In de installatietechniek is 24/7 bereikbaarheid geen luxe, maar een must. Een uitgevallen beveiligingssysteem, warmtepomp of laadpaal? Storingen komen nooit gelegen, maar daarom zijn wij er voor jou! Met onze technische kennis uit ervaring en uitgebreide scripts helpen we jouw klanten snel en efficiënt verder aan de telefoon. Is het urgent? Dan sturen we zo de juiste monteur aan. Zo verhoog je niet alleen de klanttevredenheid, maar blijf je ook altijd in verbinding.
Bij DIRECT klantcontact weten we dat een goede 24/7 storingsdienst hét verschil kan maken. Daarom handelen we storingsmeldingen snel en efficiënt af. Of het nu gaat om instructies op afstand of het aansturen van een monteur bij noodgevallen, wij regelen het. Met scripts, technische kennis en toegang tot jouw systemen lossen we problemen vaak direct op. Het resultaat? Een storingslijn die altijd bereikbaar is, zodat jij zorgeloos aan het werk kan en je klanten tevreden blijven!
Maak van elk contactmoment een kans om te verbinden met je klanten! Met onze 24/7 klantenservice, afgestemd op de behoeften van de installatietechniek, staan we altijd klaar – via telefoon, chat, e-mail en WhatsApp. Word ook een uitblinker in klantcontact!
Of het nu gaat om een snelle vraag, een terugbelverzoek of een dringende storing, jouw klanten krijgen direct gehoor. Met onze efficiënte telefoonservice ben je altijd bereikbaar – ook als jij dat niet bent!
Of je klanten nu bellen, appen of mailen, wij zorgen voor een naadloze en persoonlijke ervaring op elk kanaal. Meerdere manieren om contact op te nemen, één krachtige klantbeleving!
Elke dag zijn wij bezig om jouw klanten blij te maken. Dit doen we door hun oproep direct op te nemen en zo snel mogelijk een gepaste oplossing te bieden. Hierdoor zorgen we ervoor dat 99,8% van de klanten tevreden hun telefoon weer ophangt.
Altijd bereikbaar, altijd paraat. Of het nu een storing midden in de nacht is, een spoedmelding op een feestdag of een vraag tijdens jouw welverdiende vakantie – wij zorgen ervoor dat jouw klanten snel en professioneel geholpen worden.
De installatietechniek staat nooit stil – klanten rekenen op snelle service en directe oplossingen bij storingen en technische vragen. Hoe goed is jouw bereikbaarheid op deze cruciale momenten? En voldoet jouw klantenservice aan de hoge verwachtingen van vandaag?
Met de Klantenservice Checklist ontdek je direct hoe je jouw dienstverlening naar een hoger
niveau tilt:
Nieuwsgierig hoe anderen onze dienstverlening ervaren? Al meer dan 600 bedrijven gingen je voor.
Lees hier de succesverhalen van onze opdrachtgevers!
DIRECT Klantcontact sluit aan bij de werkwijze van Van der Sluis Technische Bedrijven.
Goed bereikbaar zijn wanneer klanten te maken hebben met storingen en calamiteiten buiten reguliere tijden is natuurlijk erg belangrijk, DIRECT Klantcontact …
“Snelheid is alles. DIRECT Klantcontact verzorgt voor ons alle meldingen die via de telefoon binnenkomen en alle geautomatiseerde …
Of je nu je bereikbaarheid wilt verbeteren, extra ondersteuning nodig hebt tijdens piekmomenten of je volledige klantenservice en 24/7 storingsdienst wilt uitbesteden – wij staan voor je klaar.
Neem gerust contact op via onderstaand formulier of plan direct een afspraak in, dan kijken we samen hoe we jouw klantenservice naar een hoger niveau gaan tillen!
Hier vind je een overzicht met veelgestelde vragen over klantenservice uitbesteden en de daarbij horende antwoorden. Staat je vraag er niet tussen? Check dan onze veelgestelde vragen pagina of neem gerust contact met ons op!
Bij DIRECT Klantcontact geloven we in de kracht van goed opgeleide klantadviseurs. Onze medewerkers worden voortdurend getraind om op de juiste en professionele manier antwoord te geven op vragen van jouw patiënten, ongeacht de branche waarin je actief bent. We bieden individuele coaching en uitgebreide e-learnings aan, waardoor onze klantadviseurs zich voortdurend kunnen ontwikkelen. Deze e-learnings zijn beschikbaar in een speciale online omgeving en zijn afgestemd op verschillende branches en in sommige gevallen op een bedrijf. Ze zijn onderverdeeld in verschillende niveaus, en medewerkers kunnen door middel van het behalen van examens doorgroeien naar hogere niveaus. Op deze manier blijven onze klantadviseurs altijd leren en groeien in kennis.
De juiste vaardigheden
Bij DIRECT Klantcontact besteden we niet alleen aandacht aan inhoudelijke kennis, maar ook aan andere belangrijke vaardigheden die essentieel zijn in klantcontact. We trainen onze medewerkers op verschillende aspecten, waaronder:
Kennis continueren
Bij DIRECT Klantcontact vinden we het continu blijven leren en slimmer worden heel belangrijk. Dit betekent dat we met een continue ‘learning loop’ werken waarbij elke wijziging automatisch wordt meegenomen in onze ontwikkeltrajecten. Onze e-learnings worden nauwkeurig geüpdatet wanneer er wijzigingen plaatsvinden. Op die manier gaat kennis nooit verloren. Wijzigingen binnen je organisatie kun je altijd doorgeven aan onze helpdesk, zodat we deze aanpassingen direct door kunnen voeren in zowel het script als de e-learnings.
Conclusie
Bij DIRECT Klantcontact streven we ernaar om klantcontactmedewerkers continu te laten leren en groeien. Door middel van individuele coaching en e-learnings kunnen ze zich zowel inhoudelijk als op het gebied van vaardigheden ontwikkelen. Onze medewerkers worden getraind om telefoongesprekken op een professionele en klantgerichte manier af te handelen. Ze beschikken over de juiste vaardigheden, zoals gespreksvaardigheden, analysevaardigheden en oplossingsgerichte antwoorden. Op deze manier zorgen we ervoor dat onze klantcontactmedewerkers altijd de beste service kunnen bieden en blijven groeien in kennis en vaardigheden.
Ja zeker! Voordat je je officieel aanmeldt voor onze dienstverlening, bieden we je de mogelijkheid om het zelf te ervaren. In een gratis proefperiode van 2 weken kun je ontdekken wat onze telefoonservice kan bijdragen aan jouw organisatie. Dit is geheel vrijblijvend en zonder verplichtingen. Voor meer informatie of direct aanmelden, ga dan naar onze proefperiode pagina.
Wij zetten ons volledig in om jouw bedrijf zo snel mogelijk te ondersteunen. Binnen 24 uur zitten onze klantadviseurs voor jouw klanten klaar, vanaf het moment dat wij de door jou ondertekende overeenkomst hebben ontvangen. Mocht je écht haast hebben, geef het bij ons aan. We doen ons best je dezelfde dag te helpen.
Ja, het is mogelijk om inzicht te krijgen in gespreksverslagen. Na elk afgehandeld telefoontje ontvang je automatisch via de e-mail een gespreksverslag, waarin je precies kunt zien wat er is gezegd en welke actie er eventueel nog nodig is.
Wil je een direct overzicht van alle afgehandelde gesprekken in één maand? Dan heb je de optie om maandelijks een maandrapportage te ontvangen.
Onlangs verschenen onze Judith en Deniz Akdag, teammanager bij Eneco, in het vakblad Installatie Totaal. In het interview vertellen ze in detail over de succesvolle samenwerking …
Lees meerDe dagen zijn steeds korter en kouder aan het worden. Voor veel mensen betekent dat lekker de knusheid en warmte binnenshuis opzoeken. Voor bedrijven in de installatiebranche is dit ook het moment om te …
Lees meerDe wintermaanden kunnen een drukke periode zijn vanwege de gevolgen van onverwachte weersomstandigheden. Kou, kapotte cv-ketels, bevroren leidingen en meer kunnen veel invloed hebben op je planning …
Lees meer