Blink uit in klantcontact
22 april 2024

Nog iets meer dan twee maanden te gaan, en dan is het officieel zomer in ons land. De zomerperiode betekent voor veel branches topdrukte. De recreatiebranche herkent zich daar vast en zeker in. Of je nu een camping, een vakantiepark, of een …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
15 februari 2024

Kwalitatief klantcontact is essentieel bij succesvol ondernemen. Tijdens klantinteracties maak je namelijk hét verschil door direct resultaat, flexibiliteit, een luisterend oor en meer te bieden. Je klant voelt zich hierdoor écht begrepen en zal zich sneller verbonden voelen met jouw bedrijf …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
23 november 2023

De dagen zijn steeds korter en kouder aan het worden. Voor veel mensen betekent dat lekker de knusheid en warmte binnenshuis opzoeken. Voor bedrijven in de installatiebranche is dit ook het moment om te …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
19 oktober 2023

De klant van tegenwoordig is een veeleisende klant die uitgaat van een gepersonaliseerde benadering en een hoogwaardige klantenservice. Kun je dat als bedrijf niet bieden? Dan stapt een klant met hetzelfde gemak …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
08 mei 2023

Stel je voor: je bent om 17:00 uur klaar met je werk en je wilt een bedrijf bereiken met een brandende vraag waar je al heel de dag mee in je hoofd zit. Je belt net na vijven. Maar helaas, het bedrijf dat je wilt bereiken is niet meer bereikbaar. Je krijgt …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
10 maart 2023

Het leveren van uitstekende service is waar jij voor de klant het verschil kan maken. Nu kan je hierin nog een stap verdergaan. Maar hoe doe je dit? Dit doe je door de regie bij de klant te leggen en ze de keuze te geven om zelf te bepalen via welk kanaal …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
06 december 2022

Vandaag de dag zijn er oneindig veel mogelijkheden voor klanten om contact te leggen met jouw bedrijf. Klanten verwachten dan ook gepersonaliseerde en relevante interactie. Het soort contact dat precies op de situatie is afgestemd, qua inhoud …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
14 november 2022

Black Friday komt eraan. Het is een overgewaaide trend uit Amerika. Een trend die blijvend een plek in onze samenleving heeft gekregen. Black Friday is hier to stay! Is dat een reden om in de stress te raken? Met de juiste voorbereiding op …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
12 september 2022

De lekkere warme zomerdagen zijn we langzamerhand achter ons aan het laten. Anticiperen op onvoorspelbare winterse weersomstandigheden wordt weer de orde van de dag. Een strenge winter kan betekenen, cv-ketels die niet …

Lees verder
Dit zijn wij
12 augustus 2022

Net voor de jaarwisseling, december 2021, mochten we Joyce Alberg als nieuwe accountmanager binnen DIRECT Klantcontact verwelkomen. Een échte Arnhemse, getrouwd én heeft twee kinderen. Een ontzettend …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
21 april 2022

Je overweegt al langer om de keuze te maken tussen het uitbesteden van je klantenservice of het toch zelf te doen. Het outsourcen van je klantenservice kan een goede manier zijn om je organisatie door de …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
19 april 2022

Steeds meer bedrijven willen hun klantenservice uitbesteden. Enerzijds omdat het heel veel tijd en effort scheelt. Anderzijds omdat het vaak goedkoper blijkt te zijn dan zelf doen. Een extern callcenter heeft vaak ook …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
04 augustus 2021

Uit onderzoek van DDMA blijkt dat maar liefst 72% van de respondenten e-mail als een steeds effectiever kanaal vindt om het dialoog met klanten aan te gaan. Sinds de corona crisis is er op het gebied van e-mail veel veranderd; e-mails versturen is belangrijker dan ooit. Erg verstandig …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
14 juli 2021

Coolblue is een van de grootste succesverhalen binnen het Nederlandse bedrijfsleven. Het bedrijf werd in 1999 opgericht als ‘studentenbedrijfje’, en is inmiddels is uitgegroeid tot een …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
19 november 2020

Recente onderzoeken van marktanalysebureau SAS en IT-dienstverlener Salesforce tonen aan dat de coronapandemie ertoe bijdraagt dat het bieden van een goede klantervaring meer dan ooit van het grootste belang …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
25 augustus 2020

Uit Brits onderzoek blijkt dat 52% van alle klantvragen via e-mail, social media en webformulieren onbeantwoord blijft. In het geval dat vragen wel beantwoord werden, duurde dat gemiddeld 29 uur en 27 minuten. Twitter blijkt momenteel …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
03 mei 2020

Consumenten willen meer dan ooit het gevoel krijgen dat het bedrijf van hun keuze daadwerkelijk om ze geeft. Hierbij maakt het geen verschil of ze een webshop, een fysieke winkel of een andere commerciële …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
23 oktober 2019

In Amerika is het al jarenlang een enorme hype, maar inmiddels kunnen we ook in Nederland niet meer om Black Friday heen. Waar in 2015 nog maar 35 Nederlandse webwinkels aan dit grootste e-commerce event ter wereld meededen, waren dat er …

Lees verder
Bellen Bel DIRECT