De huizenmarkt staat op z’n kop, waardoor klanten en potentiële kopers meer aandacht dan ooit nodig hebben. Omdat je jezelf niet in tweeën, drieën of vieren kan splitsen – wat je soms écht zou willen kunnen – kan een klantenservice partner jou volledig ontzorgen en ieder telefoontje of aanvraag afhandelen. Zo geef je je klanten 24/7 de aandacht die ze verdienen. Door altijd klaar te staan, behaal je concurrentievoordeel én schiet je klanttevredenheid door het dak!
Bij DIRECT klantcontact zijn we het verlengstuk van jouw makelaarskantoor en helpen we je klanten verder op basis van een volledig script op maat. We handelen meldingen efficënt af, met service die verwachtingen overtreffen. Je ontvangt een uniek doorkiesnummer, waarbij je zelf bepaalt wanneer je ons inzet, bijvoorbeeld tijdens piekmomenten of in het weekend!
Maak van elk contactmoment een kans om te verbinden met je klanten of potentiële kopers. Wij bieden een 24/7 bereikbare klantenservice, afgestemd op de unieke behoeften van de makelaardij. Van het snel en professioneel beantwoorden van telefoontjes tot het ondersteunen via chat, e-mail en WhatsApp – wij staan altijd klaar.
Met onze professionele telefoonservice handelen we je klantvragen efficiënt af en ben je altijd bereikbaar – ook als jij dat niet bent!
Creëer een naadloze en persoonlijkere klantervaring met omnichannel klantenservice. Meerdere kanalen, één consistente klantbeleving.
We leven in een tijd van een zeer krappe woningmarkt, waarin potentiële kopers je meer nodig hebben dan ooit. Hoe goed bereikbaar en klantgericht is jouw makelaarskantoor? En sluit het wel aan bij de huidige verwachtingen?
Met de Klantenservice Checklist ontdek je direct hoe je jouw dienstverlening naar een hoger niveau tilt:
Nieuwsgierig hoe anderen onze dienstverlening ervaren? Al meer dan 600 bedrijven gingen je voor.
Lees hier de succesverhalen van onze opdrachtgevers!
Professioneel in de omgang en uitvoer. Flexibel door tijdens geplande piekmomenten een stap extra te zetten en onze medewerkers te ontzorgen.
Goed bereikbaar zijn wanneer klanten te maken hebben met storingen en calamiteiten buiten reguliere tijden is natuurlijk erg belangrijk, DIRECT Klantcontact …
Samen met Direct Klantcontact zorgen we ervoor dat we voor onze huurders 24 uur per dag bereikbaar zijn. Overdag nemen wij …
Of je nu beter bereikbaar wil zijn in een sterk veranderende woningmarkt, hulp op piekmomenten nodig hebt of met een gerust hart je volledige klantenservice wil uitbesteden, wij zijn er voor jou.
Neem gerust contact op via onderstaand formulier of plan direct een afspraak in, dan kijken we samen hoe we jouw klantenservice naar een hoger niveau gaan tillen!
Hier vind je een overzicht met veelgestelde vragen over klantenservice uitbesteden en de daarbij horende antwoorden. Staat je vraag er niet tussen? Check dan onze veelgestelde vragen pagina of neem gerust contact met ons op!
Omdat snelheid, bereikbaarheid en vertrouwen het verschil maken in de makelaardij. Klanten verwachten direct antwoord, en dat lever jij met onze hulp. Wij reageren snel, professioneel en altijd persoonlijk. Zo maak je indruk, verhoog je je klanttevredenheid én ben je jouw concurrenten een stap voor. Het mooiste? Je hoeft nooit meer een potentiële klant te missen. Ook niet ’s avonds of in het weekend.
Wij zorgen dat je altijd bereikbaar bent: ook als jij net op een bezichtiging bent, of onderweg of in gesprek bent. Met DIRECT klantcontact mis je geen enkel klantmoment. We staan 24/7 voor je klaar via telefoon, live chat, e mail en WhatsApp. Alles gebeurt veilig in jouw systemen, met scripts op maat en klantadviseurs die jouw stijl en toon feilloos aanvoelen. Wij nemen het klantcontact voor je over, als collega’s op afstand, zodat jij je kan focussen op jouw kernactiviteiten.
Bij DIRECT klantcontact geloven we in de kracht van goed opgeleide klantadviseurs. Onze medewerkers worden voortdurend getraind om op de juiste en kwalitatieve manier antwoord te geven op vragen van jouw klanten, ongeacht de branche waarin je actief bent. We bieden individuele coaching en uitgebreide e-learnings aan, waardoor onze klantadviseurs zich voortdurend kunnen ontwikkelen. Deze e-learnings zijn beschikbaar in een speciale online omgeving die is afgestemd op het bedrijf en de branche. Ze zijn onderverdeeld in verschillende niveaus, en medewerkers kunnen door middel van het behalen van examens doorgroeien naar hogere niveaus. Op deze manier blijven onze klantadviseurs altijd leren en groeien in kennis.
De juiste vaardigheden
Bij DIRECT klantcontact besteden we niet alleen aandacht aan inhoudelijke kennis, maar ook aan andere belangrijke vaardigheden die essentieel zijn in klantcontact. We trainen onze medewerkers op verschillende aspecten, waaronder:
Kennis continueren
Bij DIRECT klantcontact vinden we het continu blijven leren en slimmer worden heel belangrijk. Dit betekent dat we met een continue ‘learning loop’ werken waarbij elke wijziging automatisch wordt meegenomen in onze ontwikkeltrajecten. Onze e-learnings worden nauwkeurig geüpdatet wanneer er wijzigingen plaatsvinden. Op die manier gaat kennis nooit verloren. Wijzigingen binnen je organisatie kun je altijd doorgeven aan onze helpdesk, zodat we deze aanpassingen direct door kunnen voeren in zowel het script als de e-learnings.
Conclusie
Bij DIRECT klantcontact streven we ernaar om klantadviseurs continu te laten leren en groeien. Door middel van individuele coaching en e-learnings kunnen ze zich zowel inhoudelijk als op het gebied van vaardigheden ontwikkelen. Onze medewerkers worden getraind om telefoongesprekken op een professionele en klantgerichte manier af te handelen. Ze beschikken over de juiste vaardigheden, zoals gespreksvaardigheden, analysevaardigheden en oplossingsgerichte antwoorden. Op deze manier zorgen we ervoor dat onze klantadviseurs altijd de beste service kunnen bieden en blijven groeien in kennis en vaardigheden.
Bij DIRECT klantcontact begrijpen we dat je snel wilt beginnen. Het aanmelden voor onze dienstverlening is dan ook eenvoudig en snel. Laat je gegevens achter via het formulier en een van onze consultants neemt binnen 24 uur op werkdagen contact met je op. We stellen een korte vragenlijst op om een script voor je op te stellen. Zodra dit is afgerond, kunnen we meteen aan de slag. En wist je dat je onze service zelfs 14 dagen gratis kunt uitproberen bij een basis-abonnement met max 50 calls binnen de proefperiode? Geheel vrijblijvend en zonder verplichtingen. Wil je liever direct een afspraak inplannen voor vrijblijvend advies? Plan dan hier jouw afspraak.