Als ondernemer ben jij de baas, maar bij klantenservice heeft de klant het voor het zeggen. Klanten bepalen zelf wanneer en hoe ze contact opnemen, en dat vraagt om 24/7 bereikbaarheid. Dit kost veel tijd en mankracht, maar daarom zijn wij er! Laat ons jouw klantenservice overnemen, op elk gewenst kanaal. Onze klantadviseurs staan altijd voor je klanten klaar, precies volgens jouw wensen. Zo profiteer je van 24/7 ondersteuning zonder extra stress en ben je verzekerd van blije klanten!
Storingen en calamiteiten houden zich niet aan kantoortijden. Juist op dat soort momenten wil je er optimaal voor je klanten zijn. Daarom staan we 24/7 paraat om jouw klanten verder te helpen aan de telefoon. Dankzij onze technische kennis en het werken in jouw systeem kunnen we goed doorvragen en lossen we veel problemen direct op. Indien nodig sturen we direct een monteur erop af. Zo zorgen we samen voor blije klanten. Daar word je toch blij van?
Of je nu maandelijks tien, vijftig of vijfhonderd telefoontjes en berichten ontvangt – onze oplossingen zijn voor alle soorten bedrijven – klein en groot. Start met een 24/7 bereikbare klantenservice en blink uit in jouw klantcontact.
Via een belletje kunnen je klanten snel vragen stellen, afspraken maken of spoedmeldingen doorgeven. Met onze efficiënte telefoonservice ben je altijd bereikbaar – ook als jij dat niet bent!
Creëer een naadloze en persoonlijkere klantervaring met omnichannel klantenservice. Meerdere kanalen, één consistente klantbeleving. Dat is nog eens uitblinken in klantcontact!
Elke dag zijn wij bezig om jouw klanten blij te maken. Dit doen we door hun oproep direct op te nemen en zo snel mogelijk een gepaste oplossing te bieden. Hierdoor zorgen we ervoor dat 99,8% van de klanten tevreden hun telefoon weer ophangt.
We leven in een klantgerichte wereld. Maar hoe klantgericht én bereikbaar is jouw organisatie nou eigenlijk?
Met de Klantenservice Checklist ontdek je direct welke mogelijkheden je kunt benutten om jouw klantenservice naar een hoger niveau te tillen.
Professioneel in de omgang en uitvoer. Flexibel door tijdens geplande piekmomenten een stap extra te zetten en onze medewerkers te ontzorgen.
Goed bereikbaar zijn wanneer klanten te maken hebben met storingen en calamiteiten buiten reguliere tijden is natuurlijk erg belangrijk, DIRECT Klantcontact …
Stadsparkeren is een landelijke aanbieder van belparkeren in de ruimste zin van het woord. Gebruikers kunnen betaald parkeren …
Of je nu beter bereikbaar wil zijn in een sterk veranderende markt, hulp op piekmomenten nodig hebt of met een gerust hart je volledige klantenservice of storingsdienst wil uitbesteden, wij zijn er voor jou.
Neem gerust contact op via onderstaand formulier of plan direct een afspraak in, dan kijken we samen hoe we jouw klantenservice naar een hoger niveau gaan tillen!
Met hulp van DIRECT Klantcontact optimaliseer je in één keer al je klantcontact. In het vervolg ben je via alle denkbare klantcontactkanalen bereikbaar, 24/7, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar. Onze klantenservicemedewerkers staan jouw klanten in jouw taal te woord, op de momenten dat jij dit wenst. Ook als dit midden in de nacht is.
Wij verruimen je openingstijden flink en je bent voortaan altijd te bereiken. We handelen snel, professioneel, klantgericht en volgens jouw instructies de binnenkomende gesprekken af. Schakel DIRECT in en uit wanneer je daar behoefte aan hebt.
DIRECT Klantcontact is meer dan 30 jaar specialist op het gebied van klantcontact. We verzorgen de bereikbaarheid voor ruim 600 organisaties door heel Nederland. Daarnaast zijn wij dé partner voor jouw 24/7 bereikbaarheid. Wij staan 365 dagen per jaar en 24/7 paraat om jouw klanten op te vangen. Complexe zaken, storingen en klantvragen worden gefilterd en kunnen sneller en effectiever worden verholpen of beantwoord. We noteren terugbelverzoeken, plannen afspraken en-/of schakelen direct een monteur in, direct in jouw systemen. Zo komt de klantbehoefte weer centraal te staan. Wij bieden je graag de meest flexibele oplossingen om jou uit te laten blinken in klantcontact. De offline klantenservice (telefoonservice) kunnen we supersnel voor je opzetten. Mocht het je niet bevallen, kun je elk moment opzeggen. We doen alles om jouw klanten de beste ervaring te bieden.
Na elk afgehandeld telefoontje ontvang je automatisch via de e-mail een gespreksverslag, waarin je precies kunt zien wat er is gezegd en welke actie er eventueel nog nodig is.
Wil je een direct overzicht van alle afgehandelde gesprekken in één maand? Dan heb je de optie om maandelijks een maandrapportage te ontvangen.
Je klantenservice uitbesteden? Het kan gewoon. Het is namelijk niet zo spannend als je zou denken. Tuurlijk klinkt het eng dat andere mensen voor jou de telefoon gaan opnemen en jouw klanten te woord gaan staan. Maar zoals wij graag zeggen: Geen zorgen. 😉
Lees meerWil je jouw klantenservice naar een hoger niveau tillen, maar wil je eerst ervaren wat dat precies betekent? Dat begrijpen wij heel goed. Daarom bieden we bij DIRECT Klantcontact een geheel vrijblijvende …
Lees meerIn het ondernemerschap is klanttevredenheid de sleutel tot succes. Wij weten als experts in klantcontact dat het effectief omgaan met klachten niet alleen problemen oplost, maar ook klant loyaliteit opbouwt. Maar hoe zet je …
Lees meerJoyce vertelt je er alles over in een gratis vrijblijvend demo-gesprek van 30 minuten!