Wij kennen de markt, je product én je klanten.

In de installatietechniek is 24/7 bereikbaarheid onmisbaar. Denk aan belangrijke systemen die onverwacht uitvallen, zoals een beveiligingssysteem, een warmtepomp of een laadpaal. En zulke storingen komen nooit gelegen, maar dat is juist jouw moment om te schitteren! Wij helpen je met telefonische bereikbaarheid op ieder moment. Met onze jarenlange ervaring, technische kennis en super-volledige scripts, lossen wij jouw storingen snel en efficiënt op, via elk gewenst kanaal. Daar laden je klanten gegarandeerd van op. 😉

Waarom bedrijven voor ons kiezen …

Wij zijn écht 24/7 bereikbaar.
7 dagen in de week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar voor jouw klanten.
Bij ons kan je flexibel op- en afschalen.
Heb je het even te druk of is het juist rustig? Wij veren mee met jouw behoeftes.
Wij werken in jouw systeem.
Wij werken veilig in jouw eigen systeem (BPO). Zo hoef jij er niet naar om te kijken!
Wij zorgen voor blije klanten.
Meer dan 60% van de binnenkomende vragen in één keer afgehandeld.
Dat DIRECT al zo veel installatietechniekbedrijven ondersteunt, is een geruststellende gedachte.
Bart van Uuden - Van der Sluis

Een technische storingsdienst die altijd aan staat.

Bij DIRECT Klantcontact zijn we gespecialiseerd in de installatietechniek, waardoor we jouw storingsmeldingen razendsnel en efficiënt afhandelen. Of het nu gaat om goed doorvragen en telefonische instructies geven of direct een monteur inplannen, wij regelen het. Met ons super-volledige script en toegang tot jouw systeem lossen we problemen vaak direct op. En dat 24 uur per dag, 365 dagen per jaar. Zo blijf jij zorgeloos installeren én profiteren van blije klanten!

Extra blije klanten met onze oplossingen.

Telefoonservice

Via een belletje kunnen je klanten snel vragen stellen, afspraken maken of spoedmeldingen doorgeven. Met onze efficiënte telefoonservice ben je altijd bereikbaar – ook als jij dat niet bent!

  • 24/7 bereikbaar
  • 60% is geholpen met 1 gesprek
  • Flexibel op- en afschalen
  • Veilig werken in jouw eigen systeem (BPO)
Ontdek jouw oplossing
Vanaf €1,68 per gesprek
Omnichannelservice

Creëer een naadloze en persoonlijkere klantervaring met omnichannel klantenservice. Meerdere kanalen, één consistente klantbeleving. Dat is nog eens uitblinken in klantcontact!

  • Overal en altijd bereikbaar
  • Nóg persoonlijkere klantervaring
  • Flexibel op- en afschalen
  • Veilig werken in jouw eigen systeem (BPO)

Elke dag zijn wij bezig om jouw klanten blij te maken. Dit doen we door hun oproep direct op te nemen en zo snel mogelijk een gepaste oplossing te bieden. Hierdoor zorgen we ervoor dat 99,8% van de klanten tevreden hun telefoon weer ophangt.

Hoe werkt de 24/7 storingsdienst?

Het is heel simpel: wij helpen je klanten verder aan de storingslijn met onze eigen (technische) kennis én die van jou. Daarmee zijn wij het verlengstuk van jouw organisatie. Zo werkt het:

  • We beginnen met het in kaart brengen van jouw bedrijf en veelvoorkomende klantvragen;
  • Vervolgens stellen we een service op maat op;
  • Na een geslaagde testperiode is jouw 24/7 storingsdienst een feit!

Verhalen van onze opdrachtgevers.

 

DIRECT Klantcontact sluit aan bij de werkwijze van Van der Sluis Technische Bedrijven.

Lees het verhaal

Goed bereikbaar zijn wanneer klanten te maken hebben met storingen en calamiteiten buiten reguliere tijden is natuurlijk erg belangrijk, DIRECT Klantcontact …

Lees het verhaal

“Snelheid is alles. DIRECT Klantcontact verzorgt voor ons alle meldingen die via de telefoon binnenkomen en alle geautomatiseerde …

Lees het verhaal
Meer klantverhalen
Contact

Jouw klantenservice naar een hoger niveau? Regelen we!

Of je nu beter bereikbaar wil zijn in een sterk veranderende markt, hulp op piekmomenten nodig hebt of met een gerust hart je volledige klantenservice of storingsdienst wil uitbesteden, wij zijn er voor jou.

Neem gerust contact op via onderstaand formulier of plan direct een afspraak in, dan kijken we samen hoe we jouw klantenservice naar een hoger niveau gaan tillen!

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier

Marketinginformatie

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
https://www.directklantcontact.nl/wp-content/uploads/2024/05/Rob-Contact.jpg

Maak kennis met onze kennisbank.

Blink uit in klantcontact
23 november 2023

De dagen zijn steeds korter en kouder aan het worden. Voor veel mensen betekent dat lekker de knusheid en warmte binnenshuis opzoeken. Voor bedrijven in de installatiebranche is dit ook het moment om te …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
23 november 2023

De wintermaanden kunnen een drukke periode zijn vanwege de gevolgen van onverwachte weersomstandigheden. Kou, kapotte cv-ketels, bevroren leidingen en meer kunnen veel invloed hebben op je planning …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
13 juli 2023

Uit onderzoek blijkt dat één op de zes huishoudens jaarlijks problemen ervaart met de verwarming. Wanneer de trouwe cv-ketel het even begeeft, dan is het letterlijk in de kou zitten. Een ding is zeker, de dagen zijn korter …

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT