Om een optimale bereikbaarheid te kunnen garanderen tijdens het piekseizoen is het goed om te weten dat we als partner in klantinteractie erg afhankelijk zijn van verwachte cijfers en forecasts. Hoe eerder je deze met ons deelt, hoe beter wij ons kunnen voorbereiden en samen met jou voor blije klanten kunnen zorgen.
Een van de belangrijkste krachten achter onze service is het feit dat we onze klantadviseurs in het klantcontact centrum continu trainen. Zo beschikken onze klantadviseurs over veel kennis om direct klanten te kunnen helpen met technische problemen. Daarmee ontlasten we de servicemonteur in het veld, die op dat moment hard nodig is, en helpen we de klant snel, goed en empathisch uit een vervelende situatie. En dát zal de klant blijven onthouden als hij aan jouw merk of bedrijf denkt. Ook nieuwe opdrachtgevers kunnen deze service altijd van ons verwachten: zoals gezegd trainen we onze klantadviseurs continu en jouw technische informatie valt daar meteen onder zodra je bij ons aan boord stapt.
Naast informatieve training is onze jarenlange ervaring met het verzorgen van storingsdiensten een belangrijke kracht achter onze service. Onze klantadviseurs zijn volledig bekent met de installatiebranche, veelvoorkomende problemen, en wat er precies nodig is voor iedere klant om opgelucht en tevreden het gesprek af te kunnen ronden. Hierdoor kunnen klantadviseurs tijdig patronen herkennen en nog sneller tot een oplossing komen samen met de klant.
Een van de voornaamste redenen voor bedrijven om er (tijdelijk) voor te kiezen een professionele partner in klantcontact in te schakelen, is simpelweg dat onvoorspelbare tijden veel van je capaciteit, planning en werving kunnen vragen. Wij hebben altijd voldoende klantadviseurs ter beschikking om snel op- en af te schalen naar de behoefte van onze opdrachtgevers. Zo veren we met de pieken en dalen mee.
Als we het hebben over optimale bereikbaarheid tijdens het piekseizoen, dan hebben we het niet alleen over het bieden van snelle en goede oplossingen voor bellende klanten. Optimale bereikbaarheid is voor ons het te allen tijde kunnen helpen van klanten, waar ze zich dan ook bevinden. Je telefoonservice uitbesteden is misschien het eerste waar je aan denkt, maar klanten stellen tegenwoordig hun vragen niet alleen maar via de telefoon. Een Instagram dm of een reactie op Facebook is tegenwoordig zo gestuurd en ook deze klanten willen graag snel te woord gestaan worden. Daarom staan wij ook voor klanten klaar op e-mail, live chat, en sociale media. We zijn 24 uur bereikbaar per dag voor 365 dagen per jaar. Zo kunnen we ook buiten kantoortijden ál je klanten snel helpen met hun technische vragen, zonder dat er meteen een servicemonteur uit bed gebeld hoeft te worden.
Hopelijk heeft dit artikel wat inspiratie opgewekt voor de komende maanden. Zit je met vragen, of begin je je toch een beetje gespannen te voelen over de piekdrukte van het stookseizoen? Geen zorgen. We maken graag tijd voor je vrij om even te sparren, je vragen te beantwoorden of te overleggen. We kijken uit naar jouw bericht.
De feestdagen zijn voor veel mensen een magische tijd, maar voor bedrijven groeit de vraag naar producten of diensten enorm. Met een stralende klantenservice kun je niet anders dan pieken. Als cadeautje delen we graag onze beste tips met je!
Lees meerBlack Friday is een fenomeen dat de afgelopen jaren razendsnel in populariteit is gestegen onder Nederlandse consumenten. Uit onderzoek van Wunderkind blijkt dat 54% van de Nederlandse shoppers van plan is om zowel op …
Lees meerDe herfst brengt niet alleen prachtige kleuren en frisse temperaturen met zich mee, maar ook extra drukte door wateroverlast, lekkages en kapotte verwarmingen, waardoor je storingslijn al snel roodgloeiend staat. Bij DIRECT …
Lees meer