Samenwerking is cruciaal

Samen bereik je meer, zeker als het gaat om het managen van piekdrukte. Al jarenlang zorgen wij dat storingslijnen van onze opdrachtgevers – variërend van energieleveranciers tot technische dienstverleners – vlekkeloos blijven lopen, zelfs wanneer het drukker wordt. Wij nemen alle lijnen aan binnen 30 seconden en komen zo snel mogelijk met een gepaste oplossing. Zo zorgen we ervoor dat 99,8% van de klanten de telefoon weer tevreden ophangt. En hoe beter de samenwerking met onze opdrachtgevers is, hoe beter onze dienstverlening wordt! We vragen onze opdrachtgevers bijvoorbeeld om ons op tijd te voorzien van forecast gegevens en eventuele aanpassingen in scripts. Zo kunnen wij pieken voorspellen, snel schakelen en ons optimaal voorbereiden op de herfstdrukte en diens eigen dynamiek. Zo blijven jouw klanten altijd geholpen en jij zorgeloos, zonder onderbreking van je service.

Verwacht het onverwachte

Herfst en winter zijn seizoenen waarin het weer onvoorspelbaar is. Ondanks grondige voorbereidingen weten we dat regen, wind en kou in korte tijd kunnen leiden tot onverwachte situaties. Maar dat is precies waar wij in uitblinken. Dankzij onze schaalbare dienstverlening kunnen we ons snel aanpassen aan iedere situatie. Wel is het belangrijk dat we over de juiste informatie beschikken. Jij kent je klanten en hun verwachtingen beter dan wie dan ook, en met jouw input zorgen we samen voor de perfecte ondersteuning bij ieder telefoongesprek en contactmoment. Zo blink je ook uit tijdens verrassingen!

Altijd specialistische kennis aan boord

Waarom je eigen monteurs onnodig inzetten als onze experts 24/7 voor je klanten klaarstaan? Je telefoondienst uitbesteden kan je bedrijf, én je monteurs flink ontzorgen. Onze klantadviseurs zijn namelijk niet alleen getraind op klantvriendelijkheid, maar ook speciaal opgeleid om technische problemen zelfstandig op te lossen zodat veel problemen direct kunnen worden verholpen. Ze kennen jouw producten en diensten en zijn daarmee het ideale verlengstuk van jouw team. Ook kunnen onze klantadviseurs goed filteren op problemen. Dit betekent minder doorverwijzingen naar je monteur en snellere oplossingen voor jouw klanten. Jij houdt je monteurs vrij voor de écht complexe situaties.

Ook toenemende pieken voor webshops

Herfststormen, kou en feestdagen zorgen ervoor dat mensen binnen blijven en meer tijd online doorbrengen. Dit betekent dat webshops een sterke stijging in bezoekersaantallen kunnen verwachten. Denk aan mensen die cadeaus voor Sinterklaas inslaan, op zoek zijn naar kerstdecoraties, of profiteren van Black Friday-kortingen. Deze drukte kan leiden tot lange levertijden, meer vragen over producten of fouten bij bestellingen. Geen zorgen, wij zorgen ervoor dat ook deze pieken moeiteloos worden opgevangen. Onze klantadviseurs helpen jouw klanten snel, vriendelijk en deskundig, zodat hun koopervaring vlekkeloos verloopt.

Stop met piekeren en stap over op uitbesteding

Waarom zou je nog piekeren over de herfstdrukte? Bij DIRECT Klantcontact nemen wij jouw zorgen uit handen. Met onze menselijke aanpak, specialistische kennis en 24/7 beschikbaarheid, zorgen wij ervoor dat jouw klantcontact altijd perfect geregeld is. Alles draait om verbinding, en dat is precies wat jouw klanten zullen onthouden. Laat de herfst maar komen – jij bent er klaar voor!

Bezoek ons op Recreatie Vakbeurs 2024!

Op 12, 13 én 14 november staan wij op de Recreatie Vakbeurs in Harderberg, dé beurs voor een toekomstbestendige recreatiebranche. We kunnen niet wachten om bezoekers te informeren en enthousiasmeren over effectief klantcontact in de recreatiesector. We nodigen je graag uit om ons te bezoeken op stand 410. Zien we je daar? Inschrijven doe je via onderstaande button!

Maak kennis met onze kennisbank.

Blink uit in klantcontact
28 januari 2025

In een tijd waarin klanten 24/7 bestellingen kunnen plaatsen en steeds meer verwachten, is de sleutel tot succes voor jouw webshop niet alleen bereikbaarheid, maar ook échte verbinding. Klanten willen zich gehoord …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
20 januari 2025

Bij DIRECT klantcontact geloven we in het maken van impact. Onze missie gaat verder dan alleen een goede service bieden; we streven naar een ervaring die klanten raakt, verrast en vooral blij maakt. Hoe doen we dat? Door …

Lees meer
Blink uit in klantcontact
13 december 2024

Klantenservice is echt een vak. Het is meer dan ‘oh ik neem wel even op’ en hopen dat het goed komt. Het vereist een flinke dosis empathie, goed luisteren, doorvragen, effectief problemen oplossen en efficiënt informatie opzoeken. …

Lees meer
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT