Recreatie

Ook bereikbaar wanneer iedereen te druk is

LAAT U GASTEN TELEFONISCH IN DE KOU STAAN?

U maakt heel wat meters in de recreatiebranche. Daarom is er niet altijd iemand in de buurt van de vaste telefoon. En wie in de weer is met bezoekers of andere zaken kan soms niet mobiel gestoord worden. Als uw bereikbaarheid te wensen over laat, ondergraaft dat uw reputatie en u loopt waarschijnlijk omzet mis. Ook als u onderling afspreekt wie verantwoordelijk is voor de telefoon, kan de wachttijd oplopen. Bijvoorbeeld omdat veel mensen tegelijk bellen of omdat de verantwoordelijke aan de balie gasten helpt. Terwijl telefonisch contact het visitekaartje van uw bedrijf is.

FLEXIBELE TELESERVICE TEGEN SCHERPE TARIEVEN

DIRECT Klantcontact zorgt dat u altijd bereikbaar bent. Als de telefoon vijf keer overgaat en niemand van u neemt op, doen wij dat voor u. Onze teleservice-mensen openen het gesprek met uw bedrijfsnaam en staan mensen vriendelijk te woord. U kunt ze ook instructies geven voor het afhandelen van telefoontjes. Bijvoorbeeld door aan te geven wie meer weet over welk onderwerp en hoe die hierover een bericht willen krijgen. Omdat we vaste teleservice medewerkers voor u inzetten, kunnen die standaardvragen beantwoorden en desgewenst reserveringen maken in uw systeem. Ook het afhandelen van routinezaken via e-mail is mogelijk. U kunt zich dus concentreren op uw gasten. En wij doen waar we goed in zijn tegen scherpe tarieven.