Dit zijn wij
23 september 2024

Op donderdag 12 september vond de veertiende editie plaats van CorporatiePlein: dé beurs voor woningcorporaties, met het thema ‘Digitale Transformatie’. Dit jaar stonden we er voor het eerst met DIRECT Klantcontact. Lees hier meer over de mensen van woningcorporaties.

Lees verder
Dit zijn wij
15 augustus 2024

Woningcorporaties zorgen dag in dag uit voor een fijn thuis, waar ze hun handen al aan vol hebben. Daarom ontzorgen wij corporaties met 24/7 bereikbaarheid waar mens en kennis centraal staan. Op donderdag 12 september staan wij op CorporatiePlein 2024. Zien we je daar?

Lees verder
Dit zijn wij
24 juli 2024

Onze financiële rots in de branding: maak kennis met onze altijd opgewekte Patrick Magendans. Inmiddels meer dan één jaar werkzaam als Financieel Manager bij DIRECT Klantcontact, waar we superblij mee zijn!

Lees verder
Blink uit in klantcontact
20 juni 2024

Afgelopen dinsdag verscheen de 2e editie van CorporatieGids Magazine 2024. Hierin vind je een interview met SSH&: een Nijmeegse woningcorporatie voor studenten én trouwe klant van ons sinds 2019. Rico Visser en Ko Roelofs (SSH&) …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
14 maart 2024

CorporatieGids Magazine 2024 ligt weer op de deurmat! En deze editie is er niet zomaar één… In deze uitgave vertellen niemand minder dan Marco en Ilona van Stichting de Woonmensen over hoe je …

Lees verder
Klantverhalen
04 januari 2024

Samen met Direct Klantcontact zorgen we ervoor dat we voor onze huurders 24 uur per dag bereikbaar zijn. Overdag nemen wij …

Lees verder
Klantverhalen
20 december 2023

Het fijnste aan de samenwerking vind ik dat we na sluitingstijd en in het weekend het werk kunnen toevertrouwen aan een andere partij.

Lees verder
Blink uit in klantcontact
23 november 2023

De Nederlandse consument heeft Black Friday volledig omarmd. Zo bleek uit recentelijk onderzoek van Klarna dat 49% van de Nederlandse shoppers massaal op Black Friday wachten om koopjes te scoren. Black Friday …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
02 maart 2023

De beste service is persoonlijke service. En dat zeggen we niet zomaar. Want wist je dat 90% van alle positieve klantervaringen ontstaan door het oplossen van problemen en het geven van extra aandacht? Ja, je leest het goed. Niet snelheid maar …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
18 augustus 2022

Uit recent onderzoek van is gebleken dat veel bedrijven en organisaties in Nederland de telefonische bereikbaarheid niet op orde hebben. Mensen krijgen vaak geen gehoor of moeten lang wachten, voordat ze worden …

Lees verder
Klantverhalen
16 mei 2022

Om mijn eigen mensen te beschermen, investeer ik graag wat meer in een externe klantenservice voor de 24/7 bereikbaarheidsdienst.

Lees verder
Blink uit in klantcontact
28 december 2021

Door de nodige corona-maatregelen zijn de niet-essentiële winkels gesloten en zijn de meeste Nederlandse consumenten direct aan het online winkelen geslagen. Gelukkig gloort er licht aan de horizon. Want de ‘click-en-collect’ methode …

Lees verder
Klantverhalen
18 augustus 2021

Stadsparkeren is een landelijke aanbieder van belparkeren in de ruimste zin van het woord. Gebruikers kunnen betaald parkeren …

Lees verder
Klantverhalen
29 april 2021

Professioneel in de omgang en uitvoer. Flexibel door tijdens geplande piekmomenten een stap extra te zetten en onze medewerkers te ontzorgen.

Lees verder
Bellen Bel DIRECT