Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: storingen en calamiteiten kennen geen kantoortijden. Of het nu gaat om een lekkende kraan, een verstopt toilet of een kapotte verwarming, het komt nooit op een goed moment. Daarom is het enorm waardevol om altijd en overal bereikbaar te zijn voor je huurders, zodat ze zo snel mogelijk weer fijn kunnen wonen. Maar hoe realiseer je dit? Met hulp van onze klantcontactspecialisten! Nooit meer de uitdaging van onvoldoende capaciteit, maar juist genieten van optimale flexibiliteit. En dat via elk kanaal! Geef je bewoners zowel fysiek als mentaal een gevoel van thuiskomen.

Navigeer snel naar

Een klantenservice die altijd en overal voelt als thuiskomen

DIRECT Klantcontact staat met opgeleide specialisten 24 uur per dag en 365 dagen per jaar met alle aandacht voor jouw huurders klaar, via elk kanaal. Doordat wij direct in jouw systeem werken, kunnen we snel een monteur inschakelen en laten we je huurders niet in de kou staan (letterlijk). Ook niet in het weekend of tijdens een plotse storing; vanaf nu kun jij flexibel op- en afschalen. Gedeeltelijk of in zijn geheel uitbesteden? Het kan allemaal. Wij lossen jouw huurdersvragen en problemen op, geheel op de manier zoals jij dat wenst. Zo kunnen jouw huurders écht op je bouwen.

De voordelen van 24/7 DIRECT Klantcontact

  • Je bent altijd bereikbaar voor je huurders via de kanalen die zij het liefst gebruiken.
  • Potentiële klachten of huurproblemen worden meteen goed afgehandeld, resulterend in een warm gevoel van binnen (en in sommige gevallen ook van buiten) bij je bewoners.
  • Je klanttevredenheid schiet door het dak.
  • Je bent niet volledig afhankelijk van de beschikbaarheid van je personeel.
  • Wij werken direct in jouw systeem, zodat jij niet of nauwelijks naar een storingsmelding hoeft om te kijken.
  • Je werkt samen met een betrouwbare partner die jarenlange ervaring heeft op het gebied van kwalitatief klantcontact.

Hoe werkt de 24/7 storingsdienst?

DIRECT Klantcontact is het verlengstuk van jouw bedrijf. Omdat wij jouw instructies zorgvuldig opvolgen, heeft jouw klant niet door dat hij of zij door een externe partij wordt geholpen. Door continue training en onze ruime capaciteit kun jij via ons makkelijk op- en afschalen, zelfs ’s nachts of in het weekend. Zo ben jij 24/7 bereikbaar voor jouw klanten!

  • Uitgebreid onboarding proces 
  • Data gedreven informatie en forecasting 
  • Schaalbare capaciteit 
  • Professionele én veilige systemen 
  • Evaluatie en optimalisatie  

Zodra jij bij ons aan boord stapt, nemen we jouw bedrijf onder de loep en kijken we samen hoe we jouw klanten blij kunnen maken. Op basis van de informatie die jij met ons deelt, ontwikkelen onze specialisten passende scripts en stellen ze, indien gewenst, een bedrijfskenmerkende cursus op voor onze agents. Daarna testen we onze op maat gemaakte service bij jouw klanten en schaven we bij waar nodig om de ideale klantreis te kunnen bieden. Via ‘Mijn DIRECT Klantcontact’ heb jij direct inzage in het contact met jouw klanten en kun jij op ieder moment informatie toevoegen. Regelmatig evalueren we onze service om jouw klanten tevreden te houden.

24/7 bereikbaar

7 dagen in de week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar voor jouw huurders.

Flexibel op- en afschalen

Heb je het even te druk of is het juist rustig? Wij veren mee met jouw behoeftes.

> 60% first time fix

Meer dan 60% van de binnenkomende vragen in één keer afgehandeld.

In jouw systeem verwerkt

Wij werken veilig in jouw systemen. Zo hoef jij er niet naar om te kijken!

Ontdek jouw team van klantcontactspecialisten

Veelgestelde vragen over de 24/7 storingsdienst

Onder antwoordservice verstaan wij het eenvoudig en snel aannemen en doorzetten van boodschappen. Bij de telefoonservice zit hier ook een receptiefunctie aan gekoppeld. We kunnen aan de hand van de aangeleverde instructies inkomende telefoongesprekken naar de juiste persoon of afdeling doorverbinden, of een bericht aannemen voor de persoon in kwestie. Onder storingsdienst verstaan we dat we (storings-)meldingen aannemen, en aan de hand van de door jou aangeleverde instructies prioriteren. Aan de hand van de prioriteit van de melding zullen we de gewenste opvolging in werk stellen. Let op, dit is niet per definitie voor technische storingen. Wij doen dit type dienstverlening voor verschillende branches. Uiteraard is het ook mogelijk om te werken met een combinatie van de verschillende services.

Onze klantcontactmedewerkers worden continu opgeleid om zodoende op de juiste en kwalitatief goede manier antwoord te geven op vragen van jouw klanten. Dit geldt niet alleen voor jouw branche, maar ook voor andere branches. Door middel van de uitgebreide e-learnings zijn de klantcontactmedewerkers in staat zichzelf verder te ontwikkelen. Deze e-learnings worden aangeboden in een speciale omgeving gemaakt voor de medewerkers. De e-learnings zijn opgebouwd per bedrijf en per branche en zijn onderverdeeld in diverse niveaus. Door middel van het behalen van examens die verwant zijn aan de e-learnings is het mogelijk om door te groeien naar hogere niveaus. Op die manier zal een klantcontactmedewerker altijd kunnen leren en altijd kunnen groeien in kennis.

Wij zetten ons volledig in om jouw bedrijf zo snel mogelijk te ondersteunen. Binnen 24 uur zitten onze klantcontactmedewerkers voor jouw klanten klaar, vanaf het moment dat wij de door jou ondertekende overeenkomst hebben ontvangen. Mocht je écht haast hebben, geef het bij ons aan. We doen ons best je dezelfde dag te helpen.

Uiteraard is het mogelijk om inzicht te krijgen in gespreksverslagen. Bij elk telefoongesprek dat bij ons binnenkomt, krijg je een notificatie in Mijn DIRECT Klantcontact. Deze notificatie bieden we ook aan als e-mail update direct in jouw inbox. Daarin vind je het bericht en het eventuele terugbelverzoek terug. Mocht je de wens hebben om een maandrapportage te ontvangen, dan kan dit uiteraard ook. Houd er wel rekening mee dat hier mogelijk extra kosten bij komen kijken.

Ontdek hoe andere bedrijven de 24/7 klantcontact ervaren

Weten wie je in huis haalt? Neem contact op met één van onze klantenservice specialisten!

Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
  • Een vast professioneel team met korte lijnen
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Ultiem klantcontact via alle denkbare kanalen. Bekijk al onze diensten.

Altijd binnen 30 seconden iemand aan de lijn.

Voortaan altijd een lege mailbox. Het kan.

Verhoog direct jouw online bereikbaarheid.

Altijd laagdrempelig contact met je klanten.

Wees online zichtbaar en verzorg snelle reacties.

Back To Top