Bij DIRECT Klantcontact houden we van empathisch en efficiënt klantcontact. We willen jouw klanten zo goed mogelijk helpen en met aandacht luisteren naar hun vragen en problemen. Daarom zijn we continu op zoek naar manieren om ons …
In een eerder blog hebben we het uitgebreid gehad over de kansen van ChatGPT met betrekking tot de klantenservice. Voor de live-gang van ChatGPT, de AI chatbot van OpenAI, werd er al gesproken over de kansen en …
Natuurlijk ken je jouw klant. Tot in detail zelfs. Maar heb jij in beeld wat de 3 meest voorkomende klachten van jouw klanten zijn? Als je twijfelt of het antwoord nee is, dan is er werk aan de winkel. Want …
In dit twaalfde item van ‘Siem helpt je verder!’ sta ik stil bij de vraag hoe je je gesprekken kunt beoordelen. Ik neem je mee in hoe wij dit binnen DIRECT Klantcontact oppakken, samen met onze …
In dit zevende item van ‘Siem helpt je verder!’ sta ik stil bij de vraag: “hoe helpt DIRECT Klantcontact in jouw klantproces?”. Ik neem je mee in hoe wij een efficiënt klantcontactproces …
“In dit vijfde item van ‘Siem helpt verder!’ sta ik stil bij de vraag hoe het doorschakelen van telefonie binnen DIRECT Klantcontact werkt. Ik neem je mee in hoe wij dit binnen DIRECT Klantcontact …
In dit negende item van ‘Siem helpt je verder!’ sta ik stil bij de vraag: “hoe gaat DIRECT Klantcontact om met klantdata en AVG? Ik neem je mee in hoe wij met al deze gegevens om gaan. …
Iedere organisatie hikt er waarschijnlijk tegenaan: het ene moment is het rustig en het andere moment staat de telefoon roodgloeiend. De wereld ‘flexibiliseert’ in razend tempo. Pieken en dalen in klantcontact zorgen voor een ontzettend grote …
“In dit elfde item van ‘Siem helpt je verder!’ sta ik stil bij de vraag: “hoe wij onze samenwerking beter op elkaar af kunnen stemmen. Ik neem je mee in hoe wij dit binnen DIRECT Klantcontact oppakken, …
Iedereen heeft er inmiddels al wel over gehoord: de razend populaire ChatGPT. Het is de snelst groeiende applicatie aller tijden, ontwikkeld door OpenAI. Op dit moment is het ook de meest krachtige kunstmatige intelligentie op de wereld, …
In dit tiende item van ‘Siem helpt je verder!’ sta ik stil bij hoe je je forcasting het beste in kaart kunt brengen. Ik neem je mee in hoe wij dit binnen DIRECT Klantcontact oppakken, samen met…
In dit vierde item van ‘Siem helpt verder!’ sta ik stil bij de systemen waar onze agents in- en meewerken. Ik neem je mee in hoe wij dit binnen DIRECT Klantcontact oppakken, samen met …
In dit derde item van ‘Siem helpt verder!’ sta ik stil bij de vraag of iedere klantcontactmedewerker zomaar jouw lijn aan kan nemen. Ik neem je mee in hoe wij dit binnen DIRECT Klantcontact …
In dit tweede item van ‘Siem helpt je verder!’ sta ik stil bij wat je moet doen als het belscript niet meer aansluit op je huidige processen. Vorige keer hebben we het gehad over hoe een …
In dit eerste item van ‘Siem helpt je verder!’ staat Siem graag stil bij het belang van het opzetten van een goed belscript. Siem neemt je mee in hoe wij dit binnen DIRECT Klantcontact oppakken…
De komende weken verschijnt om de week een interview met een medewerker van DIRECT Klantcontact. Want wie zijn nou de mensen achter het merk DIRECT Klantcontact. En waar houden ze zich dagelijks mee bezig. Iedere …
Klantenservicemedewerkers weten als geen ander hoe ze waardevolle gesprekken met klanten kunnen voeren, hoe ze vragen moeten beantwoorden en eventuele problemen kunnen oplossen. Toch wordt er bij het vinden …