Technische klantenservice uitbesteden = 24/7 bereikbaar.

In de installatietechniek is 24/7 bereikbaarheid geen luxe, maar een must. Een uitgevallen beveiligingssysteem, warmtepomp of laadpaal? Storingen komen nooit gelegen, maar daarom zijn wij er voor jou! Met onze technische kennis uit ervaring en uitgebreide scripts helpen we jouw klanten snel en efficiënt verder aan de telefoon. Is het urgent? Dan sturen we zo de juiste monteur aan. Zo verhoog je niet alleen de klanttevredenheid, maar blijf je ook altijd in verbinding.

 

Waarom de installatietechniek voor ons kiest …

Altijd bereikbaar, altijd service.

Storingen wachten niet. Wij ook niet. We staan 24/7 klaar, zodat jouw klanten altijd geholpen worden.

Schaal op of af wanneer jij wil.

Druk of rustig? Wij bewegen met je mee, zodat je klantenservice altijd perfect aansluit op jouw behoefte.

Wij werken in jouw systeem.

Veilig en direct in jouw systemen (BPO), zonder extra werk voor jou. Efficiënt en naadloos.

Persoonlijk contact, blije klanten.

Meer dan 60% van de vragen lossen we direct op. Deskundig, vriendelijk en betrouwbaar.
Dat DIRECT al zo veel installatietechniekbedrijven ondersteunt, is een geruststellende gedachte.
Bart van Uuden - Van der Sluis

Een technische storingsdienst die 24/7 aan staat.

Bij DIRECT klantcontact weten we dat een goede 24/7 storingsdienst hét verschil kan maken. Daarom handelen we storingsmeldingen snel en efficiënt af. Of het nu gaat om instructies op afstand of het aansturen van een monteur bij noodgevallen, wij regelen het. Met scripts, technische kennis en toegang tot jouw systemen lossen we problemen vaak direct op. Het resultaat? Een storingslijn die altijd bereikbaar is, zodat jij zorgeloos aan het werk kan en je klanten tevreden blijven!

Onze klantcontact diensten voor de installatietechniek.

Maak van elk contactmoment een kans om te verbinden met je klanten! Met onze 24/7 klantenservice, afgestemd op de behoeften van de installatietechniek, staan we altijd klaar – via telefoon, chat, e-mail en WhatsApp. Word ook een uitblinker in klantcontact!

Telefoonservice

Of het nu gaat om een snelle vraag, een terugbelverzoek of een dringende storing, jouw klanten krijgen direct gehoor. Met onze efficiënte telefoonservice ben je altijd bereikbaar – ook als jij dat niet bent!

  • 24/7 bereikbaar
  • 60% is geholpen met 1 gesprek
  • Flexibel op- en afschalen
  • Veilig werken in jouw eigen systeem (BPO)
Ontdek jouw oplossing
Vanaf €1,75 per gesprek

Omnichannel klantenservice

Of je klanten nu bellen, appen of mailen, wij zorgen voor een naadloze en persoonlijke ervaring op elk kanaal. Meerdere manieren om contact op te nemen, één krachtige klantbeleving!

  • Overal en altijd bereikbaar
  • Nóg persoonlijkere klantervaring
  • Flexibel op- en afschalen
  • Veilig werken in jouw eigen systeem (BPO)

Elke dag zijn wij bezig om jouw klanten blij te maken. Dit doen we door hun oproep direct op te nemen en zo snel mogelijk een gepaste oplossing te bieden. Hierdoor zorgen we ervoor dat 99,8% van de klanten tevreden hun telefoon weer ophangt.

Wat kunnen wij nog meer voor de installatietechniek betekenen?

Altijd bereikbaar, altijd paraat. Of het nu een storing midden in de nacht is, een spoedmelding op een feestdag of een vraag tijdens jouw welverdiende vakantie – wij zorgen ervoor dat jouw klanten snel en professioneel geholpen worden.

Download jouw gratis gids

De Klantenservice Checklist.

De installatietechniek staat nooit stil – klanten rekenen op snelle service en directe oplossingen bij storingen en technische vragen. Hoe goed is jouw bereikbaarheid op deze cruciale momenten? En voldoet jouw klantenservice aan de hoge verwachtingen van vandaag?

Met de Klantenservice Checklist ontdek je direct hoe je jouw dienstverlening naar een hoger
niveau tilt:

  • Direct inzicht in verbeterpunten voor betere bereikbaarheid en service.
  • Praktische handvatten voor concrete acties.
  • Binnen no-time een klantgerichte en optimale klantenservice.

 

Wat onze opdrachtgevers over ons zeggen.

Nieuwsgierig hoe anderen onze dienstverlening ervaren? Al meer dan 600 bedrijven gingen je voor.
Lees hier de succesverhalen van onze opdrachtgevers!

 

DIRECT Klantcontact sluit aan bij de werkwijze van Van der Sluis Technische Bedrijven.

Lees het verhaal

Goed bereikbaar zijn wanneer klanten te maken hebben met storingen en calamiteiten buiten reguliere tijden is natuurlijk erg belangrijk, DIRECT Klantcontact …

Lees het verhaal

“Snelheid is alles. DIRECT Klantcontact verzorgt voor ons alle meldingen die via de telefoon binnenkomen en alle geautomatiseerde …

Lees het verhaal
Meer klantverhalen
Contact

Jouw klantenservice naar een hoger niveau? Regelen we!

Of je nu je bereikbaarheid wilt verbeteren, extra ondersteuning nodig hebt tijdens piekmomenten of je volledige klantenservice en 24/7 storingsdienst wilt uitbesteden – wij staan voor je klaar.

Neem gerust contact op via onderstaand formulier of plan direct een afspraak in, dan kijken we samen hoe we jouw klantenservice naar een hoger niveau gaan tillen!

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier

Marketinginformatie

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
https://www.directklantcontact.nl/wp-content/uploads/2024/05/Rob-Contact.jpg

Veelgestelde vragen over klantenservice uitbesteden voor de installatietechniek.

Hier vind je een overzicht met veelgestelde vragen over klantenservice uitbesteden en de daarbij horende antwoorden. Staat je vraag er niet tussen? Check dan onze veelgestelde vragen pagina of neem gerust contact met ons op!

Bij DIRECT Klantcontact geloven we in de kracht van goed opgeleide klantadviseurs. Onze medewerkers worden voortdurend getraind om op de juiste en professionele manier antwoord te geven op vragen van jouw patiënten, ongeacht de branche waarin je actief bent. We bieden individuele coaching en uitgebreide e-learnings aan, waardoor onze klantadviseurs zich voortdurend kunnen ontwikkelen. Deze e-learnings zijn beschikbaar in een speciale online omgeving en zijn afgestemd op verschillende branches en in sommige gevallen op een bedrijf. Ze zijn onderverdeeld in verschillende niveaus, en medewerkers kunnen door middel van het behalen van examens doorgroeien naar hogere niveaus. Op deze manier blijven onze klantadviseurs altijd leren en groeien in kennis.

De juiste vaardigheden

Bij DIRECT Klantcontact besteden we niet alleen aandacht aan inhoudelijke kennis, maar ook aan andere belangrijke vaardigheden die essentieel zijn in klantcontact. We trainen onze medewerkers op verschillende aspecten, waaronder:

  • Gespreksvaardigheden: Onze medewerkers worden getraind in intonatie, empathie, bewust luisteren en het nemen van leiding in een gesprek.
  • Analysevaardigheden: We leren onze medewerkers de juiste vragen te stellen, informatie samen te vatten en door te vragen om de kern van het probleem te achterhalen.
  • Oplossingsgericht antwoorden: Onze klantcontactmedewerkers worden opgeleid om de juiste oplossingen per klant te bieden, correct door te verbinden en gemaakte afspraken na te komen.
    Door zowel te focussen op de kennis van de klant als op de vaardigheden van klantcontact, zijn onze medewerkers in staat om de beste service te bieden. Ze combineren de wereld van jouw klanten met de expertise van de klantcontactwereld.

Kennis continueren

Bij DIRECT Klantcontact vinden we het continu blijven leren en slimmer worden heel belangrijk. Dit betekent dat we met een continue ‘learning loop’ werken waarbij elke wijziging automatisch wordt meegenomen in onze ontwikkeltrajecten. Onze e-learnings worden nauwkeurig geüpdatet wanneer er wijzigingen plaatsvinden. Op die manier gaat kennis nooit verloren. Wijzigingen binnen je organisatie kun je altijd doorgeven aan onze helpdesk, zodat we deze aanpassingen direct door kunnen voeren in zowel het script als de e-learnings.

Conclusie

Bij DIRECT Klantcontact streven we ernaar om klantcontactmedewerkers continu te laten leren en groeien. Door middel van individuele coaching en e-learnings kunnen ze zich zowel inhoudelijk als op het gebied van vaardigheden ontwikkelen. Onze medewerkers worden getraind om telefoongesprekken op een professionele en klantgerichte manier af te handelen. Ze beschikken over de juiste vaardigheden, zoals gespreksvaardigheden, analysevaardigheden en oplossingsgerichte antwoorden. Op deze manier zorgen we ervoor dat onze klantcontactmedewerkers altijd de beste service kunnen bieden en blijven groeien in kennis en vaardigheden.

Ja zeker! Voordat je je officieel aanmeldt voor onze dienstverlening, bieden we je de mogelijkheid om het zelf te ervaren. In een gratis proefperiode van 2 weken kun je ontdekken wat onze telefoonservice kan bijdragen aan jouw organisatie. Dit is geheel vrijblijvend en zonder verplichtingen. Voor meer informatie of direct aanmelden, ga dan naar onze proefperiode pagina.

Wij zetten ons volledig in om jouw bedrijf zo snel mogelijk te ondersteunen. Binnen 24 uur zitten onze klantadviseurs voor jouw klanten klaar, vanaf het moment dat wij de door jou ondertekende overeenkomst hebben ontvangen. Mocht je écht haast hebben, geef het bij ons aan. We doen ons best je dezelfde dag te helpen.

Ja, het is mogelijk om inzicht te krijgen in gespreksverslagen. Na elk afgehandeld telefoontje ontvang je automatisch via de e-mail een gespreksverslag, waarin je precies kunt zien wat er is gezegd en welke actie er eventueel nog nodig is.

Wil je een direct overzicht van alle afgehandelde gesprekken in één maand? Dan heb je de optie om maandelijks een maandrapportage te ontvangen.

Ik heb een andere vraag

Maak kennis met onze kennisbank.

Blink uit in klantcontact
11 maart 2025

Onlangs verschenen onze Judith en Deniz Akdag, teammanager bij Eneco, in het vakblad Installatie Totaal. In het interview vertellen ze in detail over de succesvolle samenwerking …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
23 november 2023

De dagen zijn steeds korter en kouder aan het worden. Voor veel mensen betekent dat lekker de knusheid en warmte binnenshuis opzoeken. Voor bedrijven in de installatiebranche is dit ook het moment om te …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
23 november 2023

De wintermaanden kunnen een drukke periode zijn vanwege de gevolgen van onverwachte weersomstandigheden. Kou, kapotte cv-ketels, bevroren leidingen en meer kunnen veel invloed hebben op je planning …

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT