Altijd en overal bereikbaar voor je huurders.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: storingen en calamiteiten kennen geen kantoortijden. En juist daarom is bereikbaarheid op ieder moment zo belangrijk, zodat huurders zo snel mogelijk weer fijn kunnen wonen. Wij bieden jou 24/7 bereikbaarheid en nemen altijd de telefoon voor je op. Zo helpen we je huurders altijd verder en voelen zij zich op ieder moment gehoord. Dat is pas écht thuiskomen!

Waarom bedrijven voor ons kiezen …

Wij zijn écht 24/7 bereikbaar.
7 dagen in de week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar voor jouw huurders.
Bij ons kan je flexibel op- en afschalen.
Heb je het even te druk of is het juist rustig? Wij veren mee met jouw behoeftes.
Wij werken in jouw systeem.
Wij werken veilig in jouw eigen systeem (BPO). Zo hoef jij er niet naar om te kijken!
Wij zorgen voor blije huurders.
Meer dan 60% van de binnenkomende vragen in één keer afgehandeld.
Met DIRECT Klantcontact bieden we onze huurders 24 uur per dag een storingsdienst aan voor calamiteiten.
Yvonne Jeuring, Consulent Klant & Wonen bij Woonbedrijf ieder1

Een storingsdienst waar je écht op kunt bouwen.

We staan 24/7 paraat om jouw huurders verder te helpen aan de telefoon. Of het nu gaat om huurdersvragen overdag of storingsmeldingen buiten kantooruren. Dankzij specialistische kennis kunnen we goed doorvragen en veel problemen direct oplossen. Denk aan problemen met de meterkast of een defecte cv-ketel. En doordat we in jouw systeem werken, plannen we zo een monteur in. Zo zorgen we er samen voor dat je huurders écht op je kunnen bouwen!

Extra blije huurders met onze oplossingen.

Telefoonservice

Via een belletje kunnen je huurders snel vragen stellen, afspraken maken of spoedmeldingen doorgeven. Met onze efficiënte telefoonservice ben je altijd bereikbaar – ook als jij dat niet bent!

  • 24/7 bereikbaar
  • 60% is geholpen met 1 gesprek
  • Flexibel op- en afschalen
  • Veilig werken in jouw eigen systeem (BPO)
Ontdek jouw oplossing
Vanaf €1,68 per gesprek
Omnichannelservice

Creëer een naadloze en persoonlijkere huurderservaring met omnichannel klantenservice. Meerdere kanalen, één consistente huurdersbeleving. Dat is nog eens uitblinken in klantcontact!

  • Overal en altijd bereikbaar
  • Nóg persoonlijkere klantervaring
  • Flexibel op- en afschalen
  • Veilig werken in jouw eigen systeem (BPO)

Elke dag zijn wij bezig om jouw huurders blij te maken. Dit doen we door hun oproep direct op te nemen en zo snel mogelijk een gepaste oplossing te bieden. Hierdoor zorgen we ervoor dat 99,8% van de huurders tevreden hun telefoon weer ophangt.

 

Hoe werkt de 24/7 storingsdienst?

Het is heel simpel: wij helpen je huurders verder aan jouw storingslijn met onze eigen (technische) kennis én die van jou. Daarmee zijn wij het verlengstuk van jouw corporatie. Zo werkt het:

  • We beginnen met het in kaart brengen van jouw corporatie en veelvoorkomende huurdersvragen;
  • Vervolgens stellen we een service op maat op;
  • Na een geslaagde testperiode is jouw 24/7 storingsdienst een feit!

Verhalen van onze opdrachtgevers.

 

Het fijnste aan de samenwerking vind ik dat we na sluitingstijd en in het weekend het werk kunnen toevertrouwen aan een andere partij.

Lees het verhaal

Samen met Direct Klantcontact zorgen we ervoor dat we voor onze huurders 24 uur per dag bereikbaar zijn. Overdag nemen wij …

Lees het verhaal

Goed bereikbaar zijn wanneer klanten te maken hebben met storingen en calamiteiten buiten reguliere tijden is natuurlijk erg belangrijk, DIRECT Klantcontact …

Lees het verhaal
Meer klantverhalen
Contact

Jouw klantenservice naar een hoger niveau? Regelen we!

Of je nu beter bereikbaar wil zijn in een sterk veranderende markt, hulp op piekmomenten nodig hebt of met een gerust hart je volledige klantenservice of storingsdienst wil uitbesteden, wij zijn er voor jou.

Neem gerust contact op via onderstaand formulier of plan direct een afspraak in, dan kijken we samen hoe we jouw klantenservice naar een hoger niveau gaan tillen!

Hidden

Marketinginformatie

Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
https://www.directklantcontact.nl/wp-content/uploads/2024/05/Joyce-Contact.jpg

Veelgestelde vragen over Woningcorporaties.

Onze klantcontactmedewerkers worden continu opgeleid om zodoende op de juiste en kwalitatief goede manier antwoord te geven op vragen van jouw klanten. Dit geldt niet alleen voor jouw branche, maar ook voor andere branches. Door middel van de uitgebreide e-learnings zijn de klantcontactmedewerkers in staat zichzelf verder te ontwikkelen. Deze e-learnings worden aangeboden in een speciale omgeving gemaakt voor de medewerkers. De e-learnings zijn opgebouwd per bedrijf en per branche en zijn onderverdeeld in diverse niveaus. Door middel van het behalen van examens die verwant zijn aan de e-learnings is het mogelijk om door te groeien naar hogere niveaus. Op die manier zal een klantcontactmedewerker altijd kunnen leren en altijd kunnen groeien in kennis.

Ja zeker! Voordat je je officieel aanmeldt voor onze dienstverlening, bieden we je de mogelijkheid om het zelf te ervaren. In een gratis proefperiode van 2 weken kun je ontdekken wat onze telefoonservice kan bijdragen aan jouw organisatie. Dit is geheel vrijblijvend en zonder verplichtingen. Voor meer informatie of direct aanmelden, ga dan naar onze proefperiode pagina.

Wij zetten ons volledig in om jouw bedrijf zo snel mogelijk te ondersteunen. Binnen 24 uur zitten onze klantcontactmedewerkers voor jouw klanten klaar, vanaf het moment dat wij de door jou ondertekende overeenkomst hebben ontvangen. Mocht je écht haast hebben, geef het bij ons aan. We doen ons best je dezelfde dag te helpen.

Ja, het is mogelijk om inzicht te krijgen in gespreksverslagen. Na elk afgehandeld telefoontje ontvang je automatisch via de e-mail een gespreksverslag, waarin je precies kunt zien wat er is gezegd en welke actie er eventueel nog nodig is.

Wil je een direct overzicht van alle afgehandelde gesprekken in één maand? Dan heb je de optie om maandelijks een maandrapportage te ontvangen.

Meer antwoorden

Maak kennis met onze kennisbank.

Blink uit in klantcontact
20 juni 2024

Afgelopen dinsdag verscheen de 2e editie van CorporatieGids Magazine 2024. Hierin vind je een interview met SSH&: een Nijmeegse woningcorporatie voor studenten én trouwe klant van ons sinds 2019. Rico Visser en Ko Roelofs (SSH&) …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
21 mei 2024

Woningcorporaties hebben iedere dag veel contact met hun huurders. Tijdens die contactmomenten is het erg belangrijk om je huurders snel, transparant en efficiënt te ondersteunen of te woord te staan. Je voorziet ze tenslotte van …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
14 maart 2024

CorporatieGids Magazine 2024 ligt weer op de deurmat! En deze editie is er niet zomaar één… In deze uitgave vertellen niemand minder dan Marco en Ilona van Stichting de Woonmensen over hoe je …

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT