De klantadviseurs van DIRECT klantcontact voelen niet extern. Ze zijn gewoon een verlengstuk van ons. De gasten merken geen verschil – het voelt persoonlijk, direct en betrokken.
Op donderdag 11 september vond de 15e editie plaats van CorporatiePlein: dé beurs voor woningcorporaties die opzoek zijn naar innovatie en het optimaliseren van bedrijfsvoering. Dit jaar stond het thema: ‘digitale transformatie’ weer centraal. Ook wij stonden er dit keer weer …
Ben jij klaar om je klantcontact een flinke boost te geven? Dan wil je dit écht niet missen! DIRECT klantcontact organiseert het exclusieve ‘DIRECT Event: …
Onlangs verscheen Rob Wennink (directeur DIRECT klantcontact) voor de tweede keer in Corporatie Gids Magazine. Dit keer met een artikel waarin hij uitgebreid zijn visie deelt op ketensamenwerking in de corporatiebranche.
Bij DIRECT bieden we genoeg ruimte voor flexibiliteit en ontwikkeling. Kim Westers, Senior Klantadviseur, werkt alweer vier jaar bij ons, bezit alle klantadviseur-vaardigheden …
Eerder dit jaar verscheen onze Customer Success Manager, Judith Sapulette, in Recreatief Totaal met een interessant artikel over efficiënt klantcontact in de recreatiebranche. Ze legt uit wat …
Vorige week verschenen we weer in CorporatieGids Magazine met een prachtig artikel over het belang van oprechte aandacht en betrokkenheid bij huurders. Onze Judith ging in gesprek met de redactie van het magazine …
Flexibiliteit is een must bij plotselinge vragen of storingen en dat is ook gelijk een belangrijke reden waarom wij met DIRECT klantcontact al jaren prima door een deur kunnen. Flexibel, korte lijntjes en de bereidheid om een stap extra …
Onlangs verschenen onze Judith en Deniz Akdag, teammanager bij Eneco, in het vakblad Installatie Totaal. In het interview vertellen ze in detail over de succesvolle samenwerking …
Op 12, 13 en 14 november vond de Recreatie vakbeurs plaats in Evenementenhal Hardenberg, dé ontmoetingsplek voor recreatieondernemers op zoek naar de nieuwste trends, producten en diensten. We stonden er voor het eerst met onze eigen stand …
Op 4 november openen we met veel enthousiasme onze eigen vestiging in Paramaribo! Carin zal de komende zes maanden haar waardevolle rol als teamleider in Paramaribo vervullen. We spraken met Carin over haar veelbelovende avontuur in Paramaribo. Het interview lees je in dit blog!
Op donderdag 12 september vond de veertiende editie plaats van CorporatiePlein: dé beurs voor woningcorporaties, met het thema ‘Digitale Transformatie’. Dit jaar stonden we er voor het eerst met DIRECT Klantcontact. Lees hier meer over de mensen van woningcorporaties.
Woningcorporaties zorgen dag in dag uit voor een fijn thuis, waar ze hun handen al aan vol hebben. Daarom ontzorgen wij corporaties met 24/7 bereikbaarheid waar mens en kennis centraal staan. Op donderdag 12 september staan wij op CorporatiePlein 2024. Zien we je daar?
Onze financiële rots in de branding: maak kennis met onze altijd opgewekte Patrick Magendans. Inmiddels meer dan één jaar werkzaam als Financieel Manager bij DIRECT Klantcontact, waar we superblij mee zijn!
Klantcontact uitbesteden is voor ons een win-win situatie waarin de huurder contact heeft en wordt geholpen terwijl onze eigen medewerker alleen in actie komt wanneer dat echt nodig is.
Afgelopen dinsdag verscheen de 2e editie van CorporatieGids Magazine 2024. Hierin vind je een interview met SSH&: een Nijmeegse woningcorporatie voor studenten én trouwe klant van ons sinds 2019. Rico Visser en Ko Roelofs (SSH&) …
Onze ervaringen zijn heel goed en wat fijn is, is dat DIRECT klantcontact naast buiten kantooruren, ook op piekmomenten ons KCC ondersteunt. Dat creëert ruimte en rust …
CorporatieGids Magazine 2024 ligt weer op de deurmat! En deze editie is er niet zomaar één… In deze uitgave vertellen niemand minder dan Marco en Ilona van Stichting de Woonmensen over hoe je …
Samen met Direct Klantcontact zorgen we ervoor dat we voor onze huurders 24 uur per dag bereikbaar zijn. Overdag nemen wij …
Het fijnste aan de samenwerking vind ik dat we na sluitingstijd en in het weekend het werk kunnen toevertrouwen aan een andere partij.
De Nederlandse consument heeft Black Friday volledig omarmd. Zo bleek uit recentelijk onderzoek van Klarna dat 49% van de Nederlandse shoppers massaal op Black Friday wachten om koopjes te scoren. Black Friday …
De beste service is persoonlijke service. En dat zeggen we niet zomaar. Want wist je dat 90% van alle positieve klantervaringen ontstaan door het oplossen van problemen en het geven van extra aandacht? Ja, je leest het goed. Niet snelheid maar …
Uit recent onderzoek van is gebleken dat veel bedrijven en organisaties in Nederland de telefonische bereikbaarheid niet op orde hebben. Mensen krijgen vaak geen gehoor of moeten lang wachten, voordat ze worden …
Net voor de jaarwisseling, december 2021, mochten we Joyce Alberg als nieuwe accountmanager binnen DIRECT Klantcontact verwelkomen. Een échte Arnhemse, getrouwd én heeft twee kinderen. Een ontzettend …
In 2012 solliciteerde Pascal op de vacature van klantcontactmedewerker. Waar Pascal in het begin nog dacht een tijdelijke positie bij ons in te nemen, is hij toch alweer 9 jaar blijven hangen bij …
Vandaag zoomen we in op Anne Lammers, onze Senior Klantcontactmedewerker. Anne (48) is alweer ruim drie jaar werkzaam bij DIRECT Klantcontact en heeft zich afgelopen tijd keer op keer bewezen in haar…
Om mijn eigen mensen te beschermen, investeer ik graag wat meer in een externe klantenservice voor de 24/7 bereikbaarheidsdienst.
De komende weken verschijnt om de week een interview met een medewerker van DIRECT Klantcontact. Want wie zijn nou de mensen achter het merk DIRECT. En waar houden ze zich dagelijks mee bezig. Iedere …
Door de nodige corona-maatregelen zijn de niet-essentiële winkels gesloten en zijn de meeste Nederlandse consumenten direct aan het online winkelen geslagen. Gelukkig gloort er licht aan de horizon. Want de ‘click-en-collect’ methode …
Stadsparkeren is een landelijke aanbieder van parkeerapp-diensten in de ruimste zin van het woord. Gebruikers kunnen betaald parkeren …
Professioneel in de omgang en uitvoer. Flexibel door tijdens geplande piekmomenten een stap extra te zetten en onze medewerkers te ontzorgen.