Uitvaartbranche

Dag en nacht direct contact met uw bedrijf

HOE BEREIKBAAR BENT U VOOR NABESTAANDEN?

Bij een overlijden verwachten nabestaanden persoonlijke aandacht. Kunt u die op elk moment geven? Wanneer u in gesprek bent met nabestaanden van een andere familie, kunt u de telefoon en e-mails niet beantwoorden. Toch kan het gaan om een boodschap die direct actie van u vraagt. Ook wanneer iemand ’s avonds of nachts overlijdt, willen nabestaanden zo snel mogelijk contact met u hebben. Maar u moet wel voldoende nachtrust krijgen. Als u uitbesteding van de antwoordservice oveweegt zult u - terecht – hoge eisen stellen.

BEGRIPVOLLE AFHANDELING VAN TELEFOON EN MAIL

DIRECT Klantcontact verzorgt al jaren de bereikbaarheid van een groot aantal uitvaartondernemingen. Dat doen we vaak op 24/7 basis. Als u niet gestoord wilt worden, nemen onze teleservice-medewerkers de telefoon op met uw bedrijfsnaam. Het gaat om een vast team dat thuis is in uw branche en uw cliënten begripvol te woord staat. U kunt aangeven waarvoor u op welke momenten wél bereikbaar bent en of we dan de telefoon moeten doorschakelen of u een bericht moeten sturen. Ook de afhandeling van e-mail kunt u aan ons overdragen. Verder zijn we in te schakelen om afspraken te maken voor terugbellen of bezoek. Kortom, u beschikt over een team van receptionistes dat uw bedrijf professioneel vertegenwoordigd.