Bij DIRECT staan we voor het verbeteren van communicatie tussen jouw organisatie en je klanten op het gebied van storingen, meldingen en serviceverzoeken. Onze focus ligt op het slim inrichten van informatie en 24/7 bereikbaarheid. Of het nu gaat om een kapotte airco, een defecte lift of het verlengen van energiecontracten, onze klantadviseurs helpen jouw klanten effectief verder. Doormiddel van slimme planning tools, efficiënte scripts en medewerkerstraining zorgen wij dat jouw klanten tevreden de telefoon ophangen, of de chat afsluiten, maakt niet uit welk kanaal. 😉
Als klantcontactexpert in de keten van vastgoedverhuurders en -eigenaren kun je ons zien als ketenregisseur, waarbij we zorgen dat alle betrokken partijen – huurders, leveranciers, onderhoudspartijen, verhuurders – op elkaar zijn afgestemd. We sturen op effectieve probleemoplossing, hoogwaardige communicatie en efficiëntie.
We verbinden huurders direct met de juiste partij, zodat meldingen snel bij de bron terechtkomen. Daarbij zorgen we voor duidelijkheid, rust én 24/7 bereikbaarheid.
DIRECT klantcontact is aangesloten bij DataRotonde, het onafhankelijke integratieplatform dat organisaties en systemen moeiteloos met elkaar verbindt. Voor jou betekent dit dat alle klantinformatie, van meldingen tot statusupdates, rechtstreeks bij ons binnenkomt. Geen dubbel werk, geen vertraging, maar actuele gegevens die wij direct gebruiken om jouw klanten snel en persoonlijk te helpen. Dankzij deze ketenintegratie kunnen we als onderdeel van de hele keten samenwerken met installateurs, corporaties en andere partners, waardoor processen soepeler verlopen en de klant altijd centraal staat.
Wij werken volgens de DICO-standaard van De Ketenstandaard. Dat houdt in dat alle gegevens op een uniforme en betrouwbare manier worden uitgewisseld met leveranciers, installateurs en corporaties. Dit betekent dat we altijd spreken ‘in dezelfde taal’ als de andere partijen in de keten. Dat zorgt voor minder fouten, minder ruis en méér grip op de samenwerking. Zo garanderen we dat klantvragen direct op de juiste plek terechtkomen en jij altijd kunt rekenen op efficiënt, transparant en professioneel klantcontact.
Mensen blij maken, is onze drijfveer. Iedere dag zetten we ons in om jouw klanten de beste service te bieden. Dat doen we door écht te luisteren en een passende oplossingen te bieden. Dankzij uitgebreide training en brede ervaring lossen onze klantadviseurs een breed scala aan technische problemen direct op.
Daarnaast geloven we in de kracht van tevreden medewerkers voor de beste kwaliteit. Iedere dag besteden we aandacht aan het creëren van een fijne werkplek. Daar hoort bij een persoonlijk ontwikkelingsbudget, waardoor onze medewerkers gemotiveerd blijven en met enthousiasme naar hun werk blijven gaan. Met trots hebben we voor het derde jaar op rij het keurmerk voor de beste werkplek mogen ontvangen!
We nemen al je meldingen aan en werken in je eigen systeem (BPO). Je ontvangt een uniek doorkiesnummer en bepaalt zelf wanneer je ons inzet.
Ook wij werken met AI in ons klantcontactcentrum. We gebruiken co-pilots, ook wel slimme digitale assistenten, om het werk van onze klantadviseurs makkelijker te maken.
Het doorzoeken van een kennisbank, het maken van een gespreksverslag en agenda-planning zijn voorbeelden van hoe wij AI inzetten. Zo werken we een stuk efficiënter én verbeteren we onze kwaliteit!
In de onderstaande video zie je een voorbeeld van hoe wij co-pilots inzetten in onze scripts!
Bij het aannemen van meldingen maken we onderscheid tussen: acuut, urgent en niet urgent. Op basis daarvan ondernemen we gepaste actie.
Is de melding acuut? Zoals bij een gaslek? Dan zorgen onze klantadviseurs voor geruststelling en ondernemen we direct actie. We sturen een spoedopdracht naar de aangewezen achterwacht partij om direct in actie te komen.
We filteren op urgente meldingen, waardoor monteurs alleen worden benaderd als het écht nodig is. Bij urgente zaken zoals een gesprongen leiding, zorgen we dat de monteur zo snel mogelijk langskomt.
In veel gevallen zijn meldingen niet urgent, en helpen we je klanten direct aan de lijn verder of noteren we de melding. Denk aan het bijvullen van de cv-ketel of vragen over de meterkast. Er is geen verdere acute storingsdienst actie vereist.
Voorbeelden van acute meldingen zijn een brand, buitensluiting of gaslek. Urgente meldingen zijn geen verwarming in de winter of gedeeltelijke stroomuitval inclusief uitval cv-ketel. Voorbeelden van niet urgent zijn druppelende waterleiding, scheur in ruit of beperkte stormschade.
Onze klantadviseurs hebben een brede achtergrond, maar technische kennis is onze sterkste kant! We trainen onze mensen niet alleen op brede technische vlakken, maar ook per klant (bijvoorbeeld jouw bedrijf), indien nodig. Zo weten we problemen goed te filteren en hebben we vaak al een oplossing bij het eerste contact moment. Zo’n 60% van de vragen lossen we direct aan de telefoon op. Is het niet op te lossen in één gesprek? Dan schakelen we zo een monteur in!
Zo zorgen wij voor blije klanten.
We luisteren naar jouw wensen en stellen een voorstel op maat op. We geven je daarbij advies hoe je jouw klantenservice naar een nog hoger niveau kunt tillen.
Op basis van jouw wensen en behoeften ontwikkelen we een passend script in jouw toon en met de juiste informatie. Naar wens gedeeltelijk of volledig geïntegreerd in jouw systeem. Hierbij nemen we eventuele roosters en kennisdocumenten op.
Je hebt de mogelijkheid om onze service twee weken gratis te testen. Je ontvangt van ons een uniek doorkiesnummer, en je bepaalt zelf wanneer je ons inzet.
Na de proefperiode blikken we samen terug. Is de service naar verwachting? Waar kunnen we nog extra op letten of van leren?
Na een succesvolle proefperiode start je officieel met onze dienstverlening. Hoera! Je krijgt een vast contactpersoon toegewezen, waarbij je altijd terecht kunt. Ook onze helpdesk staat voor je klaar. We streven ernaar om onze service continu te optimaliseren om de beste kwaliteit te leveren.
Met onze geavanceerde systemen en slimme data-analyses zorgen we 24/7 voor een uitstekende klantenservice en blije klanten. Hoe we dat doen? Dat leggen we je graag uit!
Privacy staat voorop. Klantgegevens worden bij ons volgens de strengste AVG-normen beschermd, zodat jij met vertrouwen kunt blijven ondernemen.
Je wilt er bij uitbesteding absoluut zeker van zijn dat je data in goede handen is. Jouw data wordt bij ons volledig versleuteld via strenge TLS en PFS encrypties en onder andere beschermd door Microsoft Datacenters. Zo ervaar jij maximale veiligheid en minimale zorgen.
Dankzij onze analyses en real-time rapportages optimaliseer je elke klantinteractie. Dat is nog eens oplossingsgericht werken! Jouw data is veilig in de cloud: opgeslagen in SharePoint en Azure, beveiligd met Forti Client VPN. Gespreksopnames worden volgens AVG-normen na 2 maanden verwijderd.
Onze klantadviseurs kunnen direct in jouw eigen systemen werken, of wij koppelen onze eigen systemen aan jouw ERP. Efficiëntie ten top.
Klantenservice uitbesteden is niet zo simpel als alleen een nummer doorschakelen. Dat is wel het begin, maar niet het eind. Wij horen elke dag de vragen en problemen van jouw klanten. En dat inzicht koppelen we terug. Zo krijg jij misschien van ons te horen dat bepaalde informatie niet te vinden is op je website, of dat er iets niet in orde is met je dienstverlening. Nu je dat weet, kun je het ook oplossen!
En andersom werkt het ook. Er is niks wat wij zo fijn vinden als feedback. Hebben we een klant niet goed geholpen of is het script niet naar wens? Laat het ons vooral weten. Dan gaan we er meteen mee aan de slag.
Zo werken we samen voor jouw klanten.
Nieuwsgierig hoe anderen onze dienstverlening ervaren? Al meer dan 600 bedrijven gingen je voor.
Lees hier de succesverhalen van onze opdrachtgevers!
Goed bereikbaar zijn wanneer klanten te maken hebben met storingen en calamiteiten buiten reguliere tijden is natuurlijk erg belangrijk, DIRECT Klantcontact …
“Snelheid is alles. DIRECT Klantcontact verzorgt voor ons alle meldingen die via de telefoon binnenkomen en alle geautomatiseerde …
Klantcontact uitbesteden is voor ons een win-win situatie waarin de huurder contact heeft en wordt geholpen terwijl onze eigen medewerker alleen in actie komt wanneer dat echt nodig is.
Of je nu je bereikbaarheid wilt verbeteren, extra ondersteuning nodig hebt tijdens piekmomenten of je volledige klantenservice en 24/7 storingsdienst wilt uitbesteden – wij staan voor je klaar.
Neem gerust contact op via onderstaand formulier of plan direct een afspraak in, dan kijken we samen hoe we jouw klantenservice naar een hoger niveau gaan tillen!