Klantverhalen
04 augustus 2025

Bij mijn vorige baan kon ik nooit met het hele team tegelijk vergaderen. De klantenservice draaide altijd door. Nu plannen we gewoon een werkoverleg in, en DIRECT klantcontact vangt het op. Dat voelt als een luxe.

Lees verder
Klantverhalen
11 maart 2025

Flexibiliteit is een must bij plotselinge vragen of storingen en dat is ook gelijk een belangrijke reden waarom wij met DIRECT klantcontact al jaren prima door een deur kunnen. Flexibel, korte lijntjes en de bereidheid om een stap extra …

Lees verder
Klantverhalen
20 juni 2024

Klantcontact uitbesteden is voor ons een win-win situatie waarin de huurder contact heeft en wordt geholpen terwijl onze eigen medewerker alleen in actie komt wanneer dat echt nodig is.

Lees verder
Klantverhalen
14 maart 2024

Onze ervaringen zijn heel goed en wat fijn is, is dat DIRECT klantcontact naast buiten kantooruren, ook op piekmomenten ons KCC ondersteunt. Dat creëert ruimte en rust …

Lees verder
Klantverhalen
04 januari 2024

Samen met Direct Klantcontact zorgen we ervoor dat we voor onze huurders 24 uur per dag bereikbaar zijn. Overdag nemen wij …

Lees verder
Klantverhalen
20 december 2023

Het fijnste aan de samenwerking vind ik dat we na sluitingstijd en in het weekend het werk kunnen toevertrouwen aan een andere partij.

Lees verder
Klantverhalen
15 juni 2022

Softwear is al ruim 30 jaar actief in de wereld van retail en mode. Ooit opgericht door 3 eigenaren die zelf al werkzaam waren in de groothandelbranche.

Lees verder
Klantverhalen
30 mei 2022

DIRECT Klantcontact sluit aan bij de werkwijze van Van der Sluis Technische Bedrijven.

Lees verder
Klantverhalen
16 mei 2022

Om mijn eigen mensen te beschermen, investeer ik graag wat meer in een externe klantenservice voor de 24/7 bereikbaarheidsdienst.

Lees verder
Klantverhalen
11 oktober 2021

Goed bereikbaar zijn wanneer klanten te maken hebben met storingen en calamiteiten buiten reguliere tijden is natuurlijk erg belangrijk, DIRECT Klantcontact …

Lees verder
Klantverhalen
18 augustus 2021

Stadsparkeren is een landelijke aanbieder van parkeerapp-diensten in de ruimste zin van het woord. Gebruikers kunnen betaald parkeren …

Lees verder
Klantverhalen
29 april 2021

Professioneel in de omgang en uitvoer. Flexibel door tijdens geplande piekmomenten een stap extra te zetten en onze medewerkers te ontzorgen.

Lees verder
Klantverhalen
21 december 2018

“Snelheid is alles. DIRECT Klantcontact verzorgt voor ons alle meldingen die via de telefoon binnenkomen en alle geautomatiseerde …

Lees verder

Nog meer topmerken waarmee wij werken.

Bij DIRECT klantcontact werken we met toonaangevende bedrijven en maken we dagelijks impact met onze communicatie.

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws in de klantcontactwereld.

Elke maand een dosis inspiratie direct in jouw mailbox.

  • Het meest actuele klantcontactnieuws
  • Tips voor meer blije klanten
  • Updates over DIRECT Klantcontact

Meld je dus nu aan voor onze nieuwsbrief en blink uit in klantcontact!

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier

marketing informatie

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dubbel uitblinken? Focus volledig op je vak, terwijl wij jouw klantenservice laten stralen.
Ontdek jouw oplossing
Bellen Bel DIRECT