Meer rust ontstaan

“Sinds de samenwerking met DIRECT Klantcontact hebben we gemerkt dat er meer rust is ontstaan, omdat we niet telkens op de telefoon hoeven te letten. Aan het begin moesten onze klanten wennen aan het feit dat we een storingslijn hadden die ook buiten kantoortijden beschikbaar was, waardoor we eerst ’s middags ook nog veel werden gebeld. Maar inmiddels weten ze dat ze bij dringende zaken gewoon bij onze storingslijn terechtkunnen. Het is prettig dat DIRECT Klantcontact deze lijn van ons overneemt!”

Het fijnste aan de samenwerking vind ik dat we na sluitingstijd en in het weekend het werk kunnen toevertrouwen aan een andere partij.
Annelore Pompen, Woonstichting Valburg

Meer ruimte voor eigen werkzaamheden

Het fijnste aan de samenwerking vind ik dat we na sluitingstijd en in het weekend het werk kunnen toevertrouwen aan een andere partij. Dat wonze storingslijn buiten (en soms ook tijdens) werktijd niet zelf als corporatie hoeven op te pakken. Veel woningcorporaties hebben wel weekenddiensten met eigen personeel. 

We vinden het heel fijn dat we nu DIRECT Klantcontact hebben die de storingslijn opneemt, waardoor er ook meer ruimte ontstaat voor andere werkzaamheden. Dat is wel echt een grote plus!
Annelore Pompen, Woonstichting Valburg

Wijzingen worden netjes aangepast

“In principe hebben we geen jaarlijks of halfjaarlijks overleg. Als we iets gewijzigd willen hebben in bijvoorbeeld het script, dan stuur ik gewoon een mailtje met het verzoek om iets aan te passen. En dat wordt altijd doorgevoerd. Dan krijg ik netjes antwoord met: We hebben het aangepast! Misschien is het een idee om in de toekomst wel op jaarbasis te gaan overleggen, zodat we bijvoorbeeld het script in z’n geheel goed kunnen bekijken en dan gericht wijzigingen kunnen aanbrengen voor een nog beter script en een vloeiend werkproces.”  

Gerelateerde artikelen in de kennisbank

Klantverhalen
04 januari 2024

Samen met Direct Klantcontact zorgen we ervoor dat we voor onze huurders 24 uur per dag bereikbaar zijn. Overdag nemen wij …

Lees meer
Klantverhalen
15 juni 2022

Softwear is al ruim 30 jaar actief in de wereld van retail en mode. Ooit opgericht door 3 eigenaren die zelf al werkzaam waren in de groothandelbranche.

Lees meer
Klantverhalen
30 mei 2022

DIRECT Klantcontact sluit aan bij de werkwijze van Van der Sluis Technische Bedrijven.

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT