Vanaf nu is jouw klantcommunicatie bij DIRECT klantcontact nóg beter beschermd. Met Zivver, een slimme beveiligingstool die gevoelige e-mails versleuteld, zorgen wij ervoor dat klantinformatie niet alleen snel, maar vooral superveilig wordt gedeeld. Medische gegevens, financiële afspraken, of andere vertrouwelijke informatie? Geen probleem. Alles wat jouw klanten ons toevertrouwen, gaat nu op slot met een digitale sleutel die alleen jij kunt openen.
Kortom: je klantenservice uitbesteden aan DIRECT klantcontact voelt vanaf nu nóg veiliger. En het mooiste? Jij hoeft er helemaal niks extra’s voor te doen.
Stel je voor: je klant belt onze klantenservice met een vraag over een wijziging in zijn dossier. Zoals je gewend bent, sturen wij jou na het gesprek een overzichtsmail: wie we spraken, waar het gesprek over ging en hoelang het duurde. Wel fijn om dat zwart-op- wit te hebben, toch?
Binnen enkele minuten na het gesprek ontvang jij een e-mail. Je ziet meteen dat deze beveiligd is met Zivver. Geen paniek: openen is simpel. Je krijgt een sms met een persoonlijke code of je gebruikt een zelfgekozen wachtwoord. In een paar klikken zit je in de beveiligde omgeving en lees je overzichtelijk terug wat er is besproken. Je hoeft geen nieuwe app te downloaden, en geen ingewikkelde accounts aan te maken. Alles blijft vertrouwd, maar dan met een extra slot op de deur.
Wij zetten Zivver altijd in wanneer het nodig is. Voor sommige bedrijven, zoals installatiebedrijven, is het geen probleem als gespreksdetails gewoon via een standaardmail worden toegestuurd. Maar run je een organisatie waarbij gevoelige informatie gedeeld kan worden, denk aan zorginstellingen, financiële dienstverleners of overheidsinstanties, dan wil je natuurlijk niet dat zulke gegevens open en bloot in een inbox terechtkomen.
In die gevallen zetten wij (met jouw goedkeuring) Zivver in. Zo zorgen we ervoor dat vertrouwelijke informatie veilig verstuurd wordt, zonder dat jij of jouw klant daar extra stappen voor hoeft te zetten. Zo zijn gevoelige gegevens altijd optimaal beschermd, precies wanneer het ertoe doet.
Klantgegevens zijn goud waard, en door je klantenservice uit te besteden bij DIRECT klantcontact kun je je klanten altijd laten zien dat je écht voor hen kiest. Omdat we Zivver nu live hebben kun je naast superveilige communicatie altijd rekenen op deze voordelen:
Zelfs wij kunnen de inhoud van de e-mails niet zien.
Jouw klanten hebben geen extra accounts nodig om onze beveiligde mails te lezen.
Met Zivver voldoe je gemakkelijk aan privacy en compliance- eisen (AVG, NIS2, DORA, NTA 7516).
Zivver werkt naadloos samen met Outlook en Gmail.
Je weet altijd wie een e-mail verstuurd, wat er in staat, wanneer de e-mail is verstuurd en hoe veilig deze is verstuurd.
Jouw klantenservice is bij ons dus niet alleen vriendelijk en snel, maar ook tot in de puntjes veilig geregeld.
Klanten verwachten vandaag de dag dat hun persoonlijke informatie veilig behandeld wordt. Wil je aan deze verwachtingen blijven voldoen? Dat kunnen we voor je regelen!
Neem vandaag nog contact met ons op, en dan tillen wij samen jouw klantenservice naar het hoogste niveau!
In dit negende item van ‘Siem helpt je verder!’ sta ik stil bij de vraag: “hoe gaat DIRECT Klantcontact om met klantdata en AVG? Ik neem je mee in hoe wij met al deze gegevens om gaan. …
Lees meerVandaag de dag zijn er oneindig veel mogelijkheden voor klanten om contact te leggen met jouw bedrijf. Klanten verwachten dan ook gepersonaliseerde en relevante interactie. Het soort contact dat precies op de situatie is afgestemd, qua inhoud …
Lees meerIn dit vierde item van ‘Siem helpt verder!’ sta ik stil bij de systemen waar onze agents in- en meewerken. Ik neem je mee in hoe wij dit binnen DIRECT Klantcontact oppakken, samen met …
Lees meer