Hoe ontdek je als ondernemer wat er speelt bij jouw klanten? Hoe richt je een optimale klantenservice in en hoe zorg je voor blije klanten? Dit en meer komt maandelijks aan bod in Hey Customer! Presentatrice Martine Hauwert en co-host Rob Wennink nemen je elke maand mee door de verschillende fases van de customer journey. Samen praten ze met ondernemers – groot en klein – over effectief klantcontact en relatiebuilding.
Hey Customer! is elke laatste donderdag van de maand tussen 14:00 tot 15:00 uur te beluisteren op New Business Radio en naderhand terug te luisteren als podcast via alle bekende podcast platforms (onder meer Spotify, Apple Podcasts en Google Podcasts).
Alle afleveringen
Aflevering 2: Klantgerichtheid (tijdens corona)
Gasten: Danny Peters, mede-oprichter van Milkymap en Mike Louis, Senior Change Manager bij Zehnder Group Nederland.
Klantgerichtheid betekent tegenwoordig dat je een diepe kennis opbouwt van je klanten. Voor de crisis gebruikten veel bedrijven interacties en inzichten met klanten om de dienstverlening verder te optimaliseren. Maar hoe doe je dat nu er minder ‘directe communicatie’ en minder fysiek én persoonlijk contact plaats kan vinden?
Luister de podcast via Spotify:
Of luister via:
Aflevering 1: Mensen en cultuur
Gasten: Jerry Downing, CEO van Publiek Interactief en Gea Krechting, van Het Financiële Dagblad.
Hoe ontdek je als ondernemer wat er speelt bij jouw klanten en hoe richt je een optimale klantenservice in? En welke rol spelen je medewerkers en je bedrijfscultuur daarin? Deze en meer vragen bespraken Martine Hauwert en co-host Rob Wennink met Jerry Downing, CEO van Publiek Interactief en Gea Krechting van Het Financiële Dagblad.
Luister de podcast via Spotify:
Of luister via:
Meld je aan voor de podcast-alert
De nieuwste podcast van ‘Hey Customer!’ direct in je mailbox? Laat je e-mailadres achter en je bent als eerste op de hoogte.