Jouw klantenservice in topvorm.

Als ondernemer ben jij de baas, maar bij klantenservice heeft de klant het voor het zeggen. Klanten bepalen zelf wanneer en hoe ze contact opnemen, en dat vraagt om 24/7 bereikbaarheid. Dit kost veel tijd en mankracht, maar daarom zijn wij er! Laat ons jouw klantenservice overnemen, op elk gewenst kanaal. Onze klantadviseurs staan altijd voor je klanten klaar, precies volgens jouw wensen. Zo profiteer je van 24/7 ondersteuning zonder extra stress en ben je verzekerd van blije klanten!

Waarom bedrijven voor ons kiezen ...

Wij zijn écht 24/7 bereikbaar.
7 dagen in de week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar voor jouw klanten.
Bij ons kan je flexibel op- en afschalen.
Heb je het even te druk of is het juist rustig? Wij veren mee met jouw behoeftes.
Wij werken in jouw systeem.
Indien gewenst, werken we veilig in jouw eigen systeem (BPO).
Wij zorgen voor echte verbindingen tussen mensen.
Altijd gericht op de persoon. Jouw klant heeft contact met iemand die empathisch is en weet waar die het over heeft. Daarnaast zijn onze lijntjes met jou kort en persoonlijk.
Samen bepalen we hoe we inkomende gesprekken namens jouw organisatie effectief beantwoorden.
Sabrina Gerritsen, Accountmanager binnendienst

Word een held in klantcontact:
24/7 storingsdienst.

Storingen en calamiteiten houden zich niet aan kantoortijden. Juist op dat soort momenten wil je er optimaal voor je klanten zijn. Daarom staan we 24/7 paraat om jouw klanten verder te helpen aan de telefoon. Dankzij onze technische kennis en het werken in jouw systeem kunnen we goed doorvragen en lossen we veel problemen direct op. Indien nodig sturen we direct een monteur erop af. Zo zorgen we samen voor blije klanten. Daar word je toch blij van?

Extra blije klanten met onze oplossingen.

Of je nu maandelijks tien, vijftig of vijfhonderd telefoontjes en berichten ontvangt – onze oplossingen zijn voor alle soorten bedrijven – klein en groot. Start met een 24/7 bereikbare klantenservice en blink uit in jouw klantcontact.

Telefoonservice

Via een belletje kunnen je klanten snel vragen stellen, afspraken maken of spoedmeldingen doorgeven. Met onze efficiënte telefoonservice ben je altijd bereikbaar – ook als jij dat niet bent!

  • 24/7 bereikbaar
  • 60% is geholpen met 1 gesprek
  • Flexibel op- en afschalen
  • Veilig werken in jouw eigen systeem (BPO)
Ontdek jouw oplossing
Vanaf €1,68 per gesprek
Omnichannelservice

Creëer een naadloze en persoonlijkere klantervaring met omnichannel klantenservice. Meerdere kanalen, één consistente klantbeleving. Dat is nog eens uitblinken in klantcontact!

  • Overal en altijd bereikbaar
  • Nóg persoonlijkere klantervaring
  • Flexibel op- en afschalen
  • Veilig werken in jouw eigen systeem (BPO)

Elke dag zijn wij bezig om jouw klanten blij te maken. Dit doen we door hun oproep direct op te nemen en zo snel mogelijk een gepaste oplossing te bieden. Hierdoor zorgen we ervoor dat 99,8% van de klanten tevreden hun telefoon weer ophangt.

Download jouw gratis gids

De Klantenservice Checklist.

We leven in een klantgerichte wereld. Maar hoe klantgericht én bereikbaar is jouw organisatie nou eigenlijk?

Met de Klantenservice Checklist ontdek je direct welke mogelijkheden je kunt benutten om jouw klantenservice naar een hoger niveau te tillen.

  • Direct inzicht in hoe je klantgerichtere keuzes maakt
  • Concrete en praktische handvatten
  • Creëer binnen een handomdraai jouw optimale klantenservice

Verhalen van onze opdrachtgevers.

 

Professioneel in de omgang en uitvoer. Flexibel door tijdens geplande piekmomenten een stap extra te zetten en onze medewerkers te ontzorgen.

Lees het verhaal

Goed bereikbaar zijn wanneer klanten te maken hebben met storingen en calamiteiten buiten reguliere tijden is natuurlijk erg belangrijk, DIRECT Klantcontact …

Lees het verhaal

Stadsparkeren is een landelijke aanbieder van belparkeren in de ruimste zin van het woord. Gebruikers kunnen betaald parkeren …

Lees het verhaal
Meer klantverhalen
Contact

Jouw klantenservice naar een hoger niveau? Regelen we!

Of je nu beter bereikbaar wil zijn in een sterk veranderende markt, hulp op piekmomenten nodig hebt of met een gerust hart je volledige klantenservice of storingsdienst wil uitbesteden, wij zijn er voor jou.

Neem gerust contact op via onderstaand formulier of plan direct een afspraak in, dan kijken we samen hoe we jouw klantenservice naar een hoger niveau gaan tillen!

Hidden

Marketinginformatie

Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
https://www.directklantcontact.nl/wp-content/uploads/2024/05/Rob-Contact.jpg

Veelgestelde vragen over DIRECT Telefoonservice.

Met hulp van DIRECT Klantcontact optimaliseer je in één keer al je klantcontact. In het vervolg ben je via alle denkbare klantcontactkanalen bereikbaar, 24/7, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar. Onze klantenservicemedewerkers staan jouw klanten in jouw taal te woord, op de momenten dat jij dit wenst. Ook als dit midden in de nacht is.

Wij verruimen je openingstijden flink en je bent voortaan altijd te bereiken. We handelen snel, professioneel, klantgericht en volgens jouw instructies de binnenkomende gesprekken af. Schakel DIRECT in en uit wanneer je daar behoefte aan hebt.

DIRECT Klantcontact is meer dan 30 jaar specialist op het gebied van klantcontact. We verzorgen de bereikbaarheid voor ruim 600 organisaties door heel Nederland. Daarnaast zijn wij dé partner voor jouw 24/7 bereikbaarheid. Wij staan 365 dagen per jaar en 24/7 paraat om jouw klanten op te vangen. Complexe zaken, storingen en klantvragen worden gefilterd en kunnen sneller en effectiever worden verholpen of beantwoord. We noteren terugbelverzoeken, plannen afspraken en-/of schakelen direct een monteur in, direct in jouw systemen. Zo komt de klantbehoefte weer centraal te staan. Wij bieden je graag de meest flexibele oplossingen om jou uit te laten blinken in klantcontact. De offline klantenservice (telefoonservice) kunnen we supersnel voor je opzetten. Mocht het je niet bevallen, kun je elk moment opzeggen. We doen alles om jouw klanten de beste ervaring te bieden.

Na elk afgehandeld telefoontje ontvang je automatisch via de e-mail een gespreksverslag, waarin je precies kunt zien wat er is gezegd en welke actie er eventueel nog nodig is.

Wil je een direct overzicht van alle afgehandelde gesprekken in één maand? Dan heb je de optie om maandelijks een maandrapportage te ontvangen.

Ik heb een andere vraag

Maak kennis met onze kennisbank.

Blink uit in klantcontact
20 juni 2024

Afgelopen dinsdag verscheen de 2e editie van CorporatieGids Magazine 2024. Hierin vind je een interview met SSH&: een Nijmeegse woningcorporatie voor studenten én trouwe klant van ons sinds 2019. Rico Visser en Ko Roelofs (SSH&) …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
21 mei 2024

Woningcorporaties hebben iedere dag veel contact met hun huurders. Tijdens die contactmomenten is het erg belangrijk om je huurders snel, transparant en efficiënt te ondersteunen of te woord te staan. Je voorziet ze tenslotte van …

Lees meer
Gidsen
22 april 2024

Met deze 5 manieren om 24/7 klantenservice te bieden maak je van jouw onderneming een échte bereikbaarheids-kampioen. Klanten willen altijd en overal geholpen worden.

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT