Ga naar hoofdinhoud
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

In Hey Customer! staan we iedere nieuwe podcast levering weer stil bij een specifiek ondernemersvraagstuk. Dit noemen we de Business Case. Leer op basis van verhalen van organisaties en merken die je reeds voor zijn gegaan. Leer van de successen, maar leer ook van de fouten.

Presentatrice Martine Hauwert en co-host Rob Wennink nemen je elke maand mee door de verschillende uitdagingen van ondernemers. Samen praten ze met ondernemers – groot en klein – over effectief klantcontact en relatiebuilding. Natuurlijk staan we ook uitgebreid stil bij de klantcontact trends in de huidige markt, onze trend watcher Rob Wennink zal je van de nodige alerts voorzien.

Hey Customer! is elke laatste donderdag van de maand tussen 14:00 tot 15:00 uur te beluisteren op New Business Radio en naderhand terug te luisteren als podcast via alle bekende podcast platforms (onder meer Spotify, Apple Podcasts en Google Podcasts).

Aflevering 10: Hoe maak je je klantenservice efficiënter?

Gasten: Jeroen Das (Product Owner Conversational AI & Chat) en Wendy Meijerink (Teamlead Conversation Design Retail) van ABN AMRO.

In Hey Customer! staan we iedere nieuwe podcast levering weer stil bij een specifiek ondernemersvraagstuk. Dit noemen we de Business Case. Leer op basis van échte verhalen van ondernemers die je reeds voor zijn gegaan. Leer van de successen, maar leer ook van de misstappen.

In alweer de tiende aflevering van Hey Customer! werd er weer een bijzondere business case besproken, namelijk die van ABN AMRO. De bank zoekt continu naar duurzame oplossingen, investeringen en initiatieven zonder dat de dienstverlening in het geding komt. Anticiperend op de veranderingen in de markt heeft ABN AMRO enkele jaren geleden besloten om ook de digitale revolutie te omarmen. Op die manier gelooft de organisatie hun relevantie richting klanten te vergroten.

Luister de podcast via SoundCloud hieronder of ga naar Spotify:

Aflevering 9: Groei met je klanten mee: klantenbinding behouden

Gasten: Lotte Reijmer (Brand & Insights Manager) en Lisa Krikke (Marketing Intelligence Expert) van Stella Fietsen.

In Hey Customer! staan we iedere nieuwe podcast levering weer stil bij een specifiek ondernemersvraagstuk. Dit noemen we de Business Case. Leer op basis van échte verhalen van ondernemers die je reeds voor zijn gegaan. Leer van de successen, maar leer ook van de misstappen.

In deze 9e aflevering van Hey Customer! werd de case van Stella Fietsen behandeld. Stella heeft de afgelopen jaren een ongekende groei doorgemaakt. En groeien is natuurlijk hartstikke fijn, maar neemt ook de nodige consequenties met zich mee. Hoe behoud je als snelle groeier een sterke klantenbinding met je klantbase wanneer je in zo’n sneltrein zit?

Luister de podcast via SoundCloud:

Aflevering 8: Succesvol ondernemen begint bij een gerichte klantstrategie

Gast: Almar Fernhout, Oprichter van Smyle.

In Hey Customer! staan we iedere nieuwe podcast levering weer stil bij een specifiek ondernemersvraagstuk. Dit noemen we de Business Case. Leer op basis van échte verhalen van ondernemers die je reeds voor zijn gegaan. Leer van de successen, maar leer ook van de misstappen.

In deze 8e aflevering van Hey Customer! werd de bijzondere Business Case van Smyle behandeld. Smyle is niet alleen een innovatieve ontwikkeling maar vooral ook een interessant businessmodel. Luister mee naar hoe Smyle het voor elkaar kreeg om een succesvolle gerichte klantstrategie uit te voeren die direct bijdraagt aan extra waarde voor hun onderneming.

Luister de podcast via SoundCloud:

Aflevering 7: Ken je klant!

Gasten: Ellen van Hierden, Directeur van artra en Youri Kuper, Partner bij Make Marketing Magic.

Hoe goed ken jij jouw klanten? Sluit je ogen en visualiseer jouw (potentiële) klant. Wat zie je? Grote kans dat er een typerende foto op je netvlies gebrand staat. Heel goed! Want misschien klopt dit beeld wel meer met de realiteit dan je denkt. De concretisering van zo’n denkbeeldig persoon wordt in marketing termen ook wel een buyer persona genoemd. Een belangrijke kwestie wil je organisatiedoelstellingen behalen.

In deze 7e aflevering van Hey Customer! stonden Youri Kuper van Make Marketing Magic en Ellen van Hierden van artra uitgebreid stil bij het goed uitdenken van een Customer Journey én Buyer’s Persona.

Luister de podcast via SoundCloud:

Aflevering 6: Klantgerichtheid in de duurzaamheids- en mobiliteitsbranche

Gasten: Edwin Poot, Eigenaar van Bliq Mobility en Mark Leeuwesteijn, International Customer Service Lead bij GO Sharing.

De duurzaamheidssector is booming. Klimaatverandering, circulaire economie, biodiversiteit en duurzame energie. Slechts een greep uit de vele thema’s van nu. Voeg daar mobiliteit aan toe, dan heb je actualiteit ten top. Iedereen beweegt zich dagelijks door heel Nederland. Met behulp van een (lease)auto, een fiets of een scooter, Nederland staat nooit stil. Zoveel mensen, betekent ook zoveel wensen. Hoe zorg je ervoor dat je aan ieders verwachtingen voldoet en hoe zorg je dat duurzame mobiliteit booming blijft? Edwin Poot en Mark Leeuwesteijn nemen je tijdens deze podcast graag mee in de materie van duurzaamheid en mobiliteit.

Luister de podcast via SoundCloud:

Aflevering 5: De klantcontactmedewerker van de toekomst

Gasten: Carolien de Oliveira Marreiros, eigenaar van Ocaro en Wim Davidse, flex- en arbeidsmarktstrateeg en eigenaar van Dzjeng.

In deze uitzending hebben we het over de klantcontactmedewerker van de toekomst. De coronacrisis heeft de (flex)arbeidsmarkt flink aangetast. Maar is dit positief of juist negatief? Wat verwachten medewerkers tegenwoordig van een werkgever én hoe zorg je als ondernemer voor een ijzersterke band met je personeel? Op deze en meer vragen krijg je antwoord van Carolien de Oliveira Marreiros en Wim Davidse.

Luister de podcast via SoundCloud:

Aflevering 4: Excelleren op momenten die ertoe doen

Gasten: Sylvia Hendriks, Expert in Customer Excellence en Verandermanagement bij APG en Titia Posdijk-Wilmink, Interim Customer Journey Marketeer en op dit moment in opdracht bij Eneco.

In deze uitzending hebben we het over de customer journey en de moments of truth: de momenten in de klantreis die er voor de klant écht toe doen. Want hoe herken je die momenten en hoe speel je er op de juiste manier op in? Hoe kun je klantfeedback ophalen en inzetten om je customer journeys te optimaliseren en bij te sturen? Sylvia Hendriks en Titia Posdijk-Wilmink voorzien je van alle antwoorden!

Luister de podcast via SoundCloud:

Aflevering 3: De Kracht van Luisteren

Gasten: Frans Reichardt, zelfbenoemd Klantenluisteraar en Simone Lopulisa, Verander Coach bij HEINEKEN.

Luisteren… We denken het allemaal heel goed te kunnen, maar is dat ook écht zo? In deze aflevering zoomen we samen met Simone Lopulisa en Frans Reichardt in op de kracht van luisteren. En dan vooral naar je klanten. Wat kenmerkt goed luisteren? Waarom is het zo belangrijk en gaat het toch zo vaak mis? Welke tools heb je nodig om vandaag nog te beginnen met luisteren naar je klanten? Alle antwoorden hoor je in aflevering 3 van Hey Customer!

Luister de podcast via SoundCloud:

"Hey Customer! jouw maandelijkse dosis klantcontactinspiratie."

Kelly Papa, Marketeer

DSC_0233-scaled

Aflevering 2: Klantgerichtheid (tijdens corona)

Gasten: Danny Peters, mede-oprichter van Milkymap en Mike Louis, Senior Change Manager bij Zehnder Group Nederland.

Klantgerichtheid betekent tegenwoordig dat je een diepe kennis opbouwt van je klanten. Voor de crisis gebruikten veel bedrijven interacties en inzichten met klanten om de dienstverlening verder te optimaliseren. Maar hoe doe je dat nu er minder ‘directe communicatie’ en minder fysiek én persoonlijk contact plaats kan vinden?

Luister de podcast via SoundCloud:

Aflevering 1: Mensen en cultuur

Gasten: Jerry Downing, CEO van Publiek Interactief en Gea Krechting, van Het Financiële Dagblad.

Hoe ontdek je als ondernemer wat er speelt bij jouw klanten en hoe richt je een optimale klantenservice in? En welke rol spelen je medewerkers en je bedrijfscultuur daarin? Deze en meer vragen bespraken Martine Hauwert en co-host Rob Wennink met Jerry Downing, CEO van Publiek Interactief en Gea Krechting van Het Financiële Dagblad.

Luister de podcast via SoundCloud:

De nieuwe podcasts van ‘Hey Customer!’ rechtstreeks in je inbox ontvangen?

Meld je aan voor de podcast-alert door je e-mailadres achter te laten en ontvang de nieuwste aflevering van ‘Hey Customer!’ direct in je mailbox.

  • Hidden

    Marketinginformatie

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
Back To Top