ZZP

Ook bereikbaar tijdens klantbezoek en buiten kantoortijden

HOE BEREIKBAAR BENT U VOOR (NIEUWE) KLANTEN?

Als ZZP-er moet u veel zelf doen en kunt u vaak niet gestoord worden. Bijvoorbeeld als u in een verkoopgesprek zit of aan het werk bent bij een klant. In het laatste geval weet men het niet te waarderen als u gaat bellen in de tijd die u hen in rekening brengt. Verder is het telefonisch bereik onderweg vaak niet optimaal. En misschien moet u zelfs 24/7 bereikbaar zijn voor het oplossen van storingen. Wanneer het te lang duurt voordat mensen contact met u krijgen, is dat niet bevorderlijk voor uw imago en het kan u klanten kosten.

PROFESSIONELE CONTACTSERVICE TEGEN SCHERPE TARIEVEN

DIRECT Klantcontact heeft bijna 25 jaar ervaring in bereikbaarheidsdiensten. We kunnen tijdens kantooruren fungeren als front-office om uw telefonische bereikbaarheid 100% te waarborgen. Onze vaste teleservice-mensen kunnen onder meer informatie verstrekken, terugbelafspraken inplannen, uw digitale agenda bijhouden en direct doorverbinden bij spoedeisende zaken. Ook het beantwoorden van e-mail behoort tot de mogelijkheden. Wilt u op 7 x 24 uur basis bereikbaar zijn voor storingsmeldingen? Ook dat kunnen we tegen zeer betaalbare tarieven voor u verzorgen.