skip to Main Content
24/7 bereikbaarheid Kundige klantenservice experts Binnen één dag starten Dagelijks opzegbaar

Podcasts: Hey Customer!

Hét radioprogramma over klantcontact

Hey Customer!

Hét radioprogramma over klantcontact

Hoe ontdek je als ondernemer wat er speelt bij jouw klanten? Hoe richt je een optimale klantenservice in en hoe zorg je voor blije klanten? Dit en meer komt maandelijks aan bod in Hey Customer! Presentatrice Martine Hauwert en co-host Rob Wennink nemen je elke maand mee door de verschillende fases van de customer journey. Samen praten ze met ondernemers – groot en klein – over effectief klantcontact en relatiebuilding.

Hey Customer! is elke laatste donderdag van de maand tussen 14:00 tot 15:00 uur te beluisteren op New Business Radio en naderhand terug te luisteren als podcast via alle bekende podcast platforms (onder meer Spotify, Apple Podcasts en Google Podcasts).

Alle afleveringen

Aflevering 4: Excelleren op momenten die ertoe doen

Gasten: Sylvia Hendriks, Expert in Customer Excellence en Verandermanagement bij APG en Titia Posdijk-Wilmink, Interim Customer Journey Marketeer en op dit moment in opdracht bij Eneco.

In deze uitzending hebben we het over de customer journey en de moments of truth: de momenten in de klantreis die er voor de klant écht toe doen. Want hoe herken je die momenten en hoe speel je er op de juiste manier op in? Hoe kun je klantfeedback ophalen en inzetten om je customer journeys te optimaliseren en bij te sturen? Sylvia Hendriks en Titia Posdijk-Wilmink voorzien je van alle antwoorden!

Luister de podcast via Spotify:

Of luister via:

apple podcasts
google podcasts
tunein podcasts
soundcloud podcast

Aflevering 3: De Kracht van Luisteren

Gasten: Frans Reichardt, zelfbenoemd Klantenluisteraar en Simone Lopulisa, Verander Coach bij HEINEKEN.

Luisteren… We denken het allemaal heel goed te kunnen, maar is dat ook écht zo? In deze aflevering zoomen we samen met Simone Lopulisa en Frans Reichardt in op de kracht van luisteren. En dan vooral naar je klanten. Wat kenmerkt goed luisteren? Waarom is het zo belangrijk en gaat het toch zo vaak mis? Welke tools heb je nodig om vandaag nog te beginnen met luisteren naar je klanten? Alle antwoorden hoor je in aflevering 3 van Hey Customer!

Luister de podcast via Spotify:

Of luister via:

apple podcasts
google podcasts
tunein podcasts
soundcloud podcast

Aflevering 2: Klantgerichtheid (tijdens corona)

Gasten: Danny Peters, mede-oprichter van Milkymap en Mike Louis, Senior Change Manager bij Zehnder Group Nederland.

Klantgerichtheid betekent tegenwoordig dat je een diepe kennis opbouwt van je klanten. Voor de crisis gebruikten veel bedrijven interacties en inzichten met klanten om de dienstverlening verder te optimaliseren. Maar hoe doe je dat nu er minder ‘directe communicatie’ en minder fysiek én persoonlijk contact plaats kan vinden?

Luister de podcast via Spotify:

Of luister via:

apple podcasts
google podcasts
tunein podcasts
soundcloud podcast

Aflevering 1: Mensen en cultuur

Gasten: Jerry Downing, CEO van Publiek Interactief en Gea Krechting, van Het Financiële Dagblad.

Hoe ontdek je als ondernemer wat er speelt bij jouw klanten en hoe richt je een optimale klantenservice in? En welke rol spelen je medewerkers en je bedrijfscultuur daarin? Deze en meer vragen bespraken Martine Hauwert en co-host Rob Wennink met Jerry Downing, CEO van Publiek Interactief en Gea Krechting van Het Financiële Dagblad.

Luister de podcast via Spotify:

Of luister via:

apple podcasts
google podcasts
tunein podcasts
soundcloud podcast

Meld je aan voor de podcast-alert

De nieuwste podcast van ‘Hey Customer!’ direct in je mailbox? Laat je e-mailadres achter en je bent als eerste op de hoogte.

Back To Top