In een tijd waarin je gasten gewend zijn aan snelheid en gemak, is het cruciaal om op elk kanaal direct bereikbaar te zijn. Of ze nu de voorkeur geven aan een telefoontje, een appje, een snelle e-mail of een vraag via hun favoriete social media kanaal, ze verwachten snelle en persoonlijke service. Hier maakt onze omnichannelservice hét verschil voor jouw gasten. Elke vraag, hoe simpel of ingewikkeld ook, wordt direct opgepakt door een specialistisch team. Het streven? Een oplossing bij het eerste contactmoment, ook wel bekend als de first-time-fix. Dit zorgt niet alleen voor tevreden gasten, maar ook voor vertrouwen in jouw service. Daar wordt iedereen blij van!
Uitmuntend klantcontact op alle kanalen klinkt misschien lastig te bereiken, maar het is erg eenvoudig. In principe schakel je al je contact door naar ons. Vanaf dat moment zijn wij elke moment van de dag bezig om jouw gasten blij te maken. We kunnen in jouw systemen werken, zodat we het ideale verlengstuk zijn van jouw bedrijf. Het maakt niet uit of je een groot recreatiepark runt of een kleine onderneming, wij laten je klantenservice op ieder kanaal schitteren voor één consistente gastbeleving. Dat is nog eens uitblinken in klantcontact!
Het resultaat van deze 24/7 omnichannel klantcontactservice? Blije gasten, ongeacht het moment waarop ze jouw hulp nodig hebben. Hun vragen worden snel en persoonlijk beantwoord, wat ervoor zorgt dat je gasten zich écht gehoord voelen. Dat leidt tot een hoge gasttevredenheid; waar het uiteindelijk om draait. Dus waarom nog wachten? Met DIRECT Klantcontact zorg je ervoor dat jouw gasten altijd met een glimlach hun vakantie beleven, en jij de rust hebt dat alles soepel verloopt.
Wij zorgen ervoor dat je op ieder kanaal altijd bereikbaar bent, zonder er ook maar een seconde wakker van te liggen.
Op 12, 13 én 14 november staan wij op de Recreatie Vakbeurs in Harderberg, dé beurs voor een toekomstbestendige recreatiebranche. We kunnen niet wachten om bezoekers te informeren en enthousiasmeren over effectief klantcontact in de recreatiesector. We nodigen je graag uit om ons te bezoeken op stand 410. Zien we je daar? Inschrijven doe je via onderstaande button!
Op dinsdag 18 november zijn wij officieel overgestapt op onze nieuwe klantenservicesoftware: Talkdesk. Dit markeert een belangrijke mijlpaal in de geschiedenis van DIRECT klantcontact, en dat moest gevierd worden!
Lees meerVoor veel bedrijven en organisaties zijn de feestdagen hét hoogseizoen. Black Friday, Sinterklaas, Kerst en de daaropvolgende uitverkoop lopen naadloos in elkaar over. Bestellingen stromen binnen, klanten hebben haast en …
Lees meerDe klantadviseurs van DIRECT klantcontact voelen niet extern. Ze zijn gewoon een verlengstuk van ons. De gasten merken geen verschil – het voelt persoonlijk, direct en betrokken.
Lees meer