Het belang van persoonlijk en snel contact op ieder kanaal

In een tijd waarin je gasten gewend zijn aan snelheid en gemak, is het cruciaal om op elk kanaal direct bereikbaar te zijn. Of ze nu de voorkeur geven aan een telefoontje, een appje, een snelle e-mail of een vraag via hun favoriete social media kanaal, ze verwachten snelle en persoonlijke service. Hier maakt onze omnichannelservice hét verschil voor jouw gasten. Elke vraag, hoe simpel of ingewikkeld ook, wordt direct opgepakt door een specialistisch team. Het streven? Een oplossing bij het eerste contactmoment, ook wel bekend als de first-time-fix. Dit zorgt niet alleen voor tevreden gasten, maar ook voor vertrouwen in jouw service. Daar wordt iedereen blij van!

Ook jij kan op ieder kanaal uitblinken in klantcontact

Uitmuntend klantcontact op alle kanalen klinkt misschien lastig te bereiken, maar het is erg eenvoudig. In principe schakel je al je contact door naar ons. Vanaf dat moment zijn wij elke moment van de dag bezig om jouw gasten blij te maken. We kunnen in jouw systemen werken, zodat we het ideale verlengstuk zijn van jouw bedrijf. Het maakt niet uit of je een groot recreatiepark runt of een kleine onderneming, wij laten je klantenservice op ieder kanaal schitteren voor één consistente gastbeleving. Dat is nog eens uitblinken in klantcontact!

Gasttevredenheid door het dak!

Het resultaat van deze 24/7 omnichannel klantcontactservice? Blije gasten, ongeacht het moment waarop ze jouw hulp nodig hebben. Hun vragen worden snel en persoonlijk beantwoord, wat ervoor zorgt dat je gasten zich écht gehoord voelen. Dat leidt tot een hoge gasttevredenheid; waar het uiteindelijk om draait. Dus waarom nog wachten? Met DIRECT Klantcontact zorg je ervoor dat jouw gasten altijd met een glimlach hun vakantie beleven, en jij de rust hebt dat alles soepel verloopt.

Wij zorgen ervoor dat je op ieder kanaal altijd bereikbaar bent, zonder er ook maar een seconde wakker van te liggen.

Bezoek ons op Recreatie Vakbeurs 2024!

Op 12, 13 én 14 november staan wij op de Recreatie Vakbeurs in Harderberg, dé beurs voor een toekomstbestendige recreatiebranche. We kunnen niet wachten om bezoekers te informeren en enthousiasmeren over effectief klantcontact in de recreatiesector. We nodigen je graag uit om ons te bezoeken op stand 410. Zien we je daar? Inschrijven doe je via onderstaande button!

Maak kennis met onze kennisbank.

Blink uit in klantcontact
28 januari 2025

In een tijd waarin klanten 24/7 bestellingen kunnen plaatsen en steeds meer verwachten, is de sleutel tot succes voor jouw webshop niet alleen bereikbaarheid, maar ook échte verbinding. Klanten willen zich gehoord …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
20 januari 2025

Bij DIRECT klantcontact geloven we in het maken van impact. Onze missie gaat verder dan alleen een goede service bieden; we streven naar een ervaring die klanten raakt, verrast en vooral blij maakt. Hoe doen we dat? Door …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
13 december 2024

Klantenservice is echt een vak. Het is meer dan ‘oh ik neem wel even op’ en hopen dat het goed komt. Het vereist een flinke dosis empathie, goed luisteren, doorvragen, effectief problemen oplossen en efficiënt informatie opzoeken. …

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT