E-mail is het kloppende hart van zakelijke communicatie. Die overvolle inbox? Die vertelt je eigenlijk al hoe essentieel het is. Klanten willen liever niet wachten, ze verwachten directe en optimale bereikbaarheid. Onze e-mailspecialisten nemen jouw mailbox volledig over, werken direct in jouw systeem en leveren een professionele, razendsnelle service die jouw klanten verrast en direct tevreden stelt! Daar word je toch blij van?
Het is heel simpel: jij geeft ons toegang tot je mailbox en vertelt ons hoe we jouw (zakelijke) e-mails moeten beantwoorden. Dankzij de kennis van veelgestelde vragen reageren we snel en volledig. Onze opgeleide klantadviseurs behandelen e-mails volgens jouw wensen, binnen 24 uur, onder jouw bedrijfsnaam en in jouw communicatiestijl.
Meer dan 60% van de e-mails kunnen we direct afhandelen. En hoe meer informatie we van jou krijgen, hoe beter we presteren!
Bij DIRECT klantcontact weten we dat een goede 24/7 storingsdienst hét verschil kan maken. Daarom handelen we storingsmeldingen snel en efficiënt af. Of het nu gaat om instructies op afstand of het aansturen van een monteur bij noodgevallen, wij regelen het. Met scripts, technische kennis en toegang tot jouw systemen lossen we problemen vaak direct op. Het resultaat? Een storingslijn die altijd bereikbaar is, zodat jij zorgeloos aan het werk kan en je klanten tevreden blijven
Altijd bereikbaar, altijd paraat. Of het nu nacht is, een feestdag of jouw dagje vrij, wij zorgen ervoor dat je gasten snel en professioneel geholpen worden.
Met Mijn DIRECT Klantcontact til je jouw klantcontactervaring naar een hoger niveau. Je hebt 24/7 controle over je contactpersonen, verbruik en facturen, allemaal vanuit één handige locatie.
Klantenservice is meer dan ‘alleen eventjes’ de telefoon opnemen. Van zelfservice, live chat tot persoonlijk contact met een monteur aan de deur. Zie het als een klantcontactpiramide, bestaande uit verschillende lagen. En precies daar ligt de sleutel tot succes: grip krijgen op deze verschillende lagen.
Ontdek waar jouw kansen liggen via het handige overzicht in deze gids:
Nieuwsgierig hoe anderen onze dienstverlening ervaren? Al meer dan 600 bedrijven gingen je voor.
Lees hier de succesverhalen van onze opdrachtgevers!
Het fijnste aan de samenwerking vind ik dat we na sluitingstijd en in het weekend het werk kunnen toevertrouwen aan een andere partij.
Samen met Direct Klantcontact zorgen we ervoor dat we voor onze huurders 24 uur per dag bereikbaar zijn. Overdag nemen wij …
Goed bereikbaar zijn wanneer klanten te maken hebben met storingen en calamiteiten buiten reguliere tijden is natuurlijk erg belangrijk, DIRECT Klantcontact …
Of je nu beter bereikbaar wil zijn in een sterk veranderende markt, hulp op piekmomenten nodig hebt of met een gerust hart je volledige klantenservice of storingsdienst wil uitbesteden, wij zijn er voor jou.
Jouw voordelen van (E-mail) klantenservice uitbesteden:
Neem contact op via onderstaand formulier of plan direct een afspraak in, dan kijken we samen hoe we jouw klantenservice naar een hoger niveau gaan tillen!
Hier vind je een overzicht met veelgestelde vragen over klantenservice uitbesteden en de daarbij horende antwoorden. Staat je vraag er niet tussen? Check dan onze veelgestelde vragen pagina of neem gerust contact met ons op!
Onze klantadviseurs beantwoorden voor verschillende bedrijven de inkomende e-mails. Dit doen we ook graag voor jouw organisatie. Wij werken vanuit het geloof dat we eerst luisteren naar jouw wensen en behoeften en op basis daarvan aan de slag gaan. Op verzoek kunnen we al binnen 24 uur de eerste mails beantwoorden. Onze opgeleide en getrainde klantadviseurs verplaatsen zich als geen ander in de situatie van jouw klant.
Je bespaart tijd, verlaagt de werkdruk onder je team, verhoogt de kwaliteit van klantcontact én kunt flexibel opschalen bij pieken. Bovendien handelen onze klantadviseurs jouw e-mails af zoals jij wenst. Binnen de afgesproken tijd, vanuit jouw bedrijfsnaam en in de communicatiestijl van jouw bedrijf.
Je meld je heel eenvoudig aan via ons contactformulier. Laat je e-mail uitbesteden en houd meer tijd over voor ondernemen. Na jouw akkoord op onze e-mail service, beantwoorden we al binnen 24 uur jouw mails. Maar als het nog sneller moet, dan zetten we alles op alles om nog dezelfde dag e-mails voor je te beantwoorden. Kom nu in contact met een e-mail-specialist van DIRECT.
DIRECT Klantcontact is meer dan 30 jaar specialist op het gebied van klantcontact. We verzorgen de bereikbaarheid voor ruim 600 organisaties door heel Nederland. Daarnaast zijn wij dé partner voor jouw 24/7 bereikbaarheid. Wij staan 365 dagen per jaar en 24/7 paraat om jouw klanten op te vangen. Complexe zaken, storingen en klantvragen worden gefilterd en kunnen sneller en effectiever worden verholpen of beantwoord. We noteren terugbelverzoeken, plannen afspraken en-/of schakelen direct een monteur in, direct in jouw systemen. Zo komt de klantbehoefte weer centraal te staan. Wij bieden je graag de meest flexibele oplossingen om jou uit te laten blinken in klantcontact. De offline klantenservice (telefoonservice) kunnen we supersnel voor je opzetten. Mocht het je niet bevallen, kun je elk moment opzeggen. We doen alles om jouw klanten de beste ervaring te bieden.
In een eerder blog legden we uit waarom een 24/7 klantenservice steeds belangrijker wordt voor bedrijven. Voor sommige bedrijven is dat (op dit moment) alleen relevant op een periodieke basis, maar steeds meer …
Lees meerWellicht ben je als klantcontact manager of ondernemer op het punt gekomen dat je jouw inkomende klantcontact niet meer zelf aan kunt. De lijnen worden drukker, je krijgt meer vragen over je dienstverlening …
Lees meerUit onderzoek van DDMA blijkt dat maar liefst 72% van de respondenten e-mail als een steeds effectiever kanaal vindt om het dialoog met klanten aan te gaan. Sinds de corona crisis is er op het gebied van e-mail veel veranderd; e-mails versturen is belangrijker dan ooit. Erg verstandig …
Lees meer