bedrijf, en sturen moeiteloos een foto of filmpje op om een probleem of vraag te verduidelijken. Wij lossen vervolgens alle klantvragen- en problemen op en beschermen zo jouw (online) bedrijfsreputatie!

  • We beginnen met het in kaart brengen van jouw bedrijf en de veel voorkomende vragen
  •  Vervolgens stellen we een service op maat op
  • Na een geslaagde testperiode is jouw WhatsApp service een feit!

Verhalen van onze opdrachtgevers.

 

Het fijnste aan de samenwerking vind ik dat we na sluitingstijd en in het weekend het werk kunnen toevertrouwen aan een andere partij.

Lees het verhaal

Samen met Direct Klantcontact zorgen we ervoor dat we voor onze huurders 24 uur per dag bereikbaar zijn. Overdag nemen wij …

Lees het verhaal

Goed bereikbaar zijn wanneer klanten te maken hebben met storingen en calamiteiten buiten reguliere tijden is natuurlijk erg belangrijk, DIRECT Klantcontact …

Lees het verhaal
Meer klantverhalen
Contact

Jouw klantenservice naar een hoger niveau? Regelen we!

Of je nu beter bereikbaar wil zijn in een sterk veranderende markt, hulp op piekmomenten nodig hebt of met een gerust hart je volledige klantenservice of storingsdienst wil uitbesteden, wij zijn er voor jou.

Neem gerust contact op via onderstaand formulier of plan direct een afspraak in, dan kijken we samen hoe we jouw klantenservice naar een hoger niveau gaan tillen!

Hidden

Marketinginformatie

Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
https://www.directklantcontact.nl/wp-content/uploads/2024/05/Joyce-Contact.jpg

Veelgestelde vragen over WhatsApp service.

Met de professionele WhatsApp service van DIRECT Klantcontact blink je uit in klantcontact. Klanten die via WhatsApp communiceren, verwachten snel een antwoord en wij zorgen ervoor dat ze dat ook krijgen. Voortaan bedien je klanten op de momenten die hun het beste uitkomen. De drempel om te bellen of een e-mail te verzenden is hoger dan om een appje te sturen. Daarom kan een WhatsApp-service een prettige toevoeging aan je klantenservice zijn. Je verhoogt de klanttevredenheid en je laat je bedrijf sneller groeien. Kortom kunnen we concluderen dat WhatsApp een groot bereik heeft, snel én persoonlijk is en een perfecte aanvulling vorm op jouw klantenservicestrategie.

De live chat service vindt plaats op je website: we noemen een live chat ook wel een synchroon kanaal. Dit houdt in dat je een direct gesprek met een klant of medewerker hebt. Bezoekers hebben meestal een probleem met het bestelproces of een andere acute vraag. WhatsApp doe je (meestal) op je mobiele telefoon en werkt hetzelfde als wanneer je een berichtje stuurt naar een bekende. We spreken van een asynchroon kanaal bij WhatsApp. Je verwacht niet direct een antwoord. De verwachte reactietijd is bij live chat wat korter dan bij WhatsApp. Beheer je een succesvolle webshop, dan zou de live chat service een goede toevoeging zijn op jouw huidige klantenservicestrategie.

Ja, dat kan. Let er wel op dat je dan via dit nummer alleen nog onze WhatsApp service kunt gebruiken. Je kunt dit kanaal niet meer zelf beheren. Bij DIRECT rapporteren we alles. Tijdens evaluaties kunnen we gesprekken altijd inzichtelijk maken voor je.

Nee, je hoeft niets te installeren op jouw computer of telefoon. Het enige wat er mogelijk bij zou kunnen komen kijken is dat we vragen of je een extra venster op je website wenst te hebben. Dit venster zorgt ervoor dat website bezoekers zien dat je bereikbaar bent via WhatsApp voor mogelijke vragen. Verder kun je er volledig op vertrouwen dat we alle binnenkomende appjes professioneel voor je afhandelen.

Ik heb een andere vraag

Maak kennis met onze kennisbank.

Blink uit in klantcontact
15 februari 2024

Kwalitatief klantcontact is essentieel bij succesvol ondernemen. Tijdens klantinteracties maak je namelijk hét verschil door direct resultaat, flexibiliteit, een luisterend oor en meer te bieden. Je klant voelt zich hierdoor écht begrepen en zal zich sneller verbonden voelen met jouw bedrijf …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
24 augustus 2023

Voor veel ondernemers klinkt het uitbesteden van hun klantenservice als een ideaal, maar spannend scenario. Je draagt tenslotte al het contact met jouw klanten, en daarmee een groot deel van de algemene klant …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
10 maart 2023

Het leveren van uitstekende service is waar jij voor de klant het verschil kan maken. Nu kan je hierin nog een stap verdergaan. Maar hoe doe je dit? Dit doe je door de regie bij de klant te leggen en ze de keuze te geven om zelf te bepalen via welk kanaal …

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT