In een artikel dat onlangs in vakblad CustomerFirst is verschenen, is te lezen dat ‘voor hen die hun klantenservice op orde hebben door een combinatie van technologie en menselijk handelen, het dé katalysator voor hogere loyaliteit vanwege een gepersonaliseerde klantreis is.’ Zie het als een bewustwording, ook dit jaar, ook na een heerlijke zomervakantie kún je niet anders dan je schouders eronder zetten en dit onderwerp hartstikke serieus nemen. Want er is gevaar dat je personeel uitstroomt, er mensen voor terugvinden is bijna onmogelijk en zonder je personeel zijn je klanten niet tevreden. Voor veel bedrijven is dit dus inmiddels een serieuze pijler. Het is daarmee ook niet zo gek dat wij van onze klanten terug horen dat we ze enorm ontlasten door ons aanbod. Bovendien zien we dat bedrijven die slim met dit onderwerp aan de slag gaan dit ook als thema opnemen in hun jaarplan.
Een goede klantenservice biedt gouden kansen. Klantervaring is immers belangrijker dan ooit en bedrijven en organisaties die dit goed begrijpen en ernaar handelen hebben een voorsprong op de rest. En, dat is eigenlijk niet meer dan logisch wanneer je er nuchter over nadenkt: hoe kun je als bedrijf zonder uitgewerkte strategie voor klantenservice nu echt tevreden klanten hebben en houden? Je gaat toch ook niet zonder voorbereiding naar Italië op vakantie? Of zonder te reserveren naar dat drukbezette restaurant? We nodigen je van harte uit om dit najaar serieus aan de slag te gaan met klantenservice voor zover je dat nog niet doet. En heb je niet de juiste mensen op de juiste plekken? Of een gebrek aan capaciteit? Kies dan voor je klantenservice uitbesteden. Dan kennen wij nog wel een goede partner die je snel en vakkundig uit de spreekwoordelijke brand helpt. Onze belofte? Blije klanten tot de max! Wij nodigen je graag uit voor en gratis consult. Plan hier direct je afspraak in voor een vrijblijvend adviesgesprek.
Bij DIRECT klantcontact geloven we in het maken van impact. Onze missie gaat verder dan alleen een goede service bieden; we streven naar een ervaring die klanten raakt, verrast en vooral blij maakt. Hoe doen we dat? Door …
Lees meerIn dit blog spreken we met Judith Sapulette, die na jaren als teamleider bij DIRECT doorgroeide naar de rol van Customer Success Manager. In haar functie speelt ze een sleutelrol in het realiseren van succesvolle relaties met onze …
Lees meerWil je jouw klantenservice naar een hoger niveau tillen, maar wil je eerst ervaren wat dat precies betekent? Dat begrijpen wij heel goed. Daarom bieden we bij DIRECT Klantcontact een geheel vrijblijvende …
Lees meer