Skip to content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon
24/7 Klantcontact in de recreatiebranche
Want wij koesteren geluk, net zoals jij.

In de wereld van de recreatiebranche draait alles om plezier en blije gasten. Als ondernemer weet je dat een goede klantenservice essentieel is, want een tevreden gast komt graag terug! Je wilt je gasten optimaal ontzorgen en een onvergetelijke ervaring bieden, altijd en overal. In een maatschappij waar gasten dag en nacht kunnen bellen, ervaringen kunnen achterlaten en de concurrentie groot is, kan dat nog wel eens een uitdaging zijn…  

Geen zorgen, wij staan altijd voor jou en je gasten paraat, in de gehele recreatieve sector, van groot tot klein. Zelfs tijdens drukke vakantieperiodes waarin alles op z’n kop staat, een plotselinge storing die voor totale chaos zorgt of wanneer het weer roet in het eten gooit. Ons doel? Een glimlach verzorgen van begin tot eind!

Een klantenservice die altijd en direct bereikbaar is

DIRECT Klantcontact staat met opgeleide specialisten 24 uur per dag en 365 dagen per jaar met alle aandacht voor jouw gasten klaar. Of het nu hoogseizoen of laagseizoen is: wij springen bij voor storingen, vragen of klachten, zoals jij dat wilt. En terwijl wij dat doen, kan jij je volledig concentreren op het blij maken van je gasten. Zo loopt alles lekker door en maken we ondernemen samen makkelijk! Daarom zeggen wij geen zorgen, want wij vangen jou en jouw klanten 24/7 op.

De voordelen van 24/7 DIRECT Klantcontact

  • Je kunt je volledig richten op het blij maken van je gasten.
  • Jouw onderneming is zowel in het hoog- als laagseizoen goed bereikbaar.
  • Jouw klanten worden goed geholpen tijdens spontane piekmomenten en drukke periodes.
  • Potentiële klachten van jouw klanten worden meteen goed afgehandeld.
  • Je bent niet volledig afhankelijk van de beschikbaarheid van jouw personeel.
  • Jouw klanttevredenheid neemt toe door een goede bereikbaarheid en klantenservice.
  • Je genereert meer omzet, omdat jouw onderneming draaiende blijft tijdens drukte en tevreden gasten blijven terugkeren.

Hoe werkt de 24/7 storingsdienst?

DIRECT Klantcontact is het verlengstuk van jouw bedrijf. Omdat wij jouw instructies zorgvuldig opvolgen, heeft jouw klant niet door dat hij of zij door een externe partij wordt geholpen. Door continue training en onze ruime capaciteit kun jij via ons makkelijk op- en afschalen, zelfs ’s nachts of in het weekend. Zo ben jij 24/7 bereikbaar voor jouw klanten!

  • Uitgebreid onboarding proces 
  • Data gedreven informatie en forecasting 
  • Schaalbare capaciteit 
  • Professionele én veilige systemen 
  • Evaluatie en optimalisatie  

Zodra jij bij ons aan boord stapt, nemen we jouw bedrijf onder de loep en kijken we samen hoe we jouw klanten blij kunnen maken. Op basis van de informatie die jij met ons deelt, ontwikkelen onze specialisten passende scripts en stellen ze, indien gewenst, een bedrijfskenmerkende cursus op voor onze agents. Daarna testen we onze op maat gemaakte service bij jouw klanten en schaven we bij waar nodig om de ideale klantreis te kunnen bieden. Via ‘Mijn DIRECT Klantcontact’ heb jij direct inzage in het contact met jouw klanten en kun jij op ieder moment informatie toevoegen. Regelmatig evalueren we onze service om jouw klanten tevreden te houden.

24/7 bereikbaar

7 dagen in de week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar voor jouw klanten.

Flexibel op- en afschalen

Heb je het even te druk of is het juist rustig? Wij veren mee met jouw behoeftes.

> 60% first time fix

Meer dan 60% van de binnenkomende vragen in één keer afgehandeld.

In jouw systeem verwerkt

Wij werken veilig in jouw systemen. Zo hoef jij er niet naar om te kijken!

5 manieren om 24/7 klantenservice te bieden

Met deze 5 manieren om 24/7 klantenservice te bieden maak je van jouw onderneming een échte bereikbaarheidskampioen. Klanten willen altijd en overal geholpen worden. En dat kan. Download de gratis gids en leggen we het je uit!

  • Grote en kleine oplossingen
  • Beter bereikbaar zonder je personeel te belasten
  • Vandaag nog beginnen

Veelgestelde vragen over de 24/7 storingsdienst

Onder antwoordservice verstaan wij het eenvoudig en snel aannemen en doorzetten van boodschappen. Bij de telefoonservice zit hier ook een receptiefunctie aan gekoppeld. We kunnen aan de hand van de aangeleverde instructies inkomende telefoongesprekken naar de juiste persoon of afdeling doorverbinden, of een bericht aannemen voor de persoon in kwestie. Onder storingsdienst verstaan we dat we (storings-)meldingen aannemen, en aan de hand van de door jou aangeleverde instructies prioriteren. Aan de hand van de prioriteit van de melding zullen we de gewenste opvolging in werk stellen. Let op, dit is niet per definitie voor technische storingen. Wij doen dit type dienstverlening voor verschillende branches. Uiteraard is het ook mogelijk om te werken met een combinatie van de verschillende services.

Onze klantcontactmedewerkers worden continu opgeleid om zodoende op de juiste en kwalitatief goede manier antwoord te geven op vragen van jouw klanten. Dit geldt niet alleen voor jouw branche, maar ook voor andere branches. Door middel van de uitgebreide e-learnings zijn de klantcontactmedewerkers in staat zichzelf verder te ontwikkelen. Deze e-learnings worden aangeboden in een speciale omgeving gemaakt voor de medewerkers. De e-learnings zijn opgebouwd per bedrijf en per branche en zijn onderverdeeld in diverse niveaus. Door middel van het behalen van examens die verwant zijn aan de e-learnings is het mogelijk om door te groeien naar hogere niveaus. Op die manier zal een klantcontactmedewerker altijd kunnen leren en altijd kunnen groeien in kennis.

Wij zetten ons volledig in om jouw bedrijf zo snel mogelijk te ondersteunen. Binnen 24 uur zitten onze klantcontactmedewerkers voor jouw klanten klaar, vanaf het moment dat wij de door jou ondertekende overeenkomst hebben ontvangen. Mocht je écht haast hebben, geef het bij ons aan. We doen ons best je dezelfde dag te helpen.

Uiteraard is het mogelijk om inzicht te krijgen in gespreksverslagen. Bij elk telefoongesprek dat bij ons binnenkomt, krijg je een notificatie in Mijn DIRECT Klantcontact. Deze notificatie bieden we ook aan als e-mail update direct in jouw inbox. Daarin vind je het bericht en het eventuele terugbelverzoek terug. Mocht je de wens hebben om een maandrapportage te ontvangen, dan kan dit uiteraard ook. Houd er wel rekening mee dat hier mogelijk extra kosten bij komen kijken.

Ontdek hoe andere bedrijven de 24/7 klantcontact ervaren

Een klantenservice specialist spreken? Neem contact op.

Meer weten over klantenservice uitbesteden? De vraag of jouw klanten online of offline beter af zijn is soms wat moeilijk te bepalen. Dat kunnen we ons erg goed voorstellen. Laat je daarom geheel vrijblijvend adviseren door onze klantcontact specialisten. Neem middels het formulier contact op met onze adviseurs en we komen op werkdagen binnen 24 uur bij je terug.

  • Gratis adviesgesprek van 30 min. 
  • Hulp bij het selecteren van passende kanalen
  • Eerste zet aan het opstellen van een script
  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

Kunnen we je verder helpen? Neem contact op.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Back To Top