Blink uit in klantcontact
21 maart 2024

Het kan af en toe een uitdaging zijn om een goede klantenservice te bieden, omdat je bijvoorbeeld niet genoeg kennis en vaardigheden hebt op het gebied van klantcontact of omdat je simpelweg al druk genoeg bent.

Lees verder
Blink uit in klantcontact
28 december 2023

Als recreatieondernemer is er niets belangrijker dan het bieden van een onvergetelijke ervaring aan jouw gasten. Maar hoe goed je ook je best doet en inspeelt op verwachtingen: storingen of technische problemen …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
24 augustus 2023

Voor veel ondernemers klinkt het uitbesteden van hun klantenservice als een ideaal, maar spannend scenario. Je draagt tenslotte al het contact met jouw klanten, en daarmee een groot deel van de algemene klant …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
14 juni 2023

Vroeger was de klantenservice van een bedrijf bereikbaar tijdens de reguliere kantoortijden. Dit was vaak een vast tijdsbestek tussen 09:00 uur ’s ochtends en 17:00 uur ’s middags. En vaak werd er ook nog een …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
12 september 2022

Klantcontact is en blijft één van de belangrijkste aandachtspunten in het beleid van een organisatie. En dat geldt voor elke organisatie, in elke branche. Dat blijkt steeds opnieuw uit onderzoeken en artikelen die online verschijnen. …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
06 september 2022

De telefoniste is een van de belangrijkste visitekaartjes van je bedrijf. Diegene is vaak de eerste persoon die klanten en relaties aan de lijn krijgen en hen te woord staat. Daardoor heeft zij een belangrijk …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
24 januari 2022

Wanneer jouw organisatie meer vragen of klachten begint te krijgen, vraag je jezelf wellicht af hoe je dit het beste kunt afvangen. Je klanten (en potentiële klanten) weten je bedrijf goed te vinden. Je kunt vragen…

Lees verder
Blink uit in klantcontact
20 augustus 2021

Bij DIRECT Klantcontact is het iedere dag opnieuw een drukte van jewelste. Dagelijks is er sprake van gemiddeld zo’n 2000 klantcontacten via de telefoon, e-mail, social media, live chat en WhatsApp. Het gaat …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
14 juli 2021

In een recessie als 2008 hebben we ons met name gericht op kostenbesparing. Met andere woorden, operational excellence. Operational excellence is het optimaliseren van de operationele processen. Hierdoor is een organisatie in staat …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
10 juni 2021

Harvard Business Review concludeert na uitgebreid onderzoek dat het voor bedrijven en organisaties van het grootste belang is om hun primaire dienstverlening op orde te hebben voordat ze met allerlei extraatjes …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
11 augustus 2020

Omdat het voor bedrijven en organisaties nu eenmaal steeds moeilijker wordt om zich op basis van hun producten of diensten van de grijze middelmaat te onderscheiden, richten ze hun focus meer en meer op het bieden van …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
07 juli 2020

Het grootste deel van Nederland gebruikt social media kanalen om in contact te blijven met anderen en merken. Zo gebruikten vorig jaar 9,1 miljoen Nederlanders dagelijks WhatsApp en 7,6 miljoen …

Lees verder
Blink uit in klantcontact
10 mei 2017

Woningcorporaties hebben iedere dag veel contact met hun huurders. Tijdens die contactmomenten is het erg belangrijk om je huurders snel, transparant en efficiënt te ondersteunen of te woord te staan. Je voorziet ze tenslotte van …

Lees verder
Bellen Bel DIRECT