Jouw 24/7 klantenservice in topvorm.

In een tijd waarin klanten hoge verwachtingen hebben en 24/7 kunnen bellen, wordt het opnemen en afhandelen van álle telefoontjes steeds uitdagender. Met klantenservice uitbesteden, neemt jouw klantenservice partner de telefoon voor je op als verlengstuk van je eigen bedrijf. We helpen je klanten dag en nacht professioneel verder met de juiste kennis van je bedrijf. Daarmee ontzorg je jouw personeel én verhoog je efficiëntie. Zo blijft je klantenservice áltijd in topvorm. 😉

Waarom bedrijven hun klantenservice aan ons uitbesteden.

Wij zijn écht 24/7 bereikbaar.

Of het nu midden in de nacht is of een feestdag, jouw klanten kunnen altijd op je rekenen.

Bij ons kan je flexibel op- en afschalen.

Heb je het even te druk of is het juist rustig? Wij beschikken altijd over voldoende capaciteit, zonder dat dat ten koste gaat van onze kwaliteit naar jouw klanten.

Wij werken in jouw systeem.

Wij werken veilig en naadloos in jouw systemen (BPO), alsof we onderdeel zijn van je eigen team. Zo hoef jij er niet naar om te kijken!

Wij zorgen voor echte verbindingen tussen mensen.

Wij zorgen voor warme, persoonlijke gesprekken waardoor iedere klant zich écht gehoord voelt en altijd tevreden de telefoon ophangt.
Samen bepalen we hoe we inkomende gesprekken namens jouw organisatie effectief beantwoorden.
Sabrina Gerritsen, Accountmanager binnendienst

Extra blije klanten met onze klantcontact diensten.

Of je nu maandelijks tien, vijftig of vijfhonderd telefoontjes en berichten ontvangt – onze klantcontact diensten zijn voor alle soorten bedrijven – klein en groot. Start met klantenservice uitbesteden en blink 24/7 uit in jouw klantenservice!

Telefoonservice

Via een telefoontje kunnen je klanten snel vragen stellen, afspraken maken of spoedmeldingen doorgeven. Met onze efficiënte telefoonservice ben je altijd bereikbaar – ook als jij dat niet bent!

  • 24/7 bereikbaar
  • 60% is geholpen met 1 gesprek
  • Flexibel op- en afschalen
  • Veilig werken in jouw eigen systeem (BPO)
Ontdek jouw oplossing
Vanaf €1,75 per gesprek

Omnichannel klantenservice.

Creëer een naadloze en persoonlijkere klantervaring met omnichannel klantenservice. Meerdere kanalen, één consistente klantbeleving. Dat is nog eens uitblinken in klantcontact!

  • Overal en altijd bereikbaar
  • Nóg persoonlijkere klantervaring
  • Flexibel op- en afschalen
  • Veilig werken in jouw eigen systeem (BPO)

Elke dag zijn wij bezig om jouw klanten blij te maken. Dit doen we door hun oproep direct op te nemen en zo snel mogelijk een gepaste oplossing te bieden. Hierdoor zorgen we ervoor dat 99,8% van de klanten tevreden hun telefoon weer ophangt.

Ontdek onze 24/7 klantenservice.

Storingen en calamiteiten houden zich niet aan kantoortijden. Daarom staan onze specialisten 24/7 paraat om jouw klanten verder te helpen aan de telefoon. Dankzij goed luisteren, de juiste kennis toepassen en het werken in jouw systeem, lossen we veel problemen DIRECT op. Alleen als het écht nodig is, sturen we direct jouw monteur aan. Zo ontzorgen wij jou en zorg jij voor tevreden klanten. Daar word je toch blij van?

Wat kunnen wij nog meer?

Live chat service

Direct een écht gesprek. Houd klanten op je site met persoonlijke én snelle live chat support.

WhatsApp service

Een appje versturen: simpel en snel! Gebruik WhatsApp voor laagdrempelig en direct contact met klanten via onze Business API.

E-mail management

Direct grip op jouw (overvolle) mailbox. Specialistische ondersteuning voor alle vragen van klanten.

Social media

Altijd online, altijd responsief. Ons team beheert jouw sociale gesprekken, 24/7.

Download jouw gratis gids.

De Klantenservice Checklist.

We leven in een klantgerichte wereld waarin klanten snelle en toegankelijke service verwachten. Maar hoe klantgericht én bereikbaar is jouw organisatie nou eigenlijk?

Met de Klantenservice Checklist ontdek je DIRECT welke mogelijkheden je kunt benutten om jouw klantenservice naar een hoger niveau te tillen.

  • Direct inzicht in hoe je klantgerichtere keuzes maakt.
  • Praktische handvatten voor concrete acties.
  • Binnen no-time een klantgerichte en optimale klantenservice.

Wat onze opdrachtgevers over ons zeggen.

Nieuwsgierig hoe anderen onze dienstverlening ervaren? Al meer dan 600 bedrijven gingen je voor.
Lees hier de succesverhalen van onze opdrachtgevers!

Professioneel in de omgang en uitvoer. Flexibel door tijdens geplande piekmomenten een stap extra te zetten en onze medewerkers te ontzorgen.

Lees het verhaal

Goed bereikbaar zijn wanneer klanten te maken hebben met storingen en calamiteiten buiten reguliere tijden is natuurlijk erg belangrijk, DIRECT Klantcontact …

Lees het verhaal

Stadsparkeren is een landelijke aanbieder van parkeerapp-diensten in de ruimste zin van het woord. Gebruikers kunnen betaald parkeren …

Lees het verhaal
Meer klantverhalen
Contact.

Jouw klantenservice naar een hoger niveau? Regelen we!

Of je nu beter bereikbaar wil zijn in een sterk veranderende markt, hulp op piekmomenten nodig hebt of met een gerust hart je volledige klantenservice of storingsdienst wil uitbesteden, wij zijn er voor jou.

Neem gerust contact op via onderstaand formulier of plan direct een afspraak in, dan kijken we samen hoe we jouw klantenservice naar een hoger niveau gaan tillen!

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier

Marketinginformatie

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
https://www.directklantcontact.nl/wp-content/uploads/2024/05/Rob-Contact.jpg

Veelgestelde vragen over klantenservice uitbesteden.

Hier vind je een overzicht met veelgestelde vragen over klantenservice uitbesteden en de daarbij horende antwoorden. Staat je vraag er niet tussen? Check dan onze veelgestelde vragen pagina of neem gerust contact met ons op!

Met hulp van DIRECT Klantcontact optimaliseer je in één keer al je klantcontact. In het vervolg ben je via alle denkbare klantcontactkanalen bereikbaar, 24/7, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar. Onze klantenservicemedewerkers staan jouw klanten in jouw taal te woord, op de momenten dat jij dit wenst. Ook als dit midden in de nacht is.

Wij verruimen je openingstijden flink en je bent voortaan altijd te bereiken. We handelen snel, professioneel, klantgericht en volgens jouw instructies de binnenkomende gesprekken af. Schakel DIRECT in en uit wanneer je daar behoefte aan hebt.

DIRECT Klantcontact is meer dan 30 jaar specialist op het gebied van klantcontact. We verzorgen de bereikbaarheid voor ruim 600 organisaties door heel Nederland. Daarnaast zijn wij dé partner voor jouw 24/7 bereikbaarheid. Wij staan 365 dagen per jaar en 24/7 paraat om jouw klanten op te vangen. Complexe zaken, storingen en klantvragen worden gefilterd en kunnen sneller en effectiever worden verholpen of beantwoord. We noteren terugbelverzoeken, plannen afspraken en-/of schakelen direct een monteur in, direct in jouw systemen. Zo komt de klantbehoefte weer centraal te staan. Wij bieden je graag de meest flexibele oplossingen om jou uit te laten blinken in klantcontact. De offline klantenservice (telefoonservice) kunnen we supersnel voor je opzetten. Mocht het je niet bevallen, kun je elk moment opzeggen. We doen alles om jouw klanten de beste ervaring te bieden.

Na elk afgehandeld telefoontje ontvang je automatisch via de e-mail een gespreksverslag, waarin je precies kunt zien wat er is gezegd en welke actie er eventueel nog nodig is.

Wil je een direct overzicht van alle afgehandelde gesprekken in één maand? Dan heb je de optie om maandelijks een maandrapportage te ontvangen.

Ik heb een andere vraag

Maak kennis met onze kennisbank.

Blink uit in klantcontact
11 maart 2025

Onlangs verschenen onze Judith en Deniz Akdag, teammanager bij Eneco, in het vakblad Installatie Totaal. In het interview vertellen ze in detail over de succesvolle samenwerking …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
28 januari 2025

In een tijd waarin klanten 24/7 bestellingen kunnen plaatsen en steeds meer verwachten, is de sleutel tot succes voor jouw webshop niet alleen bereikbaarheid, maar ook échte verbinding. Klanten willen zich gehoord …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
20 januari 2025

Bij DIRECT klantcontact geloven we in het maken van impact. Onze missie gaat verder dan alleen een goede service bieden; we streven naar een ervaring die klanten raakt, verrast en vooral blij maakt. Hoe doen we dat? Door …

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT