Waarom EVesto en DIRECT dé oplossing zijn voor laadpaalbeheerders (CPO's)

EVesto biedt een compleet software platform om laadpunten te beheren, monitoren en optimaliseren. Met DIRECT klantcontact als klantenservicepartner krijgen CPO’s nu de mogelijkheid tot 24/7 ondersteuning bij vragen, storingen of laadproblemen. Bij DIRECT zijn we gespecialiseerd in het leveren van hoogwaardige klantenservice, dag en nacht. Onze ervaren klantadviseurs werken het systeem van EVesto én communiceren in jouw tone-of-voice, waardoor we daadwerkelijk het verlengstuk zijn van jouw laadpaalbedrijf.

man met gele helm bij een laadpaal

Wat betekent deze samenwerking voor CPO's?

Door 24/7 klantenservice te combineren met EVesto’s EV-software, kunnen laadpaalbeheerders (CPO’s) profiteren van:

  • 24/7 bereikbaarheid: je klanten ontvangen altijd hulp, zelfs buiten kantooruren of tijdens feestdagen. Zo win je vertrouwen op elk moment van de dag.
  • Rust in je eigen team: door je klantcontact uit te besteden, kan je eigen team zich volledig richten op groei en kernactiviteiten.
  • Consistente merkervaring: onze klantadviseurs antwoorden in jouw tone-of-voice en werken in EVesto, als verlengstuk van jouw organisatie. Zo merken je klanten niet dat ze een externe klantenservice partner aan de lijn hebben.
  • Hogere klanttevredenheid: minder mislukte of verlaten laadsessies, hoger vertrouwen in je merk en een laadervaring die kwaliteit van begin tot eind biedt.

Eenvoudig 24/7 klantenservice toevoegen aan jouw EV-netwerk

Het toevoegen van 24/7 support aan je laadnetwerk is simpel. Door EVesto’s API-first benadering integreer je workflows, data en laadopdrachten eenvoudig tussen laadpalen en onze klantenservice afdeling. Dit maakt opschalen makkelijk, verhoogt de efficiëntie en bevordert de groei van jouw bedrijf!

Samen bieden we de totaaloplossing voor CPO’s, waarbij we niet alleen EV-software en back-office verzorgen, maar ook de volledige customer journey ondersteunen.
Rob Wennink, directeur DIRECT klantcontact

Volledige customer journey en toekomstbestendige laadoplossingen

Deze samenwerking onderstreept EVesto’s toewijding om een totale oplossing te bieden voor CPO’s, namelijk: een platform dat niet alleen complete software levert, maar ook de volledige customer journey ondersteunt. Samen met EVesto blijven we investeren in de toekomst van groene energie, zodat EV-klanten altijd een hoogwaardige ervaring hebben.

We willen EVesto danken voor hun expertise en waardevolle bijdrage aan de EV-sector.

Ook profiteren van 24/7 support en EV-software?

Ontdek vandaag nog hoe jouw CPO profiteert van 24/7 support en EVesto’s software. Neem contact op met ons via onderstaande knop of plan direct je afspraak in!

Maak kennis met onze kennisbank.

Klantverhalen
11 maart 2025

Flexibiliteit is een must bij plotselinge vragen of storingen en dat is ook gelijk een belangrijke reden waarom wij met DIRECT klantcontact al jaren prima door een deur kunnen. Flexibel, korte lijntjes en de bereidheid om een stap extra …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
24 oktober 2024

De herfst brengt niet alleen prachtige kleuren en frisse temperaturen met zich mee, maar ook extra drukte door wateroverlast, lekkages en kapotte verwarmingen, waardoor je storingslijn al snel roodgloeiend staat. Bij DIRECT …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
11 oktober 2024

Als recreatieondernemer draait alles om het bieden van een zorgeloze, onvergetelijke ervaring voor jouw gasten. Maar technische storingen of onverwachte problemen kunnen zomaar roet in het eten gooien. Hoe fijn is het als jouw …

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT